Nem kell levenni, nem fog segíteni, pár km után visszajön. Szar keveréket érzékel a moci. Ez lehet azért mert a lambdaszonda túl kevés átmenő levegőt érzékel és ezért dob chk-et vagy azért mert nem jut elég benzin a blokkba az elkoszolódott szűrő miatt (kissebb esélye van de a benzinpumpa is lehet szar, bár ezekek általában jól bírják, mert nem nagyon mehet benne tönkre semmi). A lambdaszonda és a légtömegmérő is okozhat túlfogyasztást, mert mindkettő arra utasítja az ecut, hogy több benzint nyomjon az égéstérbe. A lambda hiba azért okozhat túlfogasztást mert vagy azt érzi a az ecu hogy hideg van és ezért dúsít mint a franc vagy azért mert rossz jel megy a légtömegmérőtől és ezért a rossz jelhez alakítja a keverékképzést.
Én féktisztítóval kinyomnák a légtömegmérőt mint a picsa, kitakarítanám a szívó torkot pillangóva együtt és cserélnék krva gyorsan 4gyertyát, és ezek után kötném le az akkut és nézném meg hogy visszajön-e a jel. Ha visszajön az szpás.
A komolyabb minőségű benzin jó ötlet, csak nem most kellett volna elkezdeni. Én még soha nem hallottam olyanról hogy egy tankolás eltüntetett volna egy chk lámpát, de most tuti jön egy majom aki benyögi hogy neki igen.