Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 778522 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

bxbreak 85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 212
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3240 Dátum: 2017.09.16 19:01:44 »
Kíváncsiságból rákattintottam én is erre az avensisre... de nekem 330 000 km-t mutat a ha-hu... ??? :hmmmm:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3241 Dátum: 2017.09.16 21:49:52 »
A km nálam is annyi, ha a djbogy szövegében szereplő 84e km-re gondolsz, arra azt írta, hogy a mostani tulajhoz akkor került.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

djyuri

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 19
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3242 Dátum: 2017.09.20 16:15:08 »
Sziasztok :)

Szeretnék segítséget kérni egy hiba feltárásában ;)

A tünet,hogy 2600-2700-nál letilt a gépezet és eltűnik az erő és felmegy a pillanatnyi fogyasztás 4-6-szorosára.(ha hagyom így padlógázzal,akkor 10-15 másodperc múlva már okádja is a füstöt hátul gyorsulás nélkül. Minden sebesség fokozatban és így a legjobb esetben 115 a vége. Előzni esélytelen.
Nagyon néha ez a tiltás elfelejtődik és végig tudok gyorsulni, ahogy kell. De ez maximum fél perc és újra elfogy az erő. A turbó jó, hisz hallanám és érezném gyorsuláskor.
Amikor tilt,akkor az elég jól érezhető. Mintha elvennéd a gázt és motorfék érzés.
Felirat(hibalámpa) nem jelenik meg. Minden olaj párszáz km-es és szintek jók ,a levegőszűrő szűrő két napos, de azzal se javult meg.

Autópályán 400km-et mentem a hétvégén és se nem rontott, se nem javított. Egyébként mindig meleg motorral járok csak és nem két utcára megyek napi szinten egyhuzamban. Tehát nem pesti két utcás járkálás.
Száguldani nem szoktam, ezért a 115 az csak autópályán derült ki. Sokszor a 80 a határ. :( :(

Tudom rá kéne csatlakozni adatolvasóval, de jelenleg szervizben van a szerelő gépe.

Üdv

Ui.: 2001 évvégi 2.0 diesel  D4D Avensis kombi.  Műszakin kiemelően megdicsérte a vizsgáztató csapat most augusztusban.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3243 Dátum: 2017.09.20 18:17:17 »
üzemanyagszűrö mikor volt cserélve? egr szelep tiszta? de lehet h letérgyelt a turbó!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3244 Dátum: 2017.09.20 18:37:04 »
Sziasztok :)

Szeretnék segítséget kérni egy hiba feltárásában ;)

A tünet,hogy 2600-2700-nál letilt a gépezet és eltűnik az erő és felmegy a pillanatnyi fogyasztás 4-6-szorosára.(ha hagyom így padlógázzal,akkor 10-15 másodperc múlva már okádja is a füstöt hátul gyorsulás nélkül. Minden sebesség fokozatban és így a legjobb esetben 115 a vége. Előzni esélytelen.
Nagyon néha ez a tiltás elfelejtődik és végig tudok gyorsulni, ahogy kell. De ez maximum fél perc és újra elfogy az erő. A turbó jó, hisz hallanám és érezném gyorsuláskor.
Amikor tilt,akkor az elég jól érezhető. Mintha elvennéd a gázt és motorfék érzés.
Felirat(hibalámpa) nem jelenik meg. Minden olaj párszáz km-es és szintek jók ,a levegőszűrő szűrő két napos, de azzal se javult meg.

Autópályán 400km-et mentem a hétvégén és se nem rontott, se nem javított. Egyébként mindig meleg motorral járok csak és nem két utcára megyek napi szinten egyhuzamban. Tehát nem pesti két utcás járkálás.
Száguldani nem szoktam, ezért a 115 az csak autópályán derült ki. Sokszor a 80 a határ. :( :(

Tudom rá kéne csatlakozni adatolvasóval, de jelenleg szervizben van a szerelő gépe.

Üdv

Ui.: 2001 évvégi 2.0 diesel  D4D Avensis kombi.  Műszakin kiemelően megdicsérte a vizsgáztató csapat most augusztusban.
Műszeres diagnosztikára miért nem mész el vele egy felkészült műhelybe?

hubmesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3245 Dátum: 2017.09.20 20:09:43 »
Sziasztok, két dologra keresem a választ, remélem tudtok segíteni:)

Az egyik, hogy 1.8-as vvti motoros autómnak, nem nagyon van motorféke, egy kettő apróbbat ránt miután leveszem a lábam, de alapvetően nem fékezi az autót.
A másik pedig hogy emelkedőn 1-ben nem tartja meg az autót, hanem át forog.

Az olajfogyasztás normálisnak mondható, 7000 km és negyedig van. Meg autópálya tempóban random néha előjön a szegény keverék lámpa, ki törlöm, aztán utána sokáig semmi. 210e km van benne.

Köszi:)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3246 Dátum: 2017.09.21 10:36:11 »
Az egyik, hogy 1.8-as vvti motoros autómnak, nem nagyon van motorféke, egy kettő apróbbat ránt miután leveszem a lábam, de alapvetően nem fékezi az autót.
A másik pedig hogy emelkedőn 1-ben nem tartja meg az autót, hanem át forog.
Magyarul megcsúszik a kuplung? ;)

hubmesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3247 Dátum: 2017.09.21 10:40:06 »
Ez okozhatja h nincs motorfek es hogy nem tartja meg sebességben? Magyarul kullingszettet kene cserelni??

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3248 Dátum: 2017.09.21 14:35:13 »
Magyarul megcsúszik a kuplung? ;)
Inkább nincs kompresszió. Áll a leejtőn, sebességben hagyva, kézifék nélkül percenként egyszer átforgatja a főtengelyt.
Ha jól értem.
A Trabantom egyszer így "gurult" ki az útra és kerülgették szorgalmasan (csak sebességben volt, a kézifék nem volt behúzva)

Az, hogy nincs motorfék ... benzines, ilyen. Nekem talán 4-ben már érezhető, 6-ban szinte szabadonfutó. Az érdi leejtőn szinte nem lassul BP irányában  :D

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3249 Dátum: 2017.09.21 17:29:09 »
tulságosan leejted a fordulatot az érdi leejtőn... [emoji12] [emoji12]
te meg amugy se akarj már fékelni érdnél,mikor már majdnem lukon vagy azon a környéken!!! [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji14] [emoji14] [emoji13] [emoji104] [emoji111] [emoji41]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3250 Dátum: 2017.09.21 17:49:47 »
tulságosan leejted a fordulatot az érdi leejtőn... [emoji12] [emoji12]
te meg amugy se akarj már fékelni érdnél,mikor már majdnem lukon vagy azon a környéken!!! [emoji12] [emoji12] [emoji12] [emoji14] [emoji14] [emoji13] [emoji104] [emoji111] [emoji41]
Pest felé, teee agyas  :lol: [rohog]
Egyébként nem szoktam fékezni, azért gyári még az első tárcsa+betét  :tt2:  Csak a gyávák fékeznek, a bátrak a gázon állnak  :devil:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3251 Dátum: 2017.09.21 18:14:17 »
Inkább nincs kompresszió. Áll a leejtőn, sebességben hagyva, kézifék nélkül percenként egyszer átforgatja a főtengelyt.
Ha jól értem.
A Trabantom egyszer így "gurult" ki az útra és kerülgették szorgalmasan (csak sebességben volt, a kézifék nem volt behúzva)

Az, hogy nincs motorfék ... benzines, ilyen. Nekem talán 4-ben már érezhető, 6-ban szinte szabadonfutó. Az érdi leejtőn szinte nem lassul BP irányában  :D
Volt benzines T22 még a T25 előtt és semmi baj nem volt a motorfékkel. Tünetek alapján én kuplungnak tippelném, de nyilván szerelő tudja megmondani aki látja is. Konkluzió, hogy hibás járgányt meg kell csináltatni, bármi is az ok.

hubmesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3252 Dátum: 2017.09.21 18:21:47 »
Hát nem kell neki egy perc, kiengedem a kuplungot, aztán fordul egyet, aztán megint, jó nyilván nem gyorsan. Hengerfejtőmítés csere vajon megoldhatja a problémámat?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3253 Dátum: 2017.09.21 18:42:12 »
Pest felé, teee agyas  [emoji38] [rohog]
Egyébként nem szoktam fékezni, azért gyári még az első tárcsa+betét  :tt2:  Csak a gyávák fékeznek, a bátrak a gázon állnak  [emoji317]
jááá...
motoros haverom is ezt mondta,h a gyávák fékelnek... isten nyugtassa[emoji26]
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3254 Dátum: 2017.09.21 20:58:36 »
Hát nem kell neki egy perc, kiengedem a kuplungot, aztán fordul egyet, aztán megint, jó nyilván nem gyorsan. Hengerfejtőmítés csere vajon megoldhatja a problémámat?
Megéri találgatásra cserélgetni drága dolgokat?