Nem nagyon van összehasonlítási alapom,kb 100km használtam szerviz előtt az autót,még csak az udvarlás szintjére jutottunk egymással
nekem például furcsa volt a "rotyogós" hangja gyorsításkor,Gyöngyiék mikor próbaúton voltunk,azt mondták ez teljesen normális,a corollának "ilyen" a hangja.A ciripelő felhangot a hátsó dob elrohadt rögzítése okozta,ez ugye most megszűnt,lévén cserélve lett.érdekes módon az első,hátsó fékbetétek szinte szénné voltak égve,de elhanyagolható volt a kopás mind a tárcsán,mind a dobok felületén.A fékerő az még talán nem az igazi,de gondolom idő kérdése csak,hogy bekopjon.A hátsó kerékcsapágyak közül a baloldalinak nagyobb sebességnél halk morgó hangja volt,a jobb oldalit meg azért nem hallottam,mert fizikailag távolabb volt a zajforrása
, jobb állapotú volt mint a bal,de a szerelő azt tanácsolta,hogy cseréljük mindkettőt.
Legszembetűnőbb változás a futómű,földúton,de csak ott,zörgött a kormánymű+balra húzott,ez a kormányösszekötő gömbfejek cseréjével,futómű beállításával lett orvosolva.kis zörgés még mindig van földúton,de az a kormánymű kopására visszavezethető,de nem olyan mértékű,hogy azonnal foglalkozni kéne vele.
Az olajcsere után,ha lehet még halkabb lett a motor,bár a szerelő szerint nem volt elhasznált az olaj,de minőségére,márkájára nem tudott még tippelni sem,viszont a gyertyák már bőven csere érettek voltak.
Vezérmű szíj nem volt elöregedve,berepedezve,de a feszítőgörgő siralmas állapotban volt,nehéz volt megforgatni,bár daráló karcos hangot nem adott,el tudom képzelni,egy esetleges gyorsításnál megcsúszott rajta a vezérmű..persze ez csak fikció
Summázva a dolgokat,bár húzós volt a végösszeg,de nem sajnálom a coritól..most jön az összeszokás ideje,totál bénának érzem magam vezetés közben,nem érzem még a kuplungot,nem hallom a motort,szokni kell a szervót,az alacsonyabb üléspozíciót,a rosszabb kilátást tolatás közben..persze a 8 év nem múlt el nyomtalan,amit az offos dígóval töltöttem