Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2283277 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10875 Dátum: 2018.06.18 19:46:12 »
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1996_TOYOTA_COROLLA_EE101L-AHMDKW_1903.html
Elvileg ez az :)

Köszönöm!
Bár ez ha jól látom a generátor linkje. :D
Sajnos én írtam el...
Önindítóra gondoltam. :)

Melyik az ami ezek közül nekem kell?
28100   STARTER ASSY
28100-10040   12V 1.0KW   1   € 434.97
28100-11010   12V 0.8KW (05/1992 - 04/1995)   1   € 307.81
28100-11080   12V 0.8KW (05/1995 - )   1   € 292.76
28100-11100   12V 1.0KW (05/1995 - )
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.18 20:16:56 írta Assy »

MFerenc

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1935
Re:Szerviz
« Válasz #10876 Dátum: 2018.06.19 09:46:48 »
...
Sajnos én írtam el...
Önindítóra gondoltam. :)
...
De még előtte is önindítóról volt szó :D
(a Tiéd '96-os, tehát szerintem a két utolsó közül vmelyik. Felújítani biztos nem lehet? Bár nekem most Nissanom van, ahhoz úgy szokás a szerelő szerint, hogy le kell adni a régit és adnak egy teljesen felújítottat. Az árát tekintve mondjuk lehet, megéri egy új, nekem a felújított is lett volna vagy 50... emlékeim szerint)

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #10877 Dátum: 2018.06.19 11:48:10 »
Köszönöm!
Bár ez ha jól látom a generátor linkje. :D
Sajnos én írtam el...
Önindítóra gondoltam. :)

Melyik az ami ezek közül nekem kell?
28100   STARTER ASSY
28100-10040   12V 1.0KW   1   € 434.97
28100-11010   12V 0.8KW (05/1992 - 04/1995)   1   € 307.81
28100-11080   12V 0.8KW (05/1995 - )   1   € 292.76
28100-11100   12V 1.0KW (05/1995 - )

Melyik tetszik?!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10878 Dátum: 2018.06.19 16:27:07 »
De még előtte is önindítóról volt szó :D
(a Tiéd '96-os, tehát szerintem a két utolsó közül vmelyik. Felújítani biztos nem lehet? Bár nekem most Nissanom van, ahhoz úgy szokás a szerelő szerint, hogy le kell adni a régit és adnak egy teljesen felújítottat. Az árát tekintve mondjuk lehet, megéri egy új, nekem a felújított is lett volna vagy 50... emlékeim szerint)

Én is az utolsó kettőre tippelek...
Amit eddig találtam ott az a szitu hogy vagy az önindítót viszem (de akkor nincs mivel) vagy az autót... De nem szedik ki a cuccost azt nekem kellene megoldani az árok parton stb...
Vagy veszek újat kb 50e-től kezdődik az ár vagy veszek bontottat 15-20 körül, ami meg lutri.
Vagy rendelek javító készletet 3-7e pénzért, mert vaaan https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=toyota+starter+solenoid+repair+kit&_sacat=0&LH_PrefLoc=5&_sop=15 csak persze nem itthon és megcsinálom magam.
Már ha sikerül a pontos cikk számot lenyomozni. Sajnos egyik helyen a toyotás cikk szám a másikon meg a denso-s van megadva.

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10879 Dátum: 2018.06.19 16:30:00 »
Melyik tetszik?!

Miért kérded?  :D
Ez tetszés kérdése?   ::)
Ha jó verdába nekem mindegy milyen számon van... :)

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Szerviz
« Válasz #10880 Dátum: 2018.06.19 18:47:24 »
Én is az utolsó kettőre tippelek...
Amit eddig találtam ott az a szitu hogy vagy az önindítót viszem (de akkor nincs mivel) vagy az autót... De nem szedik ki a cuccost azt nekem kellene megoldani az árok parton stb...
Vagy veszek újat kb 50e-től kezdődik az ár vagy veszek bontottat 15-20 körül, ami meg lutri.
Vagy rendelek javító készletet 3-7e pénzért, mert vaaan https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=toyota+starter+solenoid+repair+kit&_sacat=0&LH_PrefLoc=5&_sop=15 csak persze nem itthon és megcsinálom magam.
Már ha sikerül a pontos cikk számot lenyomozni. Sajnos egyik helyen a toyotás cikk szám a másikon meg a denso-s van megadva.
Szia! Hátha segít: itt van néhány videó az indítómotor felujításáról

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10881 Dátum: 2018.06.19 21:06:52 »
Szia! Hátha segít: itt van néhány videó az indítómotor felujításáról
Szia!
Ezeken már átrágtam magam. Ezért is terveztem a cserét javítást saját kezűleg elvégezni.

Minél többet kutakodok annál nagyobb a káosz. Az én verdám itthon nem létezik, csak HB verzióba van ez a motor. A  szedánból csak a 75 lovas verzió van a legtöbb webáruház szerint.
Plusz bonyolítja a dolgot hogy a fogszám is változó hol 8 hol 9, a kinézet is teljesen más, hol kerek hol szögletes a relé ház...  :censored:
Szóval tanácstalan vagyok nem kicsit.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.19 21:08:37 írta Assy »

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10882 Dátum: 2018.06.20 08:01:31 »
Ha nem látható a típusszáma, akkor ki kell szerelni, megnézni, körbefotózni. És hozzá hasonlót keresni.

A webáruházakban jellemzően rendben szokott lenni az évjárat/motorváltozat összerendelés.

Az európai E10-ben két változata volt a 4E-FE motornak:
1992-1995 88LE-s,
1995-1997 75LE-s.

Az E11-ben pedig 86LE-s volt.

Nem tudom, voltak e kivételek, mármint ha nem európai piacról származik a kocsi, akkor előfordulhat.
Nekem rossz adat van a forgalmiban, szóval az nem mérvadó, ne az alapján keress.
A bontósok is szokták keverni/összevonni. Pl. E10 1.3 1992-1997...
A motorblokk ugyanaz, de a segédberendezések pont eltérőek. Talán a váltó is.

Esetleg ha mutatsz egy képet a motorról, amin látszik a szívósor és a leömlő, az alapján be lehet lőni a motor változatot / teljesítményt.

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10883 Dátum: 2018.06.24 21:30:38 »
Ha nem látható a típusszáma, akkor ki kell szerelni, megnézni, körbefotózni. És hozzá hasonlót keresni.

A webáruházakban jellemzően rendben szokott lenni az évjárat/motorváltozat összerendelés.

Az európai E10-ben két változata volt a 4E-FE motornak:
1992-1995 88LE-s,
1995-1997 75LE-s.

Az E11-ben pedig 86LE-s volt.

Nem tudom, voltak e kivételek, mármint ha nem európai piacról származik a kocsi, akkor előfordulhat.
Nekem rossz adat van a forgalmiban, szóval az nem mérvadó, ne az alapján keress.
A bontósok is szokták keverni/összevonni. Pl. E10 1.3 1992-1997...
A motorblokk ugyanaz, de a segédberendezések pont eltérőek. Talán a váltó is.

Esetleg ha mutatsz egy képet a motorról, amin látszik a szívósor és a leömlő, az alapján be lehet lőni a motor változatot / teljesítményt.

Elkészült a kép a motorról.

Tsabu

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10884 Dátum: 2018.06.25 09:33:55 »
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam, mert szeretett Corollánk rendetlenkedik. 2003-as Hatchback-ről van szó, 1,4 benzines. Mostanában egyre gyakrabban fordul elő, hogy röviddel indulás után, ha gyorsítok, és kezdek felfelé kapcsolni, pl 2-ből 3-ba, akkor amíg elengedem a gázt és kuplungolok, a műszerfalamon a mutatók "leesnek", mintha leállítottam volna hirtelen az autót, majd mikor újra erőt kap a motor, akkor meg visszaugranak a helyükre. Azt nem érzékelem, h a gyújtás is megszűnne, csak mintha a műszerfal szenvedne. Rádió is megy, nem hagy ki, világítás szintén ok. És ma azt is megcsinálta, h kb beduplázott minden értéket minden mutató. A víz középmelegről hirtelen a forróba ugrott, a negyed tank felment féltankra, a sebesség 50ről 100ra.. Aztán egy pirosnál újraindítottam, utána helyreálltak az értékek. Akinek van ebben tapasztalat, az kérem írjon, vagy adjon tanácsot, merre induljak. Köszi előre is!

Üdv, Tsabu

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10885 Dátum: 2018.06.25 11:51:31 »
kinek van ebben tapasztalat, az kérem írjon, vagy adjon tanácsot, merre induljak.
Legközelebbi Toyota szervíz felé. Az ilyen hibák megoldásából élnek. ;)

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10886 Dátum: 2018.06.25 19:00:22 »
Elkészült a kép a motorról.
Ez az 1995-1997 közti 75LE-s változat.

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10887 Dátum: 2018.06.25 20:21:48 »
Ez az 1995-1997 közti 75LE-s változat.

EZ érdekes... A forgalmiban nem ez szerepel. :) Bár kicsiny hazánkban tévedett már nagyobba is a bürokrácia. :D
Vezérlés ügyileg mégis a 88 lovas cucc megy bele. Ha jól emlékszem az autó szerelő legalább is valami ilyesmit említett. A 2 motornál a vezérmű szíjon lévő fogszám nem egyezik.

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10888 Dátum: 2018.06.25 21:10:18 »
EZ érdekes... A forgalmiban nem ez szerepel. :) Bár kicsiny hazánkban tévedett már nagyobba is a bürokrácia. :D
Vezérlés ügyileg mégis a 88 lovas cucc megy bele. Ha jól emlékszem az autó szerelő legalább is valami ilyesmit említett. A 2 motornál a vezérmű szíjon lévő fogszám nem egyezik.
Az enyémnél a karbis 2E motor teljesítménye szerepel a forgalmiban. :)

A vezérműszíj az ugyanaz.
Ami eltér:
ECU
Injektorok
Szívósor
Fojtószelep
Alapjárati szelep
Kipuff leömlő,
Lambdaszonda
Légszűrőház
Gyújtógyertyák hőértéke

Ami egyforma:
Blokk
Hengerfej
Gyújtáselosztó
Vezérlés
Vízpumpa
Szelepfedél
Vízhűtő
Szervópumpa

Ami nemtudom:
Generátor
Önindító
Váltó, elvileg kompatibilis, de lehet, hogy más típus
Váltó miatt a féltengelyeknél is lehet eltérés

Assy

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:Szerviz
« Válasz #10889 Dátum: 2018.06.25 22:16:55 »
Az enyémnél a karbis 2E motor teljesítménye szerepel a forgalmiban. :)

A vezérműszíj az ugyanaz.
Ami eltér:
ECU
Injektorok
Szívósor
Fojtószelep
Alapjárati szelep
Kipuff leömlő,
Lambdaszonda
Légszűrőház
Gyújtógyertyák hőértéke

Ami egyforma:
Blokk
Hengerfej
Gyújtáselosztó
Vezérlés
Vízpumpa
Szelepfedél
Vízhűtő
Szervópumpa

Ami nemtudom:
Generátor
Önindító
Váltó, elvileg kompatibilis, de lehet, hogy más típus
Váltó miatt a féltengelyeknél is lehet eltérés

Amit tudok  gépről:
Alvázsz.: JT153EEA100282134
Motorkód/szám: 4E 1862637
Model: EE101L-AEMDKW
C/TR/A/TM :3K4JN16-01?AC150