Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2318901 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Szerviz
« Válasz #3180 Dátum: 2010.05.08 17:27:01 »
Az én kocsimhoz adott kézikönyvben is 3,7 liter szerepel, de mivel új motoros ezért többet kér a nedüből. ;)
Volt is vitám emiatt a szervizzel, mert én is hozzáadott könyvre hivatkoztam. Nekik volt igazuk. :hmmmm:
Üdv.
Sokba kerül egy kézikönyvet kijavítani, még egy betétlap is drága, ami a javítását tartalmazza.
A Toyota ismét bizonyított, sajnos nem utoljára.-(((

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3181 Dátum: 2010.05.08 20:10:10 »
sziasztok;
szerintetek normális egy 2001-es VVTI 1.4-es Corollánál, hogy váltáskor, ha kikuplungolok, eltelik egy szemhunyásnyi idő, mire visszaesik a fordulat?
nem lehet gyorsan váltani, mert akkor rángat... :no:
gondolom, le kéne esni azonnal, ugye? mi okozhat ilyesmit?
üdv
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Szerviz
« Válasz #3182 Dátum: 2010.05.08 20:34:26 »
sziasztok;
szerintetek normális egy 2001-es VVTI 1.4-es Corollánál, hogy váltáskor,...
üdv
Igen

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3183 Dátum: 2010.05.08 20:50:13 »
hmmm, köszi...
négy OFF: Civic ON: után kissé hozzászoktam a sportos váltáshoz...
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

ma81

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 124
Re: Szerviz
« Válasz #3184 Dátum: 2010.05.08 22:24:09 »
Köszönöm a válaszokat! Veszek 4 l-es Mobil ESP 5-W30-at a Tékától/9800 körül van náluk/.
'05 Corolla 1.4 HB Terra Benzin-LPG
'99 Yaris 1.0 Linea Terra 3a
'03 Yaris 1.0 Linea Luna

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3185 Dátum: 2010.05.10 14:51:33 »
még egy kérdésem lenne: (2001 Corolla Wagon Sol)
mindhárom hátsó biztonsági öv azt csinálja, hogy ha ütközésig kihúzom, utána megfeszül, és csak befelé hajlandó mozdulni, lazítani nem, egészen addig, amíg teljesen vissza nem engedem őket (a csévélés hangja is megváltozik kattogósra)... ez azért kellemetlen, mert a gyerekhordozó bekötéséhez ütközésig ki kell húzni az övet, úgyis épphogy elég a hossza... utána meg, ha megérkeztünk, nem tudok annyit lazítani az övön, hogy kiszereljem a gyereket a hordozóval együtt :eek: ez volna az övek normális működési módja?!
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #3186 Dátum: 2010.05.10 15:31:06 »
Ez pont a gyerekülés miatt van így. A kézikönyvben és az öveken lévő címkén is rajta van, hogy gyerekülés/hordozó behelyezése esetén az övet ütközésig ki kell húzni (becsatolás után), majd visszaengedni addig, hogy szorosan tartsa az ülést. Így tartja biztosan a helyén.

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3187 Dátum: 2010.05.10 15:51:28 »
köszönöm a választ;

ez tök jó, de utána hogy szedem ki az ülést...? az öv szépen befeszül a gyerekhordozó övvezető karmaiba, ahonnan csak akkor lehet kiszedni, ha kicsit fellazítod; ez most csak úgy tűnik megoldhatónak, ha a hordozót ráborítom az üléstámlára, ez viszont kissé nehézkes, ha megérkezés után nem akarom kiszedni a gyereket, hanem a hordozóval együtt venném ki a kocsiból...
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Szerviz
« Válasz #3188 Dátum: 2010.05.10 15:56:27 »
Nekem még mindig sikerült eddig befeszült öv mellett is megnyomni a piros gombot.

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3189 Dátum: 2010.05.10 16:11:05 »
először én is így próbálkoztam, de ez még nem elég, hogy a Jané Rebel hordi kacskaringós övvezetőiről leakasszam a cuccot... no mindegy, kisérletezgetek még vele, majd gyerek nélkül, lehetőleg... :devil:
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

Pirx pilóta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Re: Szerviz
« Válasz #3190 Dátum: 2010.05.10 16:16:08 »
meg keresek a vashoz egy angol vagy magyar manuált, mert csak egy olasz quick manuált adtak hozzá, emi egy hatoldalas brosi, és kb. csak az van benne, hogy melyik a kormány...
Toyota Corolla Estate (kombi) E11 2001, Linea Sol, 1.4 VVT-I

TSityu

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3191 Dátum: 2010.05.10 19:06:21 »
hmmm, köszi...
négy OFF: Civic ON: után kissé hozzászoktam a sportos váltáshoz...

Majd leszoksz róla.  :D ;)

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3192 Dátum: 2010.05.11 11:45:58 »
Ma ültem egy kollégám Yarisában, és beszélgettünk az autókról és mondja, hogy az anyósáéknak egy 2006-os 1.4es benzines Corollájuk van, és a hétvégén meghalt benne a motor. Autópályán furcsa hangot hallottak és vége... Kiderült, hogy a motorban a hajtókar (nem volt benne biztos) tört. A hajtókarban nem volt biztos, de azt mondta, valami olyan dolog tört, ami miatt valószínűleg az egész motor elköszönt... Mi lehet ez?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #3193 Dátum: 2010.05.11 11:48:20 »
Bármi lehet ez a hajtókartól a főtengely perselyezéséig az olajpumpán át...

Azért furcsa, hogy minden előzmény nélkül ez történt. Persze lehet, hogy anyaghibás volt a motorja a kocsinak. Azonban az is lehet, hogy rossz olaj volt benne vagy nem is volt benne és megszorult a motor és így tört el benne valami... Ez már találgatás.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Szerviz
« Válasz #3194 Dátum: 2010.05.11 11:52:12 »
Bármi lehet ez a hajtókartól a főtengely perselyezéséig az olajpumpán át...

Azért furcsa, hogy minden előzmény nélkül ez történt. Persze lehet, hogy anyaghibás volt a motorja a kocsinak. Azonban az is lehet, hogy rossz olaj volt benne vagy nem is volt benne és megszorult a motor és így tört el benne valami... Ez már találgatás.

Nem egy műszaki ember a srác (meg nem túl közeli kolléga, tehát ritkán találkozunk) azt mondta, hogy korábban volt már kisebb gond a motorral, hogy nagyon ette az olajat, akkor megoldotta a szervíz (gondolom rendes olajat töltöttek bele). A probléma érdekes, majd kifaggatom jobban a srácot.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...