Mi ezzel a gond? Ha a Te vállalkozásod lenne, hogy csinálnád?
(Megjegyezném, gyakorlatilag az olajból él a szerviz, az alkatrészeken lévő haszon azért nem jelentős...)
Azert en megprobalnam az Osztrakokat es a Nemeteket kovetni ezen a teren, es FOLEG
![excl :excl:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/excl.gif)
, ha mar egyszer minosegiranyitasi rendszert mukodtetek, es ez buszken kint is log a falon, akkor legalabb kozelitoleg azok alapjan menne a buli.
Ami az olajat illeti, azon is szep penzuk van es vinni is kell minden alkalommal szepen az autohazba, ha nem engedik, akkor elobb autohazat, utobb markat kell valtani szvsz. .
Ami az alkatreszeket illeti, nem lennek biztos benne, hogy azon ne keresnenek, meghozza arcatlanul.
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
Mondok egy peldat, bar off, mert Mazda. Adott egy vezermuszijcsere, annak minden kellekevel ugy, mint vezermuszij, vezetogorgo, veszitogorgo. Ezek az aprosagok idehaza 75ezer Ft-ba kerulnek autohazban. Nyilvan ilyen teren nem ismerunk viccet, igy utangyartott szoba sem jon, legalabbis nalam nem. Annyira azonban en sem vagyok elvetemult, hogy ennyi penzt adjak a gyariert, csak azert mert gyari. Nezzunk kicsit korul kulfoldon, mit ad Isten Nemetorszagban egeszen veletlenul cikkszamra ugyanezek a gyari tetelek 33ezer Ft-ba kerulnek, nem akciosan! Ez a normalis ara. Ez csak egy pelda volt, de termeszetesen lenne meg.
Kerdem en, van erre normalis magyarazat? Legalizalt rablas folyik idehaza, teszem hozza gyorsan, hogy kivetel nelkul a kereskedelem minden szektoraban.