Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2283665 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Szerviz
« Válasz #10635 Dátum: 2017.07.21 22:52:43 »
Maradjunk abban, hogy ameddig nem használjuk a "nyaktekerészeti mellfekvenc" szakkifejezést, addig jó lesz a kuplung egy pével.  :tt2:

A kupplung legalább annyira zavar mint a heggesztés...  :cry: :lol:
Bicigglizzé' odább ezzel a prollemával. :lol:

rezsofriedrich

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 771
  • ficere
Re:Szerviz
« Válasz #10636 Dátum: 2017.07.22 12:10:34 »
Maradjunk abban, hogy ameddig nem használjuk a "nyaktekerészeti mellfekvenc" szakkifejezést, addig jó lesz a kuplung egy pével.  :tt2:
Bicigglizzé' odább ezzel a prollemával. :lol:

 :clap:
Wartburg de Luxe 1987-1989
Toyota Corolla HB 1,2 12 Valve 1989-2000
Toyota Yaris I 1,0 Sol 2000-2007   (román polgártárs totálkárrá alakította)  :-(
Toyota Yaris II 1,3 terra 2007-?   :-)

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Szerviz
« Válasz #10637 Dátum: 2017.07.24 12:16:09 »
 
Maradjunk abban, hogy ameddig nem használjuk a "nyaktekerészeti mellfekvenc" szakkifejezést, addig jó lesz a kuplung egy pével.  :tt2:
Bicigglizzé' odább ezzel a prollemával. :lol:
:D  :clap:  [rohog]
Fery

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10638 Dátum: 2017.07.27 11:42:04 »
Sziasztok,

hátha találkozott már valaki ilyennel, engem már nagyon idegesít...

Néhány hónapja csináltattam a Corolla Verso-n (1.8) gyűrűzést - gyakorlatilag kisebb motorfelújítás lett belőle, és egyúttal komplett kuplungcsere is volt (már csúszott). A kuplung LUK-ra lett cserélve.

A csere után 3-400 km múlva észrevettem, hogy picit nyomva a kuplungpedált az enyhén remeg (jobban nyomva ez elmúlik), illetve felengedve a pedált ütemes "nyekergő" hangot hallok (fordulatszám-függő)- álló és haladó helyzetben egyaránt. Ez a hang abbamarad ha egy kicsit is lenyomom a kuplungpedált.
Szerelőhöz visszamentem, nem nagyon tudott mit mondani, de gariban kicserélte a teljes szerkezetet. Az új kuplunggal is ugyanezt van kb 100km után.

Tanácstalan vagyok - mi lehet a gond? Két kuplung csak nem hibás már - ráadásul a forgalmazó visszadobta a garanciás kuplung-problémát, mondván hogy az első kuplung jó volt.

Az, hogy a kuplung-pedál enyhe nyomására szűnik meg a hang, nekem azt mondja hogy a hiba márpedig a kuplungban van.

Találkoztatok ilyesmivel esetleg?

Köszönöm!

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:Szerviz
« Válasz #10639 Dátum: 2017.07.27 20:52:31 »
Sziasztok,

hátha találkozott már valaki ilyennel, engem már nagyon idegesít...

Néhány hónapja csináltattam a Corolla Verso-n (1.8) gyűrűzést - gyakorlatilag kisebb motorfelújítás lett belőle, és egyúttal komplett kuplungcsere is volt (már csúszott). A kuplung LUK-ra lett cserélve.

A csere után 3-400 km múlva észrevettem, hogy picit nyomva a kuplungpedált az enyhén remeg (jobban nyomva ez elmúlik), illetve felengedve a pedált ütemes "nyekergő" hangot hallok (fordulatszám-függő)- álló és haladó helyzetben egyaránt. Ez a hang abbamarad ha egy kicsit is lenyomom a kuplungpedált.
Szerelőhöz visszamentem, nem nagyon tudott mit mondani, de gariban kicserélte a teljes szerkezetet. Az új kuplunggal is ugyanezt van kb 100km után.

Tanácstalan vagyok - mi lehet a gond? Két kuplung csak nem hibás már - ráadásul a forgalmazó visszadobta a garanciás kuplung-problémát, mondván hogy az első kuplung jó volt.

Az, hogy a kuplung-pedál enyhe nyomására szűnik meg a hang, nekem azt mondja hogy a hiba márpedig a kuplungban van.

Találkoztatok ilyesmivel esetleg?

Köszönöm!

Két dologra gondolok, nyelestengely csapágy vagy lendkerék (fel lehet szabályoztatni).
De már láttam olyat is, hogy a kinyomó csapágy ragadt..
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

rezsofriedrich

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 771
  • ficere
Re:Szerviz
« Válasz #10640 Dátum: 2017.07.28 17:50:56 »
Üdv!
Kérdésem lenne, hátha volt már erről tapasztalat: 2008-as Corolla Lim. 1,4 D4D.
A légzsák figyelmeztető rendszertelenül bejelez.
Néha teljesen rendben, elalszik, ahogy kell, majd van amikor minden indulásnál benn marad a hibajel. Mostanában, egy rázós úton, mintha előjött volna, emiatt.
Köszi a választ!
Wartburg de Luxe 1987-1989
Toyota Corolla HB 1,2 12 Valve 1989-2000
Toyota Yaris I 1,0 Sol 2000-2007   (román polgártárs totálkárrá alakította)  :-(
Toyota Yaris II 1,3 terra 2007-?   :-)

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10641 Dátum: 2017.07.29 08:46:36 »
Két dologra gondolok, nyelestengely csapágy vagy lendkerék (fel lehet szabályoztatni).
De már láttam olyat is, hogy a kinyomó csapágy ragadt..

Kösz.
Tegnap eltoltam a szerelőhöz, megfejtette - azt mondja, hogy a kinyomó villa amin elfordul, az volt fellazulva. (annyira nem vágom, nem tudom mi annak a neve). Javítás után a nyiszorgás megszűnt, a remegés is, sőt, a pedál lenyomása is könnyebb lett.

Öröm é bódottá.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10642 Dátum: 2017.07.29 08:48:40 »
Üdv!
Kérdésem lenne, hátha volt már erről tapasztalat: 2008-as Corolla Lim. 1,4 D4D.
A légzsák figyelmeztető rendszertelenül bejelez.
Néha teljesen rendben, elalszik, ahogy kell, majd van amikor minden indulásnál benn marad a hibajel. Mostanában, egy rázós úton, mintha előjött volna, emiatt.
Köszi a választ!

Nekem az ülés alatti csatlakozónál tépte meg a kábelt egy hányódó vizespalack. Szervízben a hibakód mutatta hol a baj, 5 perc alatt javították (újraforrasztották a csatlakozót). Sztem nálad is hasonló lesz.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10643 Dátum: 2017.08.05 16:39:55 »
Sziasztok,

rám jár a rúd :(

Ma indultunk Pécsre, induláskor nyomnám be a klímát - semmi. A kis lámpája világít, a fordulatszám megemelkedik, ventillátor beindul - de a generátor nem :(

Gyors kör a klímásnál - nyomás jó, de azért lecseréli a közeget - nem volt szivárgás, lejött aminek le kellet jönni, vissza is töltötte - kompresszor még mindig nem indul :(

Mi lehet a baja? A csatlakozót, vezetékét maceráltam, de semmi hatás.
Offos Hondánál amikor nem volt benne gáz, akkor a kis lámpája ki sem gyulladt.

Kérdéseim:
    -A klímalámpa működése ad bármi visszajelzést a rendszer (komputer által gondolt) üzemképességéről? (nyomás rendben, stb?) Vagy csak azt mutatja hogy benyomtam a gombot?
    -Ha a motor fordulatszám megemelkedik, ventillátor beindul - jelzi-e ez azt hogy a rendszer próbálná a kompresszort is indítani, vagy ezek akkor is megtörténnek ha monduk nincs gáz a klímában? (arra gondolok hogy lehet hogy valami szenzor nyekkent meg, és azért nem indul a kompresszor mert azt hiszi nincs benne gáz?)
    -Megpróbálhatom kívülről ráadni a 12V-ot a kompresszorra megnézni hogy elindul-e?

Van bármilyen "maszek" megoldás ezt megkísérelni "megjavítani"?

Illetve - valaki tud ajánlani Pécsen szerelőt ahova érdemes lenne elvinni hétfőn?

Köszönöm!

(Corolla Verso 2005, 1.8, Automata klíma)
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.05 16:43:50 írta big_mafa »

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Szerviz
« Válasz #10644 Dátum: 2017.08.05 16:56:01 »
Sziasztok,

rám jár a rúd :(

Ma indultunk Pécsre, induláskor nyomnám be a klímát - semmi. A kis lámpája világít, a fordulatszám megemelkedik, ventillátor beindul - de a generátor nem :(

Gyors kör a klímásnál - nyomás jó, de azért lecseréli a közeget - nem volt szivárgás, lejött aminek le kellet jönni, vissza is töltötte - kompresszor még mindig nem indul :(

Mi lehet a baja? A csatlakozót, vezetékét maceráltam, de semmi hatás.
Offos Hondánál amikor nem volt benne gáz, akkor a kis lámpája ki sem gyulladt.

Kérdéseim:
    -A klímalámpa működése ad bármi visszajelzést a rendszer (komputer által gondolt) üzemképességéről? (nyomás rendben, stb?) Vagy csak azt mutatja hogy benyomtam a gombot?
    -Ha a motor fordulatszám megemelkedik, ventillátor beindul - jelzi-e ez azt hogy a rendszer próbálná a kompresszort is indítani, vagy ezek akkor is megtörténnek ha monduk nincs gáz a klímában? (arra gondolok hogy lehet hogy valami szenzor nyekkent meg, és azért nem indul a kompresszor mert azt hiszi nincs benne gáz?)
    -Megpróbálhatom kívülről ráadni a 12V-ot a kompresszorra megnézni hogy elindul-e?

Van bármilyen "maszek" megoldás ezt megkísérelni "megjavítani"?

Illetve - valaki tud ajánlani Pécsen szerelőt ahova érdemes lenne elvinni hétfőn?

Köszönöm!

(Corolla Verso 2005, 1.8, Automata klíma)

EEV= Elektronikus expanziós szelep így látatlanban
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re:Szerviz
« Válasz #10645 Dátum: 2017.08.06 21:15:56 »
EEV= Elektronikus expanziós szelep így látatlanban

Kösz. Ez nem tűnik egyszerű itthoni barkácsnak... :(

Vargap

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10646 Dátum: 2017.08.30 07:57:35 »
Sziasztok!

Lenne egy problémám a Toyotám (corolla 1,4 vvti 97 le E12t ) Emeli a fordulatot valamikor 4000 re és ha lehúzom a pillangószelep állás érzékelő vezetékét akkor visszaáll normál alapjáratra. Na most vettem bele egy érzékelőt ami nem volt túl olcsó , de a probléma megmaradt.  :helpsmilie:
Kérlek titeket akinek ,volt ilyen problémája ,vagy van valami ötlete mi lehet a baj ,azt kérem írja meg nekem.
Lassan ott vagyok hogy felgyújtom az egészet.
Előre is köszönöm Üdv Varga Péter

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #10647 Dátum: 2017.08.30 09:13:00 »
Szia!

Fojtószelepház és pillangószelep tisztítás volt már?

Vargap

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Szerviz
« Válasz #10648 Dátum: 2017.08.30 09:39:00 »
Köszönöm a gyors reagálást. Egyszer már volt takaritva. De régebben azóta kb 80000 km mentem vele. Gondolod megint kéne pucolni?

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #10649 Dátum: 2017.08.30 10:00:14 »
Egy próbát megérhet, lévén nem nagy műtét.
Hátha el van úgy koszolódva, hogy nem zár rendesen a szelep és ezért a magas fordulat.

Vidd el a TTG-s srácokhoz, hogy ha nem elég ez a procedúra, akkor tovább tudjanak menni a hibakeresésben.