Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 1022661 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

rbalazs

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 45
  • Autó: Avensis t22 wagon (2002) 1.6
Re:Szerviz
« Válasz #10755 Dátum: 2018.01.09 17:55:57 »
Köszönöm a válaszokat!
Sajnos eddig nem hallottam erről.
Van esetleg valamilyen mód arra, hogy kiderítsük egy adott autóról, hogy érintett-e?
Például ha érdeklődünk a szervizben, akkor meg tudják mondani alvázszám alapján? (Csak mert van másik 2 hasonló korú toyota is a családban)

Én felhívtam a magyarországi Toyota központot: https://www.toyota.hu/site_tools/contact.json
Alváz szám bediktálása után tájékoztattak mely visszahívási kampányokban érintett az autóm. Gondolom bármelyik márka szerviz is megteszi ezt telefonon.

Csazso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 492
  • Autó: 01' 08 E11 Corolla 1.4 VVTI Sedan 97'12 E11 Corolla 4E-FE 1.3 , Simson Sr50 1990
Re:Szerviz
« Válasz #10756 Dátum: 2018.01.21 16:34:22 »
Sziasztok. Esedékes a vezérlés csere a 4E-FE motorban. 53.000 Km van benne, és most lesz 6 éves a benne lévő szett. A vízpumpa 5 éve lett cserélve, kb 40.000 Km van benne. A vízpumpát , vezérmű szíj cserénél "illik "cserélni / ha nem ereszt / ? Vagy kilométer függő? Esetleg ajánlott típus? A vezérmű szíjnál van bevált típus, szettben érdemes venni, vagy külön szíj+külön görgők?

Köszi.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7662
  • A Troll
  • Autó: Lancia k 2.0
Re:Szerviz
« Válasz #10757 Dátum: 2018.01.22 10:47:59 »
Sziasztok. Esedékes a vezérlés csere a 4E-FE motorban. 53.000 Km van benne, és most lesz 6 éves a benne lévő szett. A vízpumpa 5 éve lett cserélve, kb 40.000 Km van benne. A vízpumpát , vezérmű szíj cserénél "illik "cserélni / ha nem ereszt / ? Vagy kilométer függő? Esetleg ajánlott típus? A vezérmű szíjnál van bevált típus, szettben érdemes venni, vagy külön szíj+külön görgők?

Köszi.
Hogy repül az idő!
Szerencsére a vízpumpát nem a vezérlés hajtja, szóval nem muszáj azzal együtt cserélni.
Vezérlésnél a Gates szokott lenni az ajánlott márka (talán még SKF), Vízpumpából ha jól emlékszem Aisin került bele.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Csazso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 492
  • Autó: 01' 08 E11 Corolla 1.4 VVTI Sedan 97'12 E11 Corolla 4E-FE 1.3 , Simson Sr50 1990
Re:Szerviz
« Válasz #10758 Dátum: 2018.01.22 16:42:13 »
"Hogy repül az idő!"
 Szia Balázs ! Hidd el, a 20 éves Corollád is még repül.... Márciusban kapja a finom Eneost-is. Már csurog a nyála. De egyúttal, a tesó is megkapja fincsi olajat. Így nincs vita köztük.- / hátrányos megkülönböztetés , korra, nemre, felszereltségre, farrész kiképzésre, facelift-ségre / :D
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 896
  • Autó: Corolla TS Facelift
Re:Szerviz
« Válasz #10759 Dátum: 2018.01.22 21:13:24 »
Sziasztok. Esedékes a vezérlés csere a 4E-FE motorban. 53.000 Km van benne, és most lesz 6 éves a benne lévő szett. A vízpumpa 5 éve lett cserélve, kb 40.000 Km van benne. A vízpumpát , vezérmű szíj cserénél "illik "cserélni / ha nem ereszt / ? Vagy kilométer függő? Esetleg ajánlott típus? A vezérmű szíjnál van bevált típus, szettben érdemes venni, vagy külön szíj+külön görgők?

Köszi.
4e-fe motornál nem kell vízpumpát cserélni...nincs a vezérlésben
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3204
  • Autó: Corolla E11, 1.3, 4E-FE, Millenium ; E12, D-4D, Luna
Re:Szerviz
« Válasz #10760 Dátum: 2018.01.22 21:21:19 »
Sziasztok. Esedékes a vezérlés csere a 4E-FE motorban. 53.000 Km van benne, és most lesz 6 éves a benne lévő szett. A vízpumpa 5 éve lett cserélve, kb 40.000 Km van benne. A vízpumpát , vezérmű szíj cserénél "illik "cserélni / ha nem ereszt / ? Vagy kilométer függő? Esetleg ajánlott típus? A vezérmű szíjnál van bevált típus, szettben érdemes venni, vagy külön szíj+külön görgők?

Köszi.

Legutóbb NTN-NSR vezérlés szettet építettem be, Mitsoboshi szíjjal, és Koyo csapággyal volt a csomagolásban. SKF-hez képest közel féláron.  ;)

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7662
  • A Troll
  • Autó: Lancia k 2.0
Re:Szerviz
« Válasz #10761 Dátum: 2018.01.23 10:21:13 »
"Hogy repül az idő!"
 Szia Balázs ! Hidd el, a 20 éves Corollád is még repül.... Márciusban kapja a finom Eneost-is. Már csurog a nyála. De egyúttal, a tesó is megkapja fincsi olajat. Így nincs vita köztük.- / hátrányos megkülönböztetés , korra, nemre, felszereltségre, farrész kiképzésre, facelift-ségre / :D
Lényeg hogy megtalálta azt, aki elégedetten használja :)
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

Csazso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 492
  • Autó: 01' 08 E11 Corolla 1.4 VVTI Sedan 97'12 E11 Corolla 4E-FE 1.3 , Simson Sr50 1990
Re:Szerviz
« Válasz #10762 Dátum: 2018.01.24 18:34:34 »
OK, köszi a válaszokat.
Olyan nincs, hogy egy Corolla nem indul  !!!

igazszilv

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: Toyota Corolla
Re:Szerviz
« Válasz #10763 Dátum: 2018.01.26 18:04:02 »
Sziasztok!
Toyota Corolla 1.4vvti 2002 04 gyártás random csinál olyat hogy felpörgeti a fordulatszámot 4000rpm ig és úgy marad ha berakom sebességbe akkor is. Ha leállítom és várok 5-6 percig megint vissza áll a fordulat normálra.
December óta van nálam más autónál ilyet nem tapasztaltam még.
Válaszokat előre is köszönöm.
Ui.: Szerelő látta már szerinte folytoszelep házat kell cserélni.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3015
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Szerviz
« Válasz #10764 Dátum: 2018.01.26 18:11:39 »
Légtömegmérőt és fojtószelepházat kipucoltattad már?

igazszilv

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: Toyota Corolla
Re:Szerviz
« Válasz #10765 Dátum: 2018.01.26 19:25:02 »
Légtömegméret még nem, a fojtószelep házat a szerelő kipucolta. Légtömegméröt  mivel takarítsam?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4796
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10766 Dátum: 2018.01.27 07:43:33 »
Sziasztok!
Toyota Corolla 1.4vvti 2002 04 gyártás random csinál olyat hogy felpörgeti a fordulatszámot 4000rpm ig és úgy marad ha berakom sebességbe akkor is. Ha leállítom és várok 5-6 percig megint vissza áll a fordulat normálra.
December óta van nálam más autónál ilyet nem tapasztaltam még.
Válaszokat előre is köszönöm.
Ui.: Szerelő látta már szerinte folytoszelep házat kell cserélni.


De mi a kérdés?
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

igazszilv

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Autó: Toyota Corolla
Re:Szerviz
« Válasz #10767 Dátum: 2018.01.27 09:25:45 »
Kérdés? Mi lehet a hiba? Nem volt soha Toyotám a Honda nem csinált soha ilyet második autónak vettem a Honda mellé. Felteszem akkor máshogy a kérdést valakinek fojtószelep háza van e hozzá?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3015
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Szerviz
« Válasz #10768 Dátum: 2018.01.27 09:32:15 »
A sajátján mindenkinek van. :D
Rendelhető a márkaszervizekben és a főoldal menüjében listázott Toyota bontóknak lehet. Ha toyodiy.com-on nézel hozzá cikkszámot akkor ebay-en is elkaphatsz egy-egy jó vételt, UK kocsikból olcsón szokott jönni.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4796
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Szerviz
« Válasz #10769 Dátum: 2018.01.27 09:44:37 »
Kérdés? Mi lehet a hiba? Nem volt soha Toyotám a Honda nem csinált soha ilyet második autónak vettem a Honda mellé. Felteszem akkor máshogy a kérdést valakinek fojtószelep háza van e hozzá?

Valahol fals levegőt szív. Ezért nem kell fojtószelep házat cserélni, legalábbis ha nem repedt, de mitől lenne az.?
A csőcsatlakozásait kell tüzetesen átvizsgálni.
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu