A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Ezt nem is tudtam, hogy az E12-t a franciák tervezték
Nem kell levenni, de a kerékdobbetét az kevés lesz! A lökös sarkából kell kivenni egy csavart és kikell oldalra akasztani. Utánna egy kis racsnival simán kilehet venni a csvart. De hülyeség kivenni a lámpát, inkább odébb húznám vagy kivenném az aksit. Az abs-től meg simán kilehet cserélni az izzót.
Amúgy félig elkezdtem kiépíteni,aztán elegem lett.Úgy volt összerakom és elviszem a szervízbe,miután már elmondtam mindenféle ócska szarnak.Aztán miután kicsit lenyugodtam,az ujjas módszernél maradtam.Hát másfél óra alatt megvolt mindkét oldal így.Aztán visszaépítettem az alját.Mindenesetre érződik a francia hatás az E12-nél.Műanyag szar patentok,amik széttörnek,hogy ki tudd venni a lámpatestet le kell bontani az autó elejét...pffff....franciák : "megcsináltuk,ha meg baj van,rohadj meg"!E11-nél 2 csavar fogta alulról egy kis bütyök és így simán pillanatok alatt ki lehetett szedni.Ez japán.
Az E12-nél a két első tompított izzót kicserélni max 20 perc, és nem kell hozzá bontani semmit.