A legtöbben csak addig viszik márkaszervizbe amig garis- ez a következménye a dolognak
A márkaforgalmazók reakciója, hogy meghosszabitják a garit Ezzel a márkaszervizek jól járnak! (ha komoly baj van ugyis a gyártó állja a számlát)
Igen, a gari után a legtöbben nem viszik márkaszervizbe, ami érthető. Tényleg sokszor irreálisan drága. Én például az alapszervizekre márkaszervizbe hordom, de azért ésszel teszem mindezt. A komplett fékcserémre 120at mondtak kb, én lecseréltettem privátba úgy 60-70ért.
Akksicserét 27 000Ft-ért ajánlottak 48ah-s akksival, én 17ért vettem 60ah-st, és magam kicseréltem. Hűtőfolyadékot 17ezerért cserélnének, ezt is megoldom más úton.
Ettől függetlenül dokumentált a kocsim, elvégzik a karbantartási terv szerinti átvizsgálást, gyári anyagokat építenek bele, és
többnyire jobban értenek az autó sajátságaihoz mint egy maszek, na meg adnak számlát = adóznak, amire nagy szükség van ebben az országban.
A márkaforgalmazó gari meghosszabbítása egyfajta biztosítás, ahol az x időra megvásárolt gari díja a biztosítási díj, a meghibásodás kijavítása meg a káresemény, pont mint egy casco. A gyártó nem állja a számlát, vagyis nem a gyártó állja a számlát.