Nálam nem volt dohányzó, a pótkerék is könnyűfém. Még esetleg valami kérdés amire nem válaszoltam!?
Képeket az alábbi hivatkozáson találjátok
Köszi a képeket, ahogy látom van rajta elől fényszóró-mosó is (vagyis ami még megmaradt belőle az egyik oldalon), szóval én pl ebből tudom (és nem abból, hogy milyen rendszám van rajta), hogy ez biztosan külföldről lett valamikor behozva, mert itthon ilyen extráról nem nagyon álmodhatott a tulajdonos.
Bal oldala rendben van, gondolom a bal hátsó kilincs nem működött,és azért lett cserés-de azt színre fújni nem nagy tétel - tényleg a jobb oldal a gáz, és az első szélvédő feletti rész, ahogy mondtad is.
Nem tudtam eldönteni hirtelen, hogy ez most ezüst vagy világoszöld/olíva metál-e, ezüst esetében bontóból könnyebb lehetne motorháztetőt találni, mert lehet olcsóbb lenne, mint telibe fújni az egészet.
A hátulján lévő Toyota és Avensis feliratok is ott vannak, ahol a gyárban rájuk tették őket - sok esetben, amikor lefújják a csomagtartót, akkor ugye leszedik - és utána vagy nem pótolják, vagy képtelenek ugyanoda visszarakni (ugye általában ez arról árulkodna, hogy hátulról telibe kapták a kocsit, de ezt itt nem áll fenn), illetve ha találnak is új feliratokat, a felszereltséget ábrázoló kis rajzocska - a te esetedben a nap, Sol lévén - már biztosan nem kerülne fel rá, olyat utólag szinte sehol sem lehet találni, és nem is törődnének vele a nepperek...
A kárpit is szép állapotúnak tűnik, ez a zöld belső elég ritka volt - és ha jól látom szerencsére nincs is szétfúrva (régi telefon kihangosító, ex taxira utaló nyomok, stb, stb).
Kormányra ráférne egy bőrözés, de ezek tényleg apróságok már, illetve nem tudom milyen divat ez, de a szivargyújtó szinte mindegyik autóból hiányzik valamiért.
Hogy mennyit érhet... ez nehéz kérdés, aki túl lát a rozsdán, és kijavítja az íveket bontott elemekből, annak még a szélvédő előtti résszel kellene valamit kezdenie (itt nem tudom mennyire mély / gáz a rozsda mértéke), de szerintem ha a HAHU kínálatából indulunk ki, akkor a legolcsóbb autó be sem indul jelenleg, és azért kérnek 279e Ft-t... a fent lévő piros kombi, de már D-4D-s dízel esetében már foglalkoztak a rozsdával, viszont a vezető oldali ülés ki van szakadva, mégis 450e Ft-t kérnek érte. Szóval a tiéd szerintem a 300-350e Ft-s sávban simán ott lehet (bár ha mondjuk úgy döntenél, hogy beadod egy neppertelepre, és előtte a gumikat és a kf felnit leszedném róla, és a gumisnál vennék rá 4 db leharcolt használt gumit gombokért - és az legyen majd a nepper gondja, a kf felnit a jó gumikkal meg lehet el tudnád adni külön a szettet 30-35e Ft-ért, az is pénz...