Szerző Téma: Szerviz  (Megtekintve 2287689 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

toocool

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:Szerviz
« Válasz #10440 Dátum: 2017.01.11 15:35:14 »
Nem sértésnek szántam :D Konrad írta, hogy meghallgatja azért dobtam föl. Az normális amúgy hogy gáz - szisszen - emelkedik a fordulat? Nem egyből kéne felpörögni? Mennék már a szerelőhöz, de el van havazva már egy hete...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10441 Dátum: 2017.01.11 18:17:37 »
Szia!
Tcool írtam privit...meg most dobok fel egy vidit az enyémről amiben 260e van.
Üdv
Konrád
Konrád

PHoNX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Szerviz
« Válasz #10442 Dátum: 2017.01.12 01:56:07 »
Sziasztok!


Két felmerült kérdésben kérném a segítségeteket:


1: E12-es 1.4-es corollában stab pálca csere esetén a stab rúd szilentjét is illik kicserélni?

2: Van valami jóféle házi praktika a hátsó híd szilent cseréhez ( a fent nevezett szériánál)? Ha esetleg van olyan tag aki otthon megküzdött vele annak szívesen venném a tanácsát/meglátását vele kapcsolatosan.

Előre is köszönöm a segítséget!

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10443 Dátum: 2017.01.12 12:33:54 »
http://totalcar.hu/tanacsok/olajdoktor/2017/01/12/sokat_eszik_a_corolla/

Kemény, ha nem hozzáértők internetes felületet kapnak és nincsenek tisztában a konstrukciós hibákkal!
És szerintem a legjobb az egészben, hogy tuti támogatják a motorfelújítók is...

5W 30 könyörgök, otthon is 20%százalékos tejföllel csinálja az asszony a rakott káposzát, mert anyám megmondta az a jó... toyotánál meg ott a gyári ajánlás:)
Konrád

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #10444 Dátum: 2017.01.12 12:42:06 »
5W 30 könyörgök, otthon is 20%százalékos tejföllel csinálja az asszony a rakott káposzát, mert anyám megmondta az a jó... toyotánál meg ott a gyári ajánlás:)
Pontosan, ha valamiről tudjuk mi a tuti, én sem értem miért kell kísérletezni... 20%-os tejföl, tudom miről beszélsz  :D .
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10445 Dátum: 2017.01.12 12:43:07 »
Sziasztok!


Két felmerült kérdésben kérném a segítségeteket:


1: E12-es 1.4-es corollában stab pálca csere esetén a stab rúd szilentjét is illik kicserélni?

2: Van valami jóféle házi praktika a hátsó híd szilent cseréhez ( a fent nevezett szériánál)? Ha esetleg van olyan tag aki otthon megküzdött vele annak szívesen venném a tanácsát/meglátását vele kapcsolatosan.

Előre is köszönöm a segítséget!

1.) stab pálca cserét otthon is megtudod csinálni

-de a lengőkar már szar, én kinyomással nem kínlódnék...
-anno én új lengőkarokat (Japanparts)
-új gátlókat (KYB AGX állítható)
-új szilenteket raktam be a stab rúdhoz, (Febi)
-meg új kormányösszekötőket (Febi)
-talpas gömbfejeket. )Febi)

csápos emelő kell hozzá, otthon egyedül a stabpálcát tudod megcsinálni...
-utána futómű állítás

Azóta nem is kopog semmi, csak az a fránya fűtőventi csapágyas...

2.) hátsó híd meg csak emelővel menne, de az nem szokott tönkremenni, mert akkor szinte ütne, ha ott a szilent szar lenne.

Nem volt egy vagyon Tbányán Opelben csinálták nekem mindent számlával.
Uhogy bárdis kedvezményem volt... és az nem egy sufni szervíz és végig ott lehettem a kocsim mellett.

A többivel otthon nem próbálkoznék mondom úgy hogy apám G astráján én cseréltem a lengéscsillapítót hátul...

Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10446 Dátum: 2017.01.12 13:00:42 »
4ZZE ajánlott olajok, hogy ne legyen már kérdés...
Konrád

PHoNX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Szerviz
« Válasz #10447 Dátum: 2017.01.12 13:42:05 »
1.) stab pálca cserét otthon is megtudod csinálni

-de a lengőkar már szar, én kinyomással nem kínlódnék...
-anno én új lengőkarokat (Japanparts)
-új gátlókat (KYB AGX állítható)
-új szilenteket raktam be a stab rúdhoz, (Febi)
-meg új kormányösszekötőket (Febi)
-talpas gömbfejeket. )Febi)

csápos emelő kell hozzá, otthon egyedül a stabpálcát tudod megcsinálni...
-utána futómű állítás

Azóta nem is kopog semmi, csak az a fránya fűtőventi csapágyas...

2.) hátsó híd meg csak emelővel menne, de az nem szokott tönkremenni, mert akkor szinte ütne, ha ott a szilent szar lenne.

Nem volt egy vagyon Tbányán Opelben csinálták nekem mindent számlával.
Uhogy bárdis kedvezményem volt... és az nem egy sufni szervíz és végig ott lehettem a kocsim mellett.

A többivel otthon nem próbálkoznék mondom úgy hogy apám G astráján én cseréltem a lengéscsillapítót hátul...
Köszönöm a választ. Nem teljesen ugyan arra gondoltunk. A stab pálcát kicserélem. Ez oké eddig. Az a kérdés hogy a pálcákat összekötő rúd szilentjeit illik e ilyenkor kicserélni?

Ami a hátsó hidat illeti ... Nyekereg a szilent és utolsó alánézésnél látszik h a végét járja. Csere lészen ígyis- úgyis....

Tapatalkkal küldve az én LG-D620 eszközömről


Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10448 Dátum: 2017.01.12 21:21:34 »
Palcat ki tudod cserelni, gomfejeket is, kormanyosszekotot is, de utanna mivel a masik ketto a futomut erintette biztos allitani kell.

Ha tutira kiakarod zarni a hibakat es nem akarsz semmi kopogast akkor Igen, ezt nagy temporol valo fekezeskor ereztem mikor 170rol 100 ra lasitasz, akkor kicsit az eleje Koppant. Itt a stab rudra gondolok annak szilentjere.
Illetve ereztem mintha valami mozgott volna.,.

En mindig egyben cserelem, mert nem szarakodok vele. Nem akarok evente szerelohoz jarni, illetve hosszu tavon mentem vele es egy fel napnal tovabb nem tudtam nelkuloznima kocsit soha.

Nehzen elerheto mind a stab rud szilentje, mint a hatso hid. Elol, emlekeim szerint meg a bolcsot is lejjebb kellett engedni, tehat csak csaposrol fog menni, mert a szerelom is szenvedett vele.  210 ezernel esett at ezen az enyem.
Konrád

gellertb2

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:Szerviz
« Válasz #10449 Dátum: 2017.01.26 10:24:34 »
Sziasztok!

Van egy Toyota Corolla (2005/9) 1.4d4d autóm.
Két szervíz kérdésem van, amiben a segítségeteket kérem.
1. A váltónál harmadikba váltásnál ici-picit akad. Lehet finoman váltani, hogy ne érezze az ember, de gyors váltásokat nem lehet tenni. Ez mitől van, mit kell csinálni vele, hogy megszűnjön? Mennyibe kerül a javítás?

2. A kuplungtárcsát az előző tulajdonos kicserélte 40ezer kilóméterrel ezelőtt. Én úgy érzem, hogy a kuplungpedált nehéz lenyomni. (Bár eddig csak benzines autóm volt) Hogy lehet ezen változtatni? Szeretném, ha könnyebben lehetne nyomni a pedált.

Köszönettel:
Bálint

PHoNX

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re:Szerviz
« Válasz #10450 Dátum: 2017.01.26 11:00:41 »
Sziasztok!

Van egy Toyota Corolla (2005/9) 1.4d4d autóm.
Két szervíz kérdésem van, amiben a segítségeteket kérem.
1. A váltónál harmadikba váltásnál ici-picit akad. Lehet finoman váltani, hogy ne érezze az ember, de gyors váltásokat nem lehet tenni. Ez mitől van, mit kell csinálni vele, hogy megszűnjön? Mennyibe kerül a javítás?

2. A kuplungtárcsát az előző tulajdonos kicserélte 40ezer kilóméterrel ezelőtt. Én úgy érzem, hogy a kuplungpedált nehéz lenyomni. (Bár eddig csak benzines autóm volt) Hogy lehet ezen változtatni? Szeretném, ha könnyebben lehetne nyomni a pedált.

Köszönettel:
Bálint
Szia!

1: Valtoolaj csere első körben ha rég volt cserélve.... másodikban kulissza cseréje. Nagyon más lehetőséged nincs így első olvasásra. ( Ha más probléma is van akkor azt is tessék mondani. )

2: minden relativ. Elkezdett felkemenyedni a váltó vagy szimplán kemény amióta megvan az autó? Mihez képest kemény a váltó?

Tapatalkkal küldve az én Redmi Note 3 eszközömről
« Utoljára szerkesztve: 2017.01.26 11:02:31 írta PHoNX »

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:Szerviz
« Válasz #10451 Dátum: 2017.01.27 09:58:54 »
Végre megszűnt a benzinszag a ToyoTeam-es srácoknak köszönhetően. :)
Az injektornál kellett kicserélni az O gyűrűket, az egyik nagyon ramaty állapotban volt.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #10452 Dátum: 2017.01.27 11:57:45 »
Végre megszűnt a benzinszag a ToyoTeam-es srácoknak köszönhetően. :)
Az injektornál kellett kicserélni az O gyűrűket, az egyik nagyon ramaty állapotban volt.
:clap:
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Szerviz
« Válasz #10453 Dátum: 2017.01.27 11:59:45 »
1. A váltónál harmadikba váltásnál ici-picit akad. Lehet finoman váltani, hogy ne érezze az ember, de gyors váltásokat nem lehet tenni. Ez mitől van, mit kell csinálni vele, hogy megszűnjön? Mennyibe kerül a javítás?
Először váltóolajcsere, az valószínűleg nem oldja meg, aztán 3-as szinkron csere. Drága dolog, kvázi ismert típushiba.

Alapvető kérdés, de szerepet játszhat, nekem is felhívták rá a szervízben a figyelmemet. Teljesen lenyomod/le tudod nyomni a kuplungpedált? Úgyértem, nincs pl extra vastag gumiszőnyeg vagy ilyesmi?
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:Szerviz
« Válasz #10454 Dátum: 2017.01.27 12:16:21 »
szerintem kinyomocsapágy is lehet, ha nem cserélték, bár a szinkrongyűrű valószínűbb...
Sajnos alul van méretezve a Corollába szánt alkatrész.
de én is váltóolaj, szinkrongyűrű és esetleg kinyomócsapágy csereével próbálkoznék...
Konrád