Kész a kuplungcsere!!! A gyári volt benne, a jelek szerint 198 ezer km-t bírt, Luk márkájú (mert angol, ezt este tudtam meg... mármint azt, hogy az angoloknak a Luk a gyárija). Én Aisint vettem bele, ez van. Hát ez hihetetlen, hogy mekkora a különbség!!!
Szó szerint olyan puha lett a kuplung mint a vaj, szinte beesik érzésem van a régi, "izomból nyomjuk, combosodjuk anyám!" változat után. A hármas ettől még nem lett tökéletes, de majd még tesztelem, egyelőre jobbnak tűnik mint volt. Az meglepetés volt, hogy nem lehet állítani a váltórudazaton (apum látatlanban még ezen gondolkodott), merthogy nincs benne, bovdenes...
A régi egyébként egyszerűen ronggyá kopott, majd lefotózom, elfogyott róla a ferodol, de más különösebb baja nem volt.
Ezen felül kicserélték nekem a srácok a stab pálcákat a gumikkal együtt, valamint az első motortartó bakot. Előbbiből kifolyólag megszűnt a kopogás az úthibákon. Megdicsérték a Corit, hogy az alsó testkábel nemhogy csak egyszerűen fenn van a kocsin és nem rohadt le, hanem egyenesen jó állapotú, ilyet még nem láttak ezen a típuson.
Később (de még mindenképp idén) cserés lesz az első futómű két szilentje, meg jövőre vezérlés lesz esedékes, most 3.5 éves a szíj, 60 ezer km van benne.
Szóval most öröm és bódottá' vannik folyamatban!