Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2289088 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Szerviz
« Válasz #10830 Dátum: 2018.05.21 08:41:17 »
Mi a jó fene lehet ez, valaki találkozott már ilyennel? HÁzilag milyen praktikát lehetne még bevetni?
üdv!

A vastag csövön át folyik be a benzin, de van egy vékony cső is mellette, ami a tankból kiszoruló levegőt engedi ki, a felső vége valahol a betöltő nyílásnál végződik. Talán ez a cső van eldugulva.

kicsi8304

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 230
Re:Szerviz
« Válasz #10831 Dátum: 2018.05.21 14:29:02 »
Sziasztok!

Valaki tud leírást az utastérben lévő biztosíték tábláról?(melyik biztosíték mié)
Toyota Corolla Verso 2003-as évjárat
köszi!

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10832 Dátum: 2018.05.21 17:01:14 »
Sziasztok!

Valaki tud leírást az utastérben lévő biztosíték tábláról?(melyik biztosíték mié)
Toyota Corolla Verso 2003-as évjárat
köszi!
A fedlapon szokott lenni a kiosztás, neked nincs rajta?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re:Szerviz
« Válasz #10833 Dátum: 2018.05.22 08:42:52 »
sziasztok!

215.000-es e12 szervizben mi esedékes, miket kell cserélni?
Olyan nincsen, 15.000 km-enként van szerviz, tehát 210.000-nél kell lennie. Ez amúgy "közepes" szerviz, azaz majdnem nagyszerviz, csak gyertyákat nem kell cserélni.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.22 08:44:33 írta music »
music     

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #10834 Dátum: 2018.05.23 15:20:57 »
És egy másik, amivel az idegbajba visz. VAlami kavics vagy tudomisén beeshetett a kárpit alá, és vígan gurulgat a vezetőülés alatt. A fémen. Rohadt idegesítő hangja van. Mekkora szívás kiszerelni a kárpitot a kocsiból? Ahogy láttam, nem olyan egyszerű, ki kell talán venni az ülés-síneket előtte, jól látom?
Keresd meg a kárpit illesztéseit és próbálkozz erős porszívóval.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

nhsptr

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Szerviz
« Válasz #10835 Dátum: 2018.05.28 15:44:55 »
sziasztok!

Mi a véleményetek erről a cikkről?

https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2018/05/27/toyota_motorblokk_rsvptc/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Pont ilyen 1.33-as Aurist keresek, de kicsit elbizonytalanodtam. Mit gondoltok, vásárlásnál ki lehet szűrni,  ezt a hibát az autónál?

köszönöm

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Szerviz
« Válasz #10836 Dátum: 2018.05.28 16:41:12 »
sziasztok!

Mi a véleményetek erről a cikkről?

https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2018/05/27/toyota_motorblokk_rsvptc/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Pont ilyen 1.33-as Aurist keresek, de kicsit elbizonytalanodtam. Mit gondoltok, vásárlásnál ki lehet szűrni,  ezt a hibát az autónál?

köszönöm

A napokban valamelyik topikban kitárgyaltuk.
Csak ezért nem vetném el, de a probléma lehetősége fenn áll (de szinte minden motornál). Csak ellenőrzött előéletűt keress és tartsd be a csereintervallumokat (vagy rövidítsd le!), megfelelő olaj, szűrő és nem lesz gond vele jó ideig.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Szerviz
« Válasz #10837 Dátum: 2018.05.28 18:01:03 »
sziasztok!

Mi a véleményetek erről a cikkről?

https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2018/05/27/toyota_motorblokk_rsvptc/?utm_source=index.hu&utm_medium=doboz&utm_campaign=link

Pont ilyen 1.33-as Aurist keresek, de kicsit elbizonytalanodtam. Mit gondoltok, vásárlásnál ki lehet szűrni,  ezt a hibát az autónál?

köszönöm

SZERINTEM a nagyon durva(~2liter/1000km)  olajfogyasztást a következőképpen lehet megállapítani:

Próbaútra kell menni. Kell egy követő autó (ismerős). A teszt alannyal menni kell normál tempóban... majd 5...10 sec motorfék után padlógázt kell nyomni... HA EKKOR KÉK FÜST jelenik meg , akkor biztosan DRASZTIKUSAN olajzabálós az autó. Mi már kétszer is besz****k :devil:
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Szerviz
« Válasz #10838 Dátum: 2018.05.28 18:42:04 »
A napokban valamelyik topikban kitárgyaltuk.
Csak ezért nem vetném el, de a probléma lehetősége fenn áll (de szinte minden motornál). Csak ellenőrzött előéletűt keress és tartsd be a csereintervallumokat (vagy rövidítsd le!), megfelelő olaj, szűrő és nem lesz gond vele jó ideig.
Na tessék akkor benzinesnek se jó a városi sok rövid út :cry:
Akkor már csak a hibrid marad  ;)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9388
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Szerviz
« Válasz #10839 Dátum: 2018.05.28 22:09:52 »
Na tessék akkor benzinesnek se jó a városi sok rövid út :cry:
Akkor már csak a hibrid marad  ;)
Hát azért ez eléggé summás következtetés.  :hmmmm:
Egy motornak sem jó ha a túl rövid távon használják, ergo mondjuk 80%-ban hidegen. A hibrideknek sem.
De hogy kimondottan káros lenne egy benzinesnek, azt nem mondanám (főleg nem egy modern dízellel összevetve)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10840 Dátum: 2018.06.01 08:13:26 »
Na tessék akkor benzinesnek se jó a városi sok rövid út :cry:
Akkor már csak a hibrid marad  ;)
Az elektromoson kívül semminek nem jó a sok rövid út. A hibridnek még annyira sem. A benzines legalább elindul és megy 1-2 kilométert. A hibridnél elindul a kocsi, megy 1,5km-t, beindul a benzinmotor termelni és hopp, 500méter után megáll az egész.

Csaszi4

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:Szerviz
« Válasz #10841 Dátum: 2018.06.05 00:35:54 »
Sziasztok!

Morog a kocsim! 2005 Corolla Wagon D4D. Már hallom vagy 40e km-e így volt időm hallgatózni, hogy mi lehet a hibás! Sajnos, mint minden hiba ez is csak erősödik, így szerelő kellene BP XIII kerület környékén kellene valaki aki lelkiismeretes! Kifizetem amit kell, csak a feleslegeseket nem szeretném!

A hiba pedig. Minden fokozatnál jelentkezik, gázadásnál és motorféknél (terhelésváltáskor csönd van), hogy morog a hajtáslánc! Kanyar mindegy neki, így a kerékcsapágy kilőve, üresben, állva nincs hangja. Kerekeket többen is rángatták, így azzal valószínűleg nincs gond. Talán féltengely, vagy nyugvócsapágy...

Volt már valakinek ilyen jelensége?

Segítségeket előre is köszi!

Csaszi4

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 32
Re:Szerviz
« Válasz #10842 Dátum: 2018.06.05 00:43:12 »
Ja és van egy kicsit bosszantó jelenségem is! Nagy eső idején beázom! Az ablaktörlő alatti vízelvezető kifolyói eldugultak így nem folyik le a víz, hanem ott lötykölődik minden kanyarnál, illetve, ha megtelik, akkor az utastér, ott is az anyós oldal felé folyik ki. Persze a pollenszűrő, és ventilátor motorján keresztül.

Mivel, és honnét lehet ezt kitisztítani?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10843 Dátum: 2018.06.05 07:53:42 »
Sziasztok!

Morog a kocsim! 2005 Corolla Wagon D4D. Már hallom vagy 40e km-e így volt időm hallgatózni, hogy mi lehet a hibás! Sajnos, mint minden hiba ez is csak erősödik, így szerelő kellene BP XIII kerület környékén kellene valaki aki lelkiismeretes! Kifizetem amit kell, csak a feleslegeseket nem szeretném!

A hiba pedig. Minden fokozatnál jelentkezik, gázadásnál és motorféknél (terhelésváltáskor csönd van), hogy morog a hajtáslánc! Kanyar mindegy neki, így a kerékcsapágy kilőve, üresben, állva nincs hangja. Kerekeket többen is rángatták, így azzal valószínűleg nincs gond. Talán féltengely, vagy nyugvócsapágy...

Volt már valakinek ilyen jelensége?

Segítségeket előre is köszi!
Váltócsapágy tűnik valószínűnek. Indulj el, majd amikor már rendes sebességgel mész nyomd ki a kuplungot. Ha megszűnik a hang kuplungolás idejére, akkor vélhetően váltócsapágy. 13. kerület közelében Toyo Team Garage, a fórum alján van topicjuk, ott benne van a címük és telefonszámuk.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10844 Dátum: 2018.06.05 08:13:33 »
Ja és van egy kicsit bosszantó jelenségem is! Nagy eső idején beázom! Az ablaktörlő alatti vízelvezető kifolyói eldugultak így nem folyik le a víz, hanem ott lötykölődik minden kanyarnál, illetve, ha megtelik, akkor az utastér, ott is az anyós oldal felé folyik ki. Persze a pollenszűrő, és ventilátor motorján keresztül.

Mivel, és honnét lehet ezt kitisztítani?
Így lehet leszedni. Ha lekerült, akkor két oldalon kéne lenni két vízlevezetőnek. Merev MCU kábellel vagy egy camelbak tisztító kefével átküldöd. A kisebbik autónknál a ponyva vízelvezetőjét havonta kell pucolni a biztonság kedvéért, úgyhogy én az utóbbit használom, mert ez több koszt hoz ki a csőből. Százforintos boltokban szoktak árulni kis méretű keféket, ha veszel egy ilyet és rászigszalagozod MCU-ra, az is hatékony lesz, ráadásul fillérekből.