Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2288782 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

pampo89

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #10950 Dátum: 2019.01.24 20:12:02 »
Tankhajó pakurával! ::) :hug: ;)
Szóval nincs erre valami ideiglenes megoldás?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10951 Dátum: 2019.01.25 00:07:07 »
Mit tanácsoltok?
Gyűrűzést.

Szóval nincs erre valami ideiglenes megoldás?
Kettő is van. :D Az egyik, hogy töltöd bele az olajat rendületlenül. :D A másik hogy nem használod a gyűrűzésig.

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re:Szerviz
« Válasz #10952 Dátum: 2019.01.25 08:24:18 »
Csatolt lengőkarok jellemzően hézagoló lapkákkal állíthatók, gondolom itt is ez a helyzet. 10-ből 9 futóműves inkább "nem tudja"...
És az mennyire gáz, hogy azt mondta "merev hidas" a hátsó futóműve? Nem álltam le vele vitatkozni, pedig 90%-ban biztos voltam benne,hogy nem az (teljesen laikus vagyok futómű-témában, szerencsére még soha nem kellett hozzányúlni).
Corolla 1,4 VVT-i 2005

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #10953 Dátum: 2019.01.25 09:27:32 »
sziporkázol, Mester!  ::)

Ebből nekem csak az következik.  ::) ;)

Bár PiciPeti írja a hézagolás lehetőségét, a futómű beállítások alkalmával általam megkérdezett szakik állítása szerint nem állítható. Az a legvalószínűbb amit Pati ír, hogy "10-ből 9 futóműves inkább "nem tudja"... ". :)
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Szerviz
« Válasz #10954 Dátum: 2019.01.25 09:56:15 »
És az mennyire gáz, hogy azt mondta "merev hidas" a hátsó futóműve? Nem álltam le vele vitatkozni, pedig 90%-ban biztos voltam benne,hogy nem az (teljesen laikus vagyok futómű-témában, szerencsére még soha nem kellett hozzányúlni).

Na, oda akkor se vidd, ha vállalja...  :lol:

Csatolt lengőkar van benne, ami annyira merev mint egy bambusz szár...  :D

METALEX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10955 Dátum: 2019.02.18 12:56:24 »
Sziasztok !
Elnézést kérek mindenkitől, még új vagyok a topikban.
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Egy Auris Hybriden szeretnék kötelező szervízt csináltani, de ez lesz az első Magyarországi szervíz látogatásom és nem tudom hová vigyem.
Budapest és vonzáskörzete jöhez szóba. Szigetszentmiklóson lakom.
Toyota Mo -Lakihegy, Toyota Mayer Budakeszi, vagy Toyota M5 ami szóba jöhet. Esetleg a toyota Sakura a Szőlőkert utcában, a III. kerületben.
A segítségeteket szeretném  kérni, hogy van-e ezekkel kapcsolatban pozitív vagy negatív tapasztalatotok, nincs-e kerülendő ezek között.
Nincsenek nagy elvárásaim, de szeretném, ha a szervíz során cserélnék amit kell és az kerülne bele amit a szla- feltűntetnek és nem roszabb, valamint ne cseréljenek olyat amit nem kell. ( remélem nincsenek túl légbőlkapott elvárásaim :-)
Minden segítséget és tapasztalatot köszönettel veszek.
Üdv: metalex

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10956 Dátum: 2019.02.18 14:48:43 »
Mayer Budakeszitől állt anno a házhoz az első két Avensis, kötelezőkre is oda mentünk, a mostanival a Mayer Pilisvörösvárhoz járok (bár az idei kötelező a ToyoTeamnél volt). A többieket nem ismerem, de a Mayer egész jó. Annyi, hogy ha cseréltetni akarnak valamit Mayernél a te kontódra, azt kezeld erős fenntartással. Minden másban szerintem korrektek.

Thomas59

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 907
Re:Szerviz
« Válasz #10957 Dátum: 2019.02.18 21:57:20 »
A Corolla Versonkat többször vittük Budakeszire az ötödik év után is. Nekünk bejött. Rugalmasak, segítőkészek voltak. Pl. asszem már a 10. évnél jártunk és már éppen Veszprémben csináltattuk az éves szervizt amikor kilyukadt a hűtő és nem volt helyben se időpont, se beszerelendő hűtő és indulni kellett vissza Belgiumba. A Mayerék bevállalták, szombat reggel felmentünk, beszerelték a hűtőt és indulhattunk. Ja és nem a drágább hűtőt javasolták, mert érezték, hogy költségérzékenyek is vagyunk... 😉
Most az Aurissal is úgy érzem, hogy ha kell nyugodtan mehetek oda is, meg Veszprémbe is.

kenyer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Szerviz
« Válasz #10958 Dátum: 2019.02.21 19:18:59 »
Sziasztok!

Elég csúnyán néz ki a bal első féltengely-nél az a gumi akármi (szóval még valószínűleg eredeti), tehát már nagyon ráfér egy csere.
Elég egy ilyet http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2002_TOYOTA_COROLLA_ZZE121L-DHMNKW_4302.2.html (43420-02270) szereznem vagy kell még más is egy cseréhez?
Ha igen, akkor melyik ajánlott? (GSP, SKF, ASHIKA, Japanparts, stb.)

Petya92

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #10959 Dátum: 2019.02.24 19:49:46 »
Sziasztok! 2008-as 1.4 d4d aurisom nemrég nagyobb gyorsítások után gazelvetelnél elkezdett fura, suhogó hangot adni, feltételeztem turbóból jöhet, de nem sípolás, inkább suhogásra hasonlít. Háromezres fordulat felett elfogy az ereje, rángat Pár hétre rá autópálya tempónál 3ezer körül beállt, check engine... hibakód p0234 turbó "A" túltöltés állapot, kód kitörlése után rendbejött, de a hang és a rángatás megmaradt. DPF tisztító adalékkal mentem vele azóta egy hosszabbat, rendben volt, a rángatás megszűnt. Azt szeretném kérdezni, van/volt e esetleg valakinek hasonló problémája, illetve hogy lehetséges e hogy a hibakód okozója egyszerűen a lerakódott korom? (Változó geos turbó, elektronikus nyomásszabályozóval még gyári 215ezer km) Jelenleg csak a hang maradt, hibakodot azóta nem írt újra... Ha tud valaki tanácsot adni hol keressem a problemat előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2019.02.24 20:10:15 írta Petya92 »

METALEX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10960 Dátum: 2019.02.27 15:07:36 »
Mayer Budakeszitől állt anno a házhoz az első két Avensis, kötelezőkre is oda mentünk, a mostanival a Mayer Pilisvörösvárhoz járok (bár az idei kötelező a ToyoTeamnél volt). A többieket nem ismerem, de a Mayer egész jó. Annyi, hogy ha cseréltetni akarnak valamit Mayernél a te kontódra, azt kezeld erős fenntartással. Minden másban szerintem korrektek.
Köszönöm !
Szerintem ők lesznek a kiválasztottak,
Remélem, hogy ~40K Km/2 évnél  még nem akarnak semmit cserélni, bár Fékbetéttel jártam már így más típussal, igaz, akkor még rutintalan szakszervíz látogatóként.

METALEX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10961 Dátum: 2019.02.27 15:11:15 »
A Corolla Versonkat többször vittük Budakeszire az ötödik év után is. Nekünk bejött. Rugalmasak, segítőkészek voltak. Pl. asszem már a 10. évnél jártunk és már éppen Veszprémben csináltattuk az éves szervizt amikor kilyukadt a hűtő és nem volt helyben se időpont, se beszerelendő hűtő és indulni kellett vissza Belgiumba. A Mayerék bevállalták, szombat reggel felmentünk, beszerelték a hűtőt és indulhattunk. Ja és nem a drágább hűtőt javasolták, mert érezték, hogy költségérzékenyek is vagyunk... 😉
Most az Aurissal is úgy érzem, hogy ha kell nyugodtan mehetek oda is, meg Veszprémbe is.
Érdekes, az enyém meg onnan ( Belgium) jött- igaz velem, azaz én hoztam, kicsi a világ.

METALEX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10962 Dátum: 2019.02.27 15:21:01 »
Sziasztok! 2008-as 1.4 d4d aurisom nemrég nagyobb gyorsítások után gazelvetelnél elkezdett fura, suhogó hangot adni, feltételeztem turbóból jöhet, de nem sípolás, inkább suhogásra hasonlít. Háromezres fordulat felett elfogy az ereje, rángat Pár hétre rá autópálya tempónál 3ezer körül beállt, check engine... hibakód p0234 turbó "A" túltöltés állapot, kód kitörlése után rendbejött, de a hang és a rángatás megmaradt. DPF tisztító adalékkal mentem vele azóta egy hosszabbat, rendben volt, a rángatás megszűnt. Azt szeretném kérdezni, van/volt e esetleg valakinek hasonló problémája, illetve hogy lehetséges e hogy a hibakód okozója egyszerűen a lerakódott korom? (Változó geos turbó, elektronikus nyomásszabályozóval még gyári 215ezer km) Jelenleg csak a hang maradt, hibakodot azóta nem írt újra... Ha tud valaki tanácsot adni hol keressem a problemat előre is köszönöm!
Ezt így nehéz lesz megjósolni, szerintem jól sejted és igazad lesz,  valószínűleg leragadt a turbo geoja egy állásban a koromtól és nem mozdul, vagy szorul. Ha külön leszedhető csak a geo része, van ahol tudják tisztítani csak a geo-részt, feltöltő szétszerelés nélkül.
Normál használat melett még sokat elmehet a turbó, de ha v.ki leveszi, ajánlani fogja a kpl. felújítást.
Legelőször ki kellene olvastani a hibakódot gyári vagy specifikus eszközzel, mert a belső tárolóban még meg van, csak te nem látod már.
És járműspecifikus hibakód alapján többet lehetne megtudni, az általános kódtáblázat néha fals hibát ad meg.

Petya92

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Szerviz
« Válasz #10963 Dátum: 2019.03.03 20:01:51 »
Ezt így nehéz lesz megjósolni, szerintem jól sejted és igazad lesz,  valószínűleg leragadt a turbo geoja egy állásban a koromtól és nem mozdul, vagy szorul. Ha külön leszedhető csak a geo része, van ahol tudják tisztítani csak a geo-részt, feltöltő szétszerelés nélkül.
Normál használat melett még sokat elmehet a turbó, de ha v.ki leveszi, ajánlani fogja a kpl. felújítást.
Legelőször ki kellene olvastani a hibakódot gyári vagy specifikus eszközzel, mert a belső tárolóban még meg van, csak te nem látod már.
És járműspecifikus hibakód alapján többet lehetne megtudni, az általános kódtáblázat néha fals hibát ad meg.
Köszönöm, utána nézek! Azóta városi használatban szépen jár, hibakód nem jött elő újra, lehetséges szerinted, hogy magától kiégett a korom, ami a leragadást okozhatta vagy feltétlen szükséges szétszedni és tovább keresni az okat?
Köszönöm szépen a segítséget!

DM74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
  • Toyota Corolla 2006 1.4 HB Sol+
Re:Szerviz
« Válasz #10964 Dátum: 2019.03.10 14:27:28 »
Sziasztok, hátha valaki azonnal tudja a választ vagy megoldást.

Van egy 2000-es e11-es békalámpás Corolla az 1,3-as motorral (kb 70e km van benne). Újabban erőteljes sípoló hangot ad beindításkor, majd menet közben ha az ember bekapcsolja a lámpát. Azt kikapcsolva elhallgat, szóval generátor probléma esélyes.

Találkozott valaki ezzel már, illetve tudtok megoldást?

Köszönöm,
Ádám
Azt értem, hogy gőzgép, de mi hajtja????