Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2291111 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Szerviz
« Válasz #9735 Dátum: 2015.06.12 11:59:24 »
Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
http://1drv.ms/1I8vyGQ

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:Szerviz
« Válasz #9736 Dátum: 2015.06.13 17:04:15 »
Hali,
Corolla 2004-1,4 VVTi
Fékbetét, ha nyekereg, csikorog fékezéskor akkor csere?
Hogy tudom megállapítani, hogy csereérett ezen kívül?
Féktárcsákat hogy tudom megállapítani, hogy csereérettek-e?
Van egy fotóm kerékcserekor így néztek ki.
http://1drv.ms/1I8vyGQ

A csikorgás lehet kopott fékbetét. Viszont gyenge minőségű tárcsa vagy betét is okozhat csikorgást anélkül hogy különösebben kopott lenne.
Fénykép kicsit távoli és nem egyértelműen látható de a tárcsa nem tűnik még csere érettnek. A betétből is csak éppen a sarkát látni. Még ez sem tűnik annyira kopottnak. Ha csikorog próbálj betétet cserélni és ne szart vegyél bele mert a csikorgást a kopáson kívül az olcsó után gyártott betétek okozzák leggyakrabban. Én hasonló típusban mint a tiéd  féktárcsa(TWR) fékbetét(Textar) használok. Jó fékhatás és hangtalan. Természetesen ezen kívül vannak még más modellek is amik jók.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #9737 Dátum: 2015.06.13 17:09:54 »
Az is lehet, hogy valami beszorult a tárcsa, és a betét közé, és azért nyikorog. Én először felhúznám üveglapon, csiszolópapírral a betétet.

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:Szerviz
« Válasz #9738 Dátum: 2015.06.13 17:15:21 »
Ha szétszedné többet látna. Beszorult tolattyú is okoztat csikorgást.

L4mie

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 107
Re:Szerviz
« Válasz #9739 Dátum: 2015.06.15 09:12:00 »
Köszönöm az infókat, igazság szerint amióta megvan fékezéskor nyeszereg, csikorog, de most hogy meleg van és lent vannak induláskor az ablakok egy ideig surlódó hangot is hallok, szóval szerintem elviszem majd megnézetem, nincs tapasztalatom benne, mennyire bonyolult művelet a betét csere, megoldható otthon, szervízben akciósan 18-20k most...jó minőségű betétek mennyibe kerülnek ha magam veszem.

Köszönöm előre is.   :yes:

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Szerviz
« Válasz #9740 Dátum: 2015.06.17 20:24:06 »
előfordul ez a hiba a mi fajta corollánknál, nálam is előfordul, még nem tudom, miért van, pedig nem nyúlott úgy a lánc, hogy ezt okozhassa, valószínű tehát, hogy a vezérlés nem vált, vvti kerék, az azt vezérlő szelep, esetleg a a szöghelyzet érzékelő hibája, vagy valamelyik kontakt hibája okozza. Még nem álltam neki a hibakeresésnek, pedig 30.000 km óta így használom a kocsit, egyébként nincs semmi baja, nem venni észre rajta, a szerviz vagy nem csinál semmit és ajánl sűrűbb olajat, ami hülyeség, vagy nekiáll kicserélgetni ezt-azt, ami akár költséges is lehet. Már kezdem én is unni, leginkább azért, mert egy isteni corolla nekem ne sárga lámpázzon, még ha nem is venni észre semmit a viselkedésén, szerintem hamarosan a végére fogok járni.



hali!

ma menet közben kivillant a sárga motor diagnosztika lámpán az 1.4 vvti Corollámon. Toyota szervízben kiolvasták, eltűntették. 1345-ös volt, a vvt vezérélssel kapcsolatos akármi. azt mondták,ha még1szer kivillanik menjek vissza 1 teljes átvizsgálásra. van vkinek vmi hasonló tapasztalata, mennyire gyakori hiba ez?
                                                                                                                                                   

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #9741 Dátum: 2015.06.17 21:06:04 »
előfordul ez a hiba a mi fajta corollánknál, nálam is előfordul, még nem tudom, miért van, pedig nem nyúlott úgy a lánc, hogy ezt okozhassa, valószínű tehát, hogy a vezérlés nem vált, vvti kerék, az azt vezérlő szelep, esetleg a a szöghelyzet érzékelő hibája, vagy valamelyik kontakt hibája okozza. Még nem álltam neki a hibakeresésnek, pedig 30.000 km óta így használom a kocsit, egyébként nincs semmi baja, nem venni észre rajta, a szerviz vagy nem csinál semmit és ajánl sűrűbb olajat, ami hülyeség, vagy nekiáll kicserélgetni ezt-azt, ami akár költséges is lehet. Már kezdem én is unni, leginkább azért, mert egy isteni corolla nekem ne sárga lámpázzon, még ha nem is venni észre semmit a viselkedésén, szerintem hamarosan a végére fogok járni.


Annyit lehetne csinálni, hogy VVT-i szelepet kiszedni, és van egy szűrő mögötte, hátha elvan tömődve...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

szikla2

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 756
Re:Szerviz
« Válasz #9742 Dátum: 2015.06.17 21:09:53 »
Ennyi idő távlatában szerintem már megjavult az autója.
Nem minden "az" ami annak látszik.
Corolla 1.6 E12 2004 sedan 2009--2017
Avensis 1.8 T27 2011.facelift Sedan 2017-

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Szerviz
« Válasz #9743 Dátum: 2015.06.17 21:24:08 »
Hali. Volt már az a szűrő akkoriban kiszedve, teljesen tiszta volt.. Sőt, egy jó barátommal cseréltük az OCV szelepet, én elmentem többezer km-t, ő meg ezer valahányat az enyémmel hiba nélkül.. úgyhogy visszacseréltük - kár volt, csak nem akartam túl sokat használni az övét, ne érezze magát kellemetlenül. De valószínű ez a ludas, vagy a szenzor. A lánc nem csörög, így szerintem a túlzott megnyúlást kizárhatjuk.
                                                                                                                                                   

Nowika

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 38
Re:Szerviz
« Válasz #9744 Dátum: 2015.06.19 10:36:41 »
Sziasztok!


valaki meg tudna adni vmi elérhetőséget crew fórumtárshoz mert szerviz ügyben keresném de privátra nem reagál!

köszi

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #9745 Dátum: 2015.06.19 17:13:40 »
bőven elég,ha 1helyre beírsz.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #9746 Dátum: 2015.06.20 08:50:50 »
előfordul ez a hiba a mi fajta corollánknál, nálam is előfordul, még nem tudom, miért van, pedig nem nyúlott úgy a lánc, hogy ezt okozhassa, valószínű tehát, hogy a vezérlés nem vált, vvti kerék, az azt vezérlő szelep, esetleg a a szöghelyzet érzékelő hibája, vagy valamelyik kontakt hibája okozza. Még nem álltam neki a hibakeresésnek, pedig 30.000 km óta így használom a kocsit, egyébként nincs semmi baja, nem venni észre rajta, a szerviz vagy nem csinál semmit és ajánl sűrűbb olajat, ami hülyeség, vagy nekiáll kicserélgetni ezt-azt, ami akár költséges is lehet. Már kezdem én is unni, leginkább azért, mert egy isteni corolla nekem ne sárga lámpázzon, még ha nem is venni észre semmit a viselkedésén, szerintem hamarosan a végére fogok járni.

Szia, nekem is 3-szor jött ki ugyanez a hibakód. Láncfeszítő csere lett a vége. 73000 km van az autóban.  A benne lévő tönkrement. 
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

G86

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1489
    • Hypermiler Gábor Jóska Ódala.
Re:Szerviz
« Válasz #9747 Dátum: 2015.06.21 08:34:41 »
Helló! De akkor te gondolom már hallottad a hangját, hogy csörög a lánc, ha nem is mindig, de időnként. Nem így van? Nekem semmi rossz hangja nincs az autónak, max a hosszabb állás utáni első hidegindítás után rögtön ahogy beindult van kb 1 másodpercig enyhén rossz hangja, ameddig nem feszíti meg a láncot, de ez az összes láncos autónál így van.



Szia, nekem is 3-szor jött ki ugyanez a hibakód. Láncfeszítő csere lett a vége. 73000 km van az autóban.  A benne lévő tönkrement.
                                                                                                                                                   

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #9748 Dátum: 2015.06.21 09:29:32 »
Szia, nem volt semmilyen előjel. A feleségem használja rövid utakon, nem rendszeresen a kocsit, én ritkán ülök bele. 2 hibajelzést töröltem, nem hallottam semmit. A harmadiknál viszont hallatszott valami szokatlan zaj a lánc felől / gondolom a csörgés / , és megemelkedett az alapjárat 1200-1300 ra.  A láncfeszítőnél a blokk olajos volt, bár az már régebb óta szivároghatott,  azt mondta a szerelőm amikor olajcserén volt nála a kocsim, hogy egy ugyanilyen E11-en kellett cserélni láncfeszítőt, mert az is tönkrement.  Mutatta nekem a régi feszítőt, semmit nem feszített .Azóta nincs hibajelzés, nincs szivárgás, nincs lánccsörgés , és mindenki happy ! 
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Szerviz
« Válasz #9749 Dátum: 2015.06.21 09:38:39 »
mindez mennyibe került?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки