Kedves bepi81!
Köszönöm a válaszodat, sokat segítettél. A kiszemelt Corollának annyira gondos gazdája nem volt, mert ugyan kevés km-et mente vele 2 év alatt (7000km) de 2010.augusztusa óta nem cseréltek benne olajat. (akkor vásárolták az első gazdájától, családon belüli vétel volt). Az autóval elütöttek egy biciklist, ennek a nyomait javítgatták, de például a bal első elem és az ajtó közötti javítás annyira jól sikerült, hogy már rozsdál. Teszem hozzá 4-5 borsonyi méretben mindössze. Motorikusan jó állapotban találtam a teszt kör alatt és nagyon nem éreztem, hogy gond lenne az autóval. Most gondolkodom a vásárláson. Már rég megvettem volna, ha a fent említett dolgok nincsenek. Az eladók mindenesetre nagyon korrektek voltak. Még annyi lenne a kérdésem, hogy a 2003-as Corollák is lánchajtásosak? Illetve mennyire szerviz igényesek?
Köszönöm a választ, nem akarom alkalmatlan helyre írni a kérdéseim a jól kategorizált fórumban, szóval ha ezeket a kérdéseket máshol kéne feltennem akkor kérlek jelezzétek.
üdv!
Jól teszed, ha ezt az autót nem veszed meg.
Nem lesz valószínűleg gyors a vásárlásod, ha tényleg jót akarsz kifogni, a lényeg, hogy minél többet nézz meg és lehetőleg próbáld is ki, hogy legyen összehasonlítási alapod. Egyes típusoknál gond lehet a váltó szinkrongyűrűivel, ami miatt nehezen, akadva kapcsolhatók az egyes fokozatok. A kuplungnak normális esetben puhán kell, működjön, ahogy elkezded kiengedni, kb 1/3-ad úton már fognia kell (nekem a vadi új kuplung így működött/működik az autómban.
Az, hogy pár fényezett elem van rajta, nem gond, de korrektül legyen javítva, és szerkezeti sérülése ne legyen.
Ha nézegeted a használtautót, linkeld be a Corollát/Aurist vennék topicba és megmondjuk, hogy korrekt-e, de, legalábbis, hogy érdemes-e megnézni, foglalkozni vele, netán utazni érte...