Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2291309 alkalommal)

0 Felhasználó és 18 vendég van a témában

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:Szerviz
« Válasz #9225 Dátum: 2014.06.30 10:39:22 »
sziasztok!

kíváncsi vagyok, hogy mennyiből lehet kihozni 2004-es e12-be ezeket a cuccokat

olaj (5W30) és
olajszűrő
fékfolyadék
pollenszűrő

hátsó betét
tárcsa (nem biztos hogy kell, de kíváncsi vagyok)


köszi  ::)

Bárdi netáruház?   :whistling:  :flowers:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re:Szerviz
« Válasz #9226 Dátum: 2014.06.30 10:48:13 »
sziasztok!

kíváncsi vagyok, hogy mennyiből lehet kihozni 2004-es e12-be ezeket a cuccokat

olaj (5W30) és
olajszűrő
fékfolyadék
pollenszűrő

hátsó betét
tárcsa (nem biztos hogy kell, de kíváncsi vagyok)


köszi  ::)
nézd meg autós webshopokban az árakat.
gyertya,levegőszűrő,bordásszij nem kell?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Szerviz
« Válasz #9227 Dátum: 2014.06.30 12:12:18 »
más asszem most nem kell, de utánajárok még

a webáruházakat tudom kezelni, csak ha van bevált alkatrész vagy márka, tudjam mit keressek, azért kérdezősködök
1.4 sol 2004

TZoli

  • Vendég
Re:Szerviz
« Válasz #9228 Dátum: 2014.06.30 13:32:35 »
Olajszűrő:  Mann W68/3
Pollenszűrő: WIX WP9137
Hátsó fékbetét: Ferodo Premier (FDB1574)
Fékfolyadék: Valami márkás DOT4 1L ( ATE,Ferodo,TRW stb..)
Motorolaj 5w-30:  LM Top Tec4300,  Mobil1 ESP , Eneos Sustina

Hogy mennyiből lehet kihozni az minőségtől függ, amiket leírtam fent, az egy minőségi összeállítás.


Hedgehog

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Szerviz
« Válasz #9229 Dátum: 2014.06.30 14:04:13 »
Sziasztok!!

Szükségem lenne egy kis segítségre..
mégpedig:
Nem olyan régen sikerült találkoznom egy vw phaetonnal..., elkészült az autó, és néha a beriaszt.... (Nem volt nagy ütközés kb 20-al mehettem már mert közben fékeztem.) Meta riasztó van benne.

Ötlet mi okozhatja?

Köszönöm.
1,4 VVT-i; 6,5 l/100km

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #9230 Dátum: 2014.06.30 19:52:18 »
üdv,
Motortér nyitás érzékelő?  :hmmmm:
Mi sérült? Eleje?

Hedgehog

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Szerviz
« Válasz #9231 Dátum: 2014.07.01 12:40:10 »
Szia!

Igen az eleje sérült annak is a bal oldala. Motortér érzékelő természetesen van...
Van amikor rendben működik, de néha néha beriaszt főképp mikor aludni akarna az ember :D

Köszönöm.
1,4 VVT-i; 6,5 l/100km

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #9232 Dátum: 2014.07.01 20:16:24 »
Sziasztok, e11 VVTi-m van, ritkán használom, inkább az asszony jár vele, nem ismerem a vezetéstechnikai szokásait , hogyan kuplungól, de azt tapasztalom, hogy az egyest, és a hátramenetet nem mindig akarja elsőre bevenni a váltó. Lehet állítani a kuplungon , vagy automata ? Ha igen , hol találom az állítási lehetőséget? 70000km van a kocsiban.

Köszi.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #9233 Dátum: 2014.07.01 20:20:18 »
Sziasztok, e11 VVTi-m van, ritkán használom, inkább az asszony jár vele, nem ismerem a vezetéstechnikai szokásait , hogyan kuplungól, de azt tapasztalom, hogy az egyest, és a hátramenetet nem mindig akarja elsőre bevenni a váltó. Lehet állítani a kuplungon , vagy automata ? Ha igen , hol találom az állítási lehetőséget? 70000km van a kocsiban.

Köszi.
A kuplungon nem lehet állítani, de a pedálnak van néhány centis állítási lehetősége.
Váltóolaj volt már cserélve?
Nálam rendszeres volt, hogy 2x kuplungoltam inkább, minthogy erőltessem a kart. 2. kuplungolásra mindig szépen vette a fokozatot. Kuplungcserét követően minden megjavult, Toyota 75W-90 váltóolaj van benne.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #9234 Dátum: 2014.07.01 20:24:57 »
Szia Pisti, 6 évvel ezelőtt cserélték az olajat, amikor hozzám került a gép, 61000km-nél
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #9235 Dátum: 2014.07.01 21:19:22 »
6 év alatt metél 9000km-t? Vagy lemaradt a 70.000 elől egy 1-es?  :hmmmm: :surrender:

Én itt is figyelmebe venném az eltelt időt. Az pedig 6 év. Mivel 2 flakon olaj kell, nem gondolom, hogy olyan nagy kiadást jelentene a cseréje, így elsőkörben azzal kezdenék. A kuplung állapota is kérdéses, nem ártana alaposabban tesztelned, hogyan viselkedik.

A legalapabb dolog, pedig, hogy mindig fullra kinyomott kuplung mellett váltunk fokozatot.  :yes:

Ha mindez rendben van, akkor elképzelhetőnek tartom a szinkron gyűrű kopást. Bár, ennyire alacsony futásnál erre nem sok esélyt látok.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Csazso

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 520
Re:Szerviz
« Válasz #9236 Dátum: 2014.07.01 22:29:39 »
6 év alatt metél 9000km-t? Vagy lemaradt a 70.000 elől egy 1-es?  :hmmmm: :surrender:

Én itt is figyelmebe venném az eltelt időt. Az pedig 6 év. Mivel 2 flakon olaj kell, nem gondolom, hogy olyan nagy kiadást jelentene a cseréje, így elsőkörben azzal kezdenék. A kuplung állapota is kérdéses, nem ártana alaposabban tesztelned, hogyan viselkedik.

A legalapabb dolog, pedig, hogy mindig fullra kinyomott kuplung mellett váltunk fokozatot.  :yes:

Ha mindez rendben van, akkor elképzelhetőnek tartom a szinkron gyűrű kopást. Bár, ennyire alacsony futásnál erre nem sok esélyt látok.
Jól olvastad, 9000km mentünk vele 6 év alatt, most van benne 70.000 km, még a gyári azbeszt tartalmú fékbetétek vannak benne!  Ezért volt jó vétel az autóm , tudtam, ha lemegy a hitelem / már lement / , 13 évesen is csak ennyi lesz benne. A céges furgonnal itthonról indulok, nincs munkába járás a Corival, családi, bevásárlós, ügyintézős, kimozdulós utakra használjuk, + vettem egy Simson robogót szaladgálni. Viszont ha kell az autó, mindig útra kész, költeni még nem kellett rá, ennyi idős, ilyen állapotú autót, ennyi kilométerrel nehéz lenne találni / te láttad a találkozón / Az a biztos, ha megnézetem uncsi tesómmal, ő autószerelő, lecseréltetem az olajat / ebben az évben terveztem amúgy is /,  ő megmondja, hogy csak olajcserét kér a váltó, vagy a kuplungom is kezd kopni.

 Köszönöm a tanácsokat.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Szerviz
« Válasz #9237 Dátum: 2014.07.01 23:14:00 »
Szívesen! ;-) Szerencsésnek mondhatod magad az autóval...  :yes: :clap:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Szerviz
« Válasz #9238 Dátum: 2014.07.01 23:36:32 »
jók azok a sedan e11ek. szivemhez nőtt az enyém is,már bánom,h eladtam.
a végén már a formája is tetszett.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #9239 Dátum: 2014.07.02 09:41:13 »
Ha mindez rendben van, akkor elképzelhetőnek tartom a szinkron gyűrű kopást. Bár, ennyire alacsony futásnál erre nem sok esélyt látok.

Ez nem a futott kilométertől függ, hanem a váltások számától. Simán lehet, hogy egy autó keveset megy, mert csak iskolába/boltba járnak vele, akkor azzal sokkal többet váltanak, mint azzal amivel sok száz meg ezer kilométereket nyomnak le akár hetente.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...