Megvolt a porvédő csere is, a külsőt amit adtak tökéletes volt, szerencsére nemrég szakadhatott így el a külső porvédő, így teljesen tiszta maradt a csukló, és még marad egy kis zsír is bent, csak cserélni kellett, és feltölteni az új zsírral.
No de a belső porvédőt azt nem találták el bárdisék, ehhez olyan kell, ami a nagyobb részén 3 kis félkör talán inkább U alakú (bevágást/bemélyedést) részt is takar, ugyanis a féltengely váltó oldali része tűgörgős így olyan kialakítása van ami a kör alakot 3 részen egy félkörrel megtöri, így sajnos a sima kör alakú porvédő ide nem jó.
Ment is vissza a régi, még használható állapotban van bőven, kapott új zsírt. Érdekes, hogy a régi zsír már inkább az olajhoz hasonlított olyan folyékony volt.
Az olajfolyás nem vészes, a szerelő azt mondta hogy az O gyűrű lesz a láncfeszítőnél, ott a legolajosabb és onnan már elfolyt minden felé. Ez is orvosolva lesz nemsokára, a hátsó fékekkel együtt.