Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2319370 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #2400 Dátum: 2010.01.06 21:33:44 »
Hű, Balázzsal ezer meg egy éve nem beszéltem, utolsó infom az volt a Coriról, hogy TK, nem csinálják meg. De az nagyon rég volt. A Cori klubban megtalálod az elérhetőségeit.
         

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #2401 Dátum: 2010.01.06 23:11:00 »
Sziasztok! 135 ekm-es szerviznél szóltak, hogy kb. 5 ekm múlva aktuális lesz az első fékbetétek cseréje. Tapasztalat alapján melyik tipusokat javasoljátok? A szervizben a Texstart és a Brembo-t javasolták. Kb. milyen árszinten mennek ezek, és tanácsos-e minden betétcsere előtt szabályoztatni a tárcsákat?  :?: Előre is köszi a válaszokat!  :flowers:
Más: E85 bioetanollal jár vki? 197.- HUF literje, eléggé elgondolkodtató 315.- HUF benzinár mellett...  :hmmmm:

barna.czukor

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2402 Dátum: 2010.01.06 23:25:16 »
Sziasztok! 135 ekm-es szerviznél szóltak, hogy kb. 5 ekm múlva aktuális lesz az első fékbetétek cseréje. Tapasztalat alapján melyik tipusokat javasoljátok? A szervizben a Texstart és a Brembo-t javasolták. Kb. milyen árszinten mennek ezek, és tanácsos-e minden betétcsere előtt szabályoztatni a tárcsákat?  :?: Előre is köszi a válaszokat!  :flowers:
Más: E85 bioetanollal jár vki? 197.- HUF literje, eléggé elgondolkodtató 315.- HUF benzinár mellett...  :hmmmm:
Japanparts: kb 15.000
Ferodo: kb 18.000

A Ferodo jobb, de nem igazán éri meg annak, aki nem megy sokat vagy keményen nem terheli a fékrendszert...

Szabályoztatni mindig kell, kivéve, ha tárcsát is cserélsz...

Bioetanolt nem ismerem, de nem erőltetném egy "új" kocsiba...

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #2403 Dátum: 2010.01.06 23:42:54 »
Sziasztok! 135 ekm-es szerviznél szóltak, hogy kb. 5 ekm múlva aktuális lesz az első fékbetétek cseréje. Tapasztalat alapján melyik tipusokat javasoljátok? A szervizben a Texstart és a Brembo-t javasolták. Kb. milyen árszinten mennek ezek, és tanácsos-e minden betétcsere előtt szabályoztatni a tárcsákat?  :?: Előre is köszi a válaszokat!  :flowers:
Más: E85 bioetanollal jár vki? 197.- HUF literje, eléggé elgondolkodtató 315.- HUF benzinár mellett...  :hmmmm:
Japanparts: kb 15.000
Ferodo: kb 18.000

A Ferodo jobb, de nem igazán éri meg annak, aki nem megy sokat vagy keményen nem terheli a fékrendszert...

Szabályoztatni mindig kell, kivéve, ha tárcsát is cserélsz...
Bioetanolt nem ismerem, de nem erőltetném egy "új" kocsiba...

Köszi az infókat.  :flowers:
A neten utánaolvastam, 100 feletti az oktánszáma, semmit nem árt a motornak, sőt jobb tulajdonságai vannak a benzinnél. 10-20%-al többet eszik. Van hozzá Magyar átalakító amivel kiválóan használható. Csak sajna a kúthálózat még foghíjas igencsak, a nagy olajtársaságoknak (főleg a MOL-nak) nem igazán érdeke hogy elterjedjen sztem...  :hmmmm:

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #2404 Dátum: 2010.01.07 09:48:17 »
Az Általánosban van Bioetanol - E85 topic, javaslom végigolvasni (csak 6 oldal).  ;)
         

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #2405 Dátum: 2010.01.07 12:15:23 »
Az Általánosban van Bioetanol - E85 topic, javaslom végigolvasni (csak 6 oldal).  ;)
Köszi megsasolom!  :flowers: Mentségemre szóljon próbáltam rákeresni, nulla volt a találat...  :eek:

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re: Szerviz
« Válasz #2406 Dátum: 2010.01.07 18:09:33 »
Bent van a Defend Lockom!

Most ne kövezzetek meg, de le a kalappal a Honda Száraz előtt!

Kaptam kávét, teát, újságot...

Szimpatikus a tulaj, ő maga hozta a kávét, előzékeny, igazi úriember.

Az értékesítők kedvesek, jót beszélgettem velük.

A Civiceket meg megismertem. Nekem tetszik mind kettő, de a Sedán jobban, illetve a másikból a Special Edition.

A baj, hogy kevés a fejtér (190cm vagyok), szűkebbnek találtam a Corinál, csomagtérfedélbe beverem a fejem (nem nyílik fel), fényezési hibák,
illesztések pontatlanok, kárpitok nem olyan szépek mint a Toyotának (kivétel bőr és félbőr).

Mindent egybevetve lehet, hogy náluk fogom a 75 ezres szervízt csináltatni! :yes:

Konrád

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2407 Dátum: 2010.01.07 19:31:25 »
Sziasztok!

Érdekes dolgot vettem észre gyújtásnál a Corollámnál (2000-es évjárat, 1,4VVTI 16 szelep) kicsit  nehezen indul, bár ezt talán lehet fogni a hidegre (általában azért pöccre indul), miközben indítózom a fordulatszám és a sebességmérő óra mutatója koppanásig kivágódik, a kilómérer számláló pedig visszaáll összkilóméterre, pedig sosem azon használom.
Ezt most már szinte minden gyújtásnál eljátssza.

Van valakinek hasonló tapasztalata, vagy ötlete mitől van ez?

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #2408 Dátum: 2010.01.08 08:45:29 »
Sziasztok!

Érdekes dolgot vettem észre gyújtásnál a Corollámnál (2000-es évjárat, 1,4VVTI 16 szelep) kicsit  nehezen indul, bár ezt talán lehet fogni a hidegre (általában azért pöccre indul), miközben indítózom a fordulatszám és a sebességmérő óra mutatója koppanásig kivágódik, a kilómérer számláló pedig visszaáll összkilóméterre, pedig sosem azon használom.
Ezt most már szinte minden gyújtásnál eljátssza.

Van valakinek hasonló tapasztalata, vagy ötlete mitől van ez?
Ha minden ok lenne nagy hidegben is pöccre kellene indulnia...először is megnézném aksi töltöttségét-állapotát + a sarukét is, és ha szükséges egy éjjel lassú töltésre raknám. A km óra jelenség érdekes...ellenőrzött, leinformálható előéletű autód van? Lehet hogy babrálták a km órát, és visszaszerelésnél elszúrtak vmit... Ez persze csak feltételezés, de lehetőségként számba lehet venni. Nekem E12 -esem van, ott ilyen jelenség nincs (2003, 135 ekm).  :hmmmm: Remélem segítettem...  ::)

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #2409 Dátum: 2010.01.08 09:28:13 »
A fenti egyáltalán nem normális jelenség. Lehet babrálás, de akár kontakthiba jellegű gond is, nem?
         

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2410 Dátum: 2010.01.08 10:12:59 »
A fenti egyáltalán nem normális jelenség. Lehet babrálás, de akár kontakthiba jellegű gond is, nem?

Nos a probléma részben megoldódott.
Ma reggel már nem indult a kocsi, 10,3V ot mértem az akksin a sokadik gyújtás-próba után...
Délután megrpróbálom feltölteni, de lehet inkább veszek egy új akksit...
Visszatérve az órára, ez a jelenség pár napja kezdődött tehát nem hiszem hogy babrálás.
Nem lehetséges hogy az elektronika így jelez, hogy alacsony az akku feszültségszintje?

pzs

  • Vendég
Re: Szerviz
« Válasz #2411 Dátum: 2010.01.08 10:18:01 »
A fenti egyáltalán nem normális jelenség. Lehet babrálás, de akár kontakthiba jellegű gond is, nem?

Nos a probléma részben megoldódott.
Ma reggel már nem indult a kocsi, 10,3V ot mértem az akksin a sokadik gyújtás-próba után...
Délután megrpróbálom feltölteni, de lehet inkább veszek egy új akksit...
Visszatérve az órára, ez a jelenség pár napja kezdődött tehát nem hiszem hogy babrálás.
Nem lehetséges hogy az elektronika így jelez, hogy alacsony az akku feszültségszintje?

Yarisonban is hasonlo jelensegek voltak a kmora meg a fordulatszammerovel mielott az akksi vegleg feladta...

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Szerviz
« Válasz #2412 Dátum: 2010.01.08 11:05:34 »
Na akkor ezt felírjuk a tudáslistába.  :)
         

Kaiser

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re: Szerviz
« Válasz #2413 Dátum: 2010.01.08 12:46:51 »
A fenti egyáltalán nem normális jelenség. Lehet babrálás, de akár kontakthiba jellegű gond is, nem?

Nos a probléma részben megoldódott.
Ma reggel már nem indult a kocsi, 10,3V ot mértem az akksin a sokadik gyújtás-próba után...
Délután megrpróbálom feltölteni, de lehet inkább veszek egy új akksit...
Visszatérve az órára, ez a jelenség pár napja kezdődött tehát nem hiszem hogy babrálás.
Nem lehetséges hogy az elektronika így jelez, hogy alacsony az akku feszültségszintje?

Yarisonban is hasonlo jelensegek voltak a kmora meg a fordulatszammerovel mielott az akksi vegleg feladta...

Köszönöm így már picit nyugodtabb vagyok...

R6Rider

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1083
  • Corolla E12 1.6 VVTi SOL Sedan
    • Q8
Re: Szerviz
« Válasz #2414 Dátum: 2010.01.08 15:54:45 »
A fenti egyáltalán nem normális jelenség. Lehet babrálás, de akár kontakthiba jellegű gond is, nem?

Nos a probléma részben megoldódott.
Ma reggel már nem indult a kocsi, 10,3V ot mértem az akksin a sokadik gyújtás-próba után...
Délután megrpróbálom feltölteni, de lehet inkább veszek egy új akksit...
Visszatérve az órára, ez a jelenség pár napja kezdődött tehát nem hiszem hogy babrálás.
Nem lehetséges hogy az elektronika így jelez, hogy alacsony az akku feszültségszintje?
Nos akkor szinte biztos hogy az akksi okozott minden fura jelenséget, így a többi eshetőséggel nem is kell törődnöd!  :clap: