Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 774963 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1080 Dátum: 2014.03.17 12:13:47 »
nekem a Hiace-en voltak pici kavicspöttyök itt-ott, a legegyszerűbb az, ha megnézed a színkódot (rajta van fémlemezen, amin a kaszni kód is), majd beblattyodsz a toyotába, és veszel olyat. 2 ezer forint körül van egy deci spray, az holtig elég ilyesmire.. (kifújsz valamibe egy picit, aztán egy ecsettel/papírcsücsökkel kipontozod)
Ááhááá,köszi. ennek utána nézek.
mert most bizony ilyen:
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1081 Dátum: 2014.03.17 12:18:33 »
Szerintem csak attól lehet, hogy ferdén van benne az olajban. Valamit vagy rosszul nézhettél a manualban, vagy azon nem egészen jó a rajz.  ;) Én ilyenkor a valós szintet a kettő közé gondolnám.  :yes:

A hideg és meleg olajszint között minimális eltérés lehet, azt nem így fogod látni.
Hát igen. Ha meg így van, mint te is írod és én is gondoltam, akkor a vizszintestől minimálisan is eltérő pl parkolóban vizsgálva az olajszintet elég eltérő lehet az eredmény. Mert minél kissebb a nívópálca olajba érésének szöge, annál érzékenyebb a vízszintre.
Ez elég okoskodódó de én ezt tapasztalom. :)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1082 Dátum: 2014.03.17 12:21:20 »
Beszéltem is vele telefonon, korrektnek tűnt.  :yes: Megvan a keresztneve is  :D

A lyukacsos bőrt is be tudja szerezni, de arra várni kell, mert 10 db kormányra való anyagot rendel egyszerre, jelenleg velem együtt 5 megrendelése van.  ::) Szerencsére nekem sem sürgős.

Kérdeztem tőle, hogy ráhúzza-e az eredeti felületre, vagy leszedi előtte. Azt mondta, ha nincs kiszakadva az eredeti, akkor ráhúzza, ha ki van szakadva, lyukadva, akkor inkább lefejti az eredetit, mert a bőr vastagsága 1,1mm, így minden alatta lévő puklit, lyukat, egyenetlenséget visszaad.
Nekem nagyon jó hír ez az 1,1mm, mert kb ennyi hiányzik az én nagy lapát kezemnek, hogy a karima átmérője ideális legyen. Most egy lehelletnyit vékonyabb, mint kellene.
Közben megírtam a nevét is...remélem stimmel! ;)
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1083 Dátum: 2014.03.17 12:28:06 »
Ááhááá,köszi. ennek utána nézek.
mert most bizony ilyen:
Ennyi pontot eltüntetni stifttel nem lehet. Hagyd így, ahogy van, szerintem. Valamiért a lökösön kevésbé tartós a pöttyözgetés.
De beszerezni a stiftet célszerű, mert a lemezeken ezzel lehet a leggyorsabban kijavítani a karcokat. Van még más lehetőség is, szintén gyári színkódú levonós matrica. Az kissé drágább és szintén a Toyota szalonban kapható. Én inkább festegetek...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1084 Dátum: 2014.03.17 12:28:23 »
Közben megírtam a nevét is...remélem stimmel! ;)
Igen, stimmel, köszi.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1085 Dátum: 2014.03.17 12:45:12 »
Ilyen lesz az eredmény a fóliázás után:



Sajnos a középkonzol keret 2x esett le az asztalról és sérült meg a fólia, emiatt 2x kell újrahúzni. Amúgy, igen vékony az anyag, nem karcálló, vigyázni kell rá. Viszont, nekem sokkal jobban tetszik, mint a műfa. Nem mondom, megszoktam azt is, és a srác szerint is vannak olyan autók, amik sokkal drágábbak az enyémnél, mégis sokkal gyomorforgatóbb bennük a fabetét kinézete (lásd újabb Mondeo-k).

Ezen a képen viszonylag jól látszik, hogy nem ezüst a fólia színe, hanem egy fél árnyalatnyi barna/réz szín van benne. Emiatt nem lesz annyira techno-s, mint az Audi S-Line kinézete (ez utóbbi az Avensisben stílusidegen lenne, az Audihoz viszont az illik).

Nagyon pofás lett! Tisztára mintha fém lenne.  :clap:

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1086 Dátum: 2014.03.17 23:54:00 »
Ilyen lesz az eredmény a fóliázás után:

Jól néz ki! Középkonzolon is biztos jól mutat majd.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.17 23:58:07 írta netferry »
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1087 Dátum: 2014.03.18 14:48:01 »
Kész van.  :clap:
Ki kell majd álljak a garázsból, mert teljesen elviszi a fehér ponyva a fehéregyensúlyt, meghülyíti a gépet, de nappali fény mellett tökéletesen látszik, hogy NEM ezüst az árnyalat.

[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_p1yyq5xj5v_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_5ng6zx2fc4_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_60h4l1q2jx_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_enig72n85k_tn.jpg]

Bár, szivatós ez a műfa felület, azért a jobb oldali ajtó panellel nem vagyok elégedett, azt újrahúzatom majd nemsoká. Valeszeg azt csinálta először és még nem volt meg a rutin, mert a többi elem szép lett.

Amúgy, meg, döntse el mindenki maga, hogy megért-e ez 8000Ft-ot. Nekem megérte, mert tetszik és jobban érzem magam az autóban, noha, mégsincs benne tuning-hatás. Igazából nem értem, miért nem eleve ilyen kiképzéssel adták el újkorában... Buta divat az a fabetét (igaz, 1 év alatt azért megszoktam, együtt lehet vele élni).
Hogy mennyire lesz tartós, azt nem tudom, majd kiderül, mert nagyon vékony fóliáról van szó, leginkább a konyhai alufóliához tudnám hasonlítani (persze, a vastagság nem minden). Mivel a középkonzol keretet 2x is lefújta a szél a munkapadról, 2x is kellett újrahúzni, mert megsérült a fólia, nem valami karcálló. Bár, mivel ez elsősorban külső felületekre van kitalálva, elvileg az időjárási viszontagságoknak mégis ellen kell, hogy álljon.

Ami érdekes, hogy a fabetét teljesen egybe van öntve a keret többi részével és csak le van fényezve, lakkozva. Pedig még közelről is úgy tűnik, hogy egy különálló lap, ami rá van ragasztva a keretre és NEM! Egybe van öntve, csak a felület kiképzéseében különbözik.  ::)  Becsapós. :eek:

És ismét bebizonyosodott, hogy bármilyen "buta" beidegződés is mondatja néhányótokkal, hogy "a japán az igazi Toyota", tévedtek. Míg szét volt borítva a az autó belseje, addig is mentünk vele a környező utakon, amik Békés Megyében sem túl jók és bizony, így sem zörgött semmi! Amikor, pedig összeszereltem az egységeket, minden szépen, mint a LEGO, összepattant fixen, semmi nem tört-görbült el. Minden úgy áll most is, mint kiszerelés előtt, vagy amikor a gyárból kigurult az autó.  :surrender: :clap: :wub:
Össze van ez is rakva, na!  :excl:
--------------------
Következő projekt a kormánybőrözés lesz néhány hónap múlva és vele együtt valszeg egy Toyota váltógombot is beszerzek Ebayről, csak menjen lejjebb az angol Font árfolyam.
Utóbbi csak opció, mert a TRD gomb még nem akar kopni...  :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1088 Dátum: 2014.03.18 14:52:18 »
jó lett ez komám.
de azt a gagyi kormányvédőt dobd már ki.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1089 Dátum: 2014.03.18 14:56:05 »
jó lett ez komám.
de azt a gagyi kormányvédőt dobd már ki.
Köszi.   ;)
Marad egyelőre, mert Murphy nem alszik. Egy gyűrű is ki tudja szakítani az eredetit, akkor meg le kell fejteni az újrabőrözésnél, amit nem akarok. Kell az a kis + a kormányvastagsághoz, hogy kényelmes legyen a fogása. Ronda, de véd a jelenlegi.  :wacko: :surrender: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7766
  • A Troll
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1090 Dátum: 2014.03.18 15:07:49 »
Amúgy ki lehet úgy cserélni a fejegységet (én már mechanika nélküli USB-ben gondolkodom), hogy a kormányról vezérelhető maradjon, vagy valami totál egyéni csatlakozó?
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1091 Dátum: 2014.03.18 15:11:39 »
irta bende pista másik topikban,h ja,megoldható.
módosítok-részben oldható meg.;)
dension gateway lite bt nekem is van,jól muzsikál fél éve. napi szinten használva van.
« Utoljára szerkesztve: 2014.03.18 15:26:10 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1092 Dátum: 2014.03.18 15:20:22 »
Nem. A kormányvezérlőket bukod ilyenkor. Vannak olyan, jellemzően 50.000Ft-tó induló fejek, amikhez opcióként lehet venni olyan modult, amivel vezérelheted a kormány gombokról is, de alapból ezt még a bőven 100.000Ft feletti egységek sem tudják.

Ha olvasol kicsit az autóhifis topicban az elmúlt napban általam beírtakat, akkor ott látni fogod, milyen lehetőségek vannak. Fejegységet én nem cserélnék, max vennék egy Dension, vagy Yatour kütyüt. ezek előnye, hogy a kormány gombokkal tudod vezérelni őket, valamint jack kimenet, USB és a Yatour esetében SD-kártya foglalat is van benne. A gyári fej CD-tár csatijára kötheted minden farigcsa nélkül, szabványos Toyota csatlakozókkal. Ez kb 25-30.000Ft.

Amit én csináltam, és leírtam, az ennél kezdetlegesebb, de működő megoldás. A telefon fejhallgató kimenetén keresztül hallgatom a zenéket és a kormány gombokkal is tudom hangosítani-hallkítani. Ez féláron van, kb 14-15.000Ft.

A másik fejegységgel az a bajom, hogy nem illik a környezetbe.  :surrender: A ráncfelvarrott előttinél annyival jobba  helyzet, hogy ott a gyári is 1DIN méretű és nem kell még külön keretet venni, hogy be tudd szerelni az új fejegységet.
Egy komolyabb, igényesebb hangrendszerhez persze kell a másik fej, de a gyári hangszórókhoz - nekem - felesleges.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1093 Dátum: 2014.03.18 15:22:28 »
Kész van.  :clap:
Ki kell majd álljak a garázsból, mert teljesen elviszi a fehér ponyva a fehéregyensúlyt, meghülyíti a gépet, de nappali fény mellett tökéletesen látszik, hogy NEM ezüst az árnyalat.

[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_p1yyq5xj5v_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_5ng6zx2fc4_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_60h4l1q2jx_tn.jpg]
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_enig72n85k_tn.jpg]

Bár, szivatós ez a műfa felület, azért a jobb oldali ajtó panellel nem vagyok elégedett, azt újrahúzatom majd nemsoká. Valeszeg azt csinálta először és még nem volt meg a rutin, mert a többi elem szép lett.

Amúgy, meg, döntse el mindenki maga, hogy megért-e ez 8000Ft-ot. Nekem megérte, mert tetszik és jobban érzem magam az autóban, noha, mégsincs benne tuning-hatás. Igazából nem értem, miért nem eleve ilyen kiképzéssel adták el újkorában... Buta divat az a fabetét (igaz, 1 év alatt azért megszoktam, együtt lehet vele élni).
Hogy mennyire lesz tartós, azt nem tudom, majd kiderül, mert nagyon vékony fóliáról van szó, leginkább a konyhai alufóliához tudnám hasonlítani (persze, a vastagság nem minden). Mivel a középkonzol keretet 2x is lefújta a szél a munkapadról, 2x is kellett újrahúzni, mert megsérült a fólia, nem valami karcálló. Bár, mivel ez elsősorban külső felületekre van kitalálva, elvileg az időjárási viszontagságoknak mégis ellen kell, hogy álljon.

Ami érdekes, hogy a fabetét teljesen egybe van öntve a keret többi részével és csak le van fényezve, lakkozva. Pedig még közelről is úgy tűnik, hogy egy különálló lap, ami rá van ragasztva a keretre és NEM! Egybe van öntve, csak a felület kiképzéseében különbözik.  ::)  Becsapós. :eek:

És ismét bebizonyosodott, hogy bármilyen "buta" beidegződés is mondatja néhányótokkal, hogy "a japán az igazi Toyota", tévedtek. Míg szét volt borítva a az autó belseje, addig is mentünk vele a környező utakon, amik Békés Megyében sem túl jók és bizony, így sem zörgött semmi! Amikor, pedig összeszereltem az egységeket, minden szépen, mint a LEGO, összepattant fixen, semmi nem tört-görbült el. Minden úgy áll most is, mint kiszerelés előtt, vagy amikor a gyárból kigurult az autó.  :surrender: :clap: :wub:
Össze van ez is rakva, na!  :excl:
--------------------
Következő projekt a kormánybőrözés lesz néhány hónap múlva és vele együtt valszeg egy Toyota váltógombot is beszerzek Ebayről, csak menjen lejjebb az angol Font árfolyam.
Utóbbi csak opció, mert a TRD gomb még nem akar kopni...  :)

Kimondottan jó lett!Semmi homosita érzés. :yes:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #1094 Dátum: 2014.03.18 15:30:13 »
Kimondottan jó lett!Semmi homosita érzés. :yes:
Köszi. Nem gagyi élőben sem.
A srácnál sorban állnak a német prémium autók, BMW-k, Mercik, Audik, VW-k, stb. Utóbbit utálja csinálni, mert minden létező patenja eltörik, ahogy egy picit megfeszíti.
Mind közül az újabb BMW-ket tartja a legmagasabb minőségűnek szerelhetőség szempontjából. Minden pontos, minden súlyos, öröm vele dolgozni. Az Audi, ugye egy jobb VW. azok legtöbbjét is gyűlöli, de azért A6-tól felfelé azok is hozzák a szintet. A Mercit baromi nehéz szerelni (szétszedni-összerakni), nem olyan minőségi, mint a BMW. Ez csak amolyan kis adalék volt ahhoz, hogy bizony, nem homasitás az anyag, mert nagyon is komoly autókat húznak át kívül-belül...  :yes:
A Toyotáról alapból jó véleménye van, ennél a márkánál szinte a legjobbak a patentok, még egyet sem tudtak eltörni szerelésnél a 15 év alatt. Ahogy szétjön, úgy lehet összerakni.  :yes: :clap:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i