Jíííííííííhááááááááááááááá! Szuper!
Amúgy, az én régi kuplungomon sem látszott semmilyen törés, vagy repedés, de a változást szinte szóról szóra így írtam le tavaly év végén én is.
Arra vigyázz, hogy továbbra is full kinyomott kuplung mellett válts, ahogy eddig is tetted, és nem lesz baj, szépen be fog járódni.
Mondom én, hogy egy új, kiválóan működő kuplunggal szinte újra kell tanulni váltani, indulni. A LUK lehet, hogy az angol LB-kben a gyári, de az AISINben én jobban bízok, ezért lett nekem is ilyen. Azóta is hibátlanul teszi a dolgát.
A váltó 3. fokozatáról még írhatsz pár szót, hogy miben változott, mert azzal kapcsolatban szűkszavúan fogalmaztál. Még mindig meg kell "rázni" a váltóbotot 2-3. fokozat közötti kapcsinál?