Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2265003 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Szerviz
« Válasz #5925 Dátum: 2011.10.27 16:14:32 »
Elore 650 es 400mm a lapatok
Gyarilag a fenyszorokat nekem is nagyon alacsonyra allitottak be. Jol beallitva nekem nagyon bejon  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bilesaron

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Re:Szerviz
« Válasz #5926 Dátum: 2011.10.27 20:36:34 »
Elore 650 es 400mm a lapatok
Gyarilag a fenyszorokat nekem is nagyon alacsonyra allitottak be. Jol beallitva nekem nagyon bejon  :yes:

Köszönöm a válaszokat.

Lapát kérdéssel kapcsolatban még egy: van vmi légterelő bizgentyű rajta, az lejön ha leszedem a lapátot? Mert láttam olyan lapátot amit vmi spoilerrel árulnak :-) És az kell -e nekem rá vagy nem :-)
Márkaszervízt hagyjuk, bevagyok rájuk nagyon rágva, ott mindent csinálnak csak nem segítenek az embernek.

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Szerviz
« Válasz #5927 Dátum: 2011.10.27 20:55:05 »
Milyen legterelo bizgentyure gondolsz?  :hmmmm:
Az anyemen semmi ilyesmi nincs. Maga a lapat hasonlit nagyon az Bosch Aeroblade-re, de igazabol nem az.

Probalj meg mas markaszervizet keresni, azert akad jo hely is  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bilesaron

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 145
Re:Szerviz
« Válasz #5928 Dátum: 2011.10.27 22:25:32 »
hát a gumi felett van egy ilyen hajlított műanyag szerű cucc, nem próbáltam még leszedni a lapátot, de az olyan mintha egybe lenne építve vele.
márkában mennyi volt neked az a toyotás lapát sacc per kábé?

nah, mondj pesten egy jó márkaszervízt :-)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Szerviz
« Válasz #5929 Dátum: 2011.10.27 22:46:26 »
Az egyben is van. Max uj gumit tudsz belehuzni.

A hatso ablaktorlobe huztak nekem uj gumit kb 1,5 eve akkor vmi 1700Ft korul volt. Majd megnezem, szamla meg megvan  :yes:

En nem Pestibe jarok, igy azokkal nincs tapasztalatom  :no:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #5930 Dátum: 2011.11.12 19:53:19 »
Kész a lengéscsili cserém. Sachs került bele végül két porvédő társaságában, toronycsapágy tutto perfetto, az életben nem lesz gond vele a jelek szerint, piszok jó konstrukció (nem gumiágyban van, hanem fém van a csapágy alatt és alul filcréteg, felül fedélke védi a portól, tehát csak a zsír volt a csapágyban, abból persze kapott újat. Most még jövő héten futóműállítás és hawaii-dizsi-napfény.  :clap:

Ja igen: mikor elvitte a szerelő, akkor három ujja fért be a kerék és a kasztni közé. Most öt. "Kicsit" lógott a régi...
         

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:Szerviz
« Válasz #5931 Dátum: 2011.11.12 20:09:26 »
Köszönöm a válaszokat.

Lapát kérdéssel kapcsolatban még egy: van vmi légterelő bizgentyű rajta, az lejön ha leszedem a lapátot? Mert láttam olyan lapátot amit vmi spoilerrel árulnak :-) És az kell -e nekem rá vagy nem :-)
Márkaszervízt hagyjuk, bevagyok rájuk nagyon rágva, ott mindent csinálnak csak nem segítenek az embernek.
Első lapátra gondolsz? Az E12 optifit az légterelős, de bosch meg az összesnek van ilyen kivitele, elvileg ez azért kell, hogy a szél jól odaszorítsa a lapátot az üveghez.

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Szerviz
« Válasz #5932 Dátum: 2011.11.12 20:52:16 »
Idézet
toronycsapágy tutto perfetto, az életben nem lesz gond vele a jelek szerint, piszok jó konstrukció (nem gumiágyban van, hanem fém van a csapágy alatt és alul filcréteg, felül fedélke védi a portól, tehát csak a zsír volt a csapágyban, abból persze kapott újat
Na megmondtam vagy megmondtam?  ;) :lol:
Xanyi

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Szerviz
« Válasz #5933 Dátum: 2011.11.12 20:53:40 »
Na megmondtam vagy megmondtam?  ;) :lol:
:hug:
         

simongyurka

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:Szerviz
« Válasz #5934 Dátum: 2011.11.18 14:13:46 »
Sziasztok

Kicsit megygyűlt a bajom a corollámal motorikusan, ha valakit érdekel és tud segíteni szívesen fogadnék jó tanácsot!
A probléma a következő 2007-es 1,4d sedán. A motor indul majd padlógáznál mondjuk II-esben de III-is 2.000 ford. tól rángat az autó úgy 4.000-ig utánna meg semmi erő.
Majd ahogy egyre többet erölteti az ember néha nem csinálja ezt a jelenséget. Hidegen persze hatványozottan és csörög is.
Voltam már 2 szakszervízben, dieselesnél, specialistánál meg mindenhol.
Amit cseréltek:
-porlasztók felújítva
-közösnyomócsö elektronika csere
-mindegyik szűrő csere
kompúter nem ír semmit csak érzékeli a teljesítményesést.
Ha van ötletetek Köszönettel fogadom!

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Szerviz
« Válasz #5935 Dátum: 2011.11.18 20:03:57 »
A probléma a következő 2007-es 1,4d sedán. A motor indul majd padlógáznál mondjuk II-esben de III-is 2.000 ford. tól rángat az autó úgy 4.000-ig utánna meg semmi erő.
1.4 D-nél 4000 feletti fordulat?  :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Szerviz
« Válasz #5936 Dátum: 2011.11.18 20:33:39 »
1.4 D-nél 4000 feletti fordulat?  :hmmmm:

hol itt a probléma?
5250 a leszabályzási fordulatszáma :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590
Re:Szerviz
« Válasz #5937 Dátum: 2011.11.18 23:59:19 »
hol itt a probléma?
5250 a leszabályzási fordulatszáma :whistling:
Oké, de a max. teljesítményét és nyomatékát 4000 alatt adja le, nem?

Yocee

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 571
Re:Szerviz
« Válasz #5938 Dátum: 2011.11.19 10:14:25 »
Én lehet, hogy elvinném teljesítménymérésre. ott megmondja a kompjúter, hogy milyen fordulaton milyen légnyerés, meg, tüzelőanyag keverékarány, kipufogás gáz arányok vannak. Sok mindenre fény derülhet, ráadásul a http://teljesitmenymeres.hu/home.html nál elég hozzáértő a szerelő aki csinálja, nem mellesleg Bosch szervíz is a hely.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #5939 Dátum: 2011.11.19 10:45:52 »
Sziasztok

Kicsit megygyűlt a bajom a corollámal motorikusan, ha valakit érdekel és tud segíteni szívesen fogadnék jó tanácsot!
A probléma a következő 2007-es 1,4d sedán. A motor indul majd padlógáznál mondjuk II-esben de III-is 2.000 ford. tól rángat az autó úgy 4.000-ig utánna meg semmi erő.
Majd ahogy egyre többet erölteti az ember néha nem csinálja ezt a jelenséget. Hidegen persze hatványozottan és csörög is.
Voltam már 2 szakszervízben, dieselesnél, specialistánál meg mindenhol.
Amit cseréltek:
-porlasztók felújítva
-közösnyomócsö elektronika csere
-mindegyik szűrő csere
kompúter nem ír semmit csak érzékeli a teljesítményesést.
Ha van ötletetek Köszönettel fogadom!
Nem a turboval van a gond?
Mennyi van a kocsidban?