Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 766323 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #960 Dátum: 2014.02.25 13:13:41 »
Akkor ezt buktam... Nekem kötelező a kombi. Gyakran kell fénymásolókat szállítanom, az egy szedánban szerintem necces. Még a Skodában is volt olyan, hogy kiszerelt hátsó ülésekkel is tetriseznem kellett az árumennyiség miatt.
Sedan-ban is van hely rendesen,elég tágas csomagtere van,a zsanérok helyét mondjuk ki kell hagyni. Persze a kombival nem említhető egy lapon,az utastér felé pl egy kb 50 cm széles 30 cm magas alagút van csak.
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #961 Dátum: 2014.02.25 13:18:52 »
Én úgy fogalmaznék, hogy benzinesre folyamatosan sokat költesz benzinre, pláne ha nem ideális módon, rendszeresen országúton használod.
A diesellel sokat nyerhetsz, pláne pályán és városban .A nagyobb javitás pedig kalkulálható, vagy sokat nyersz (ha sokára jön) vagy kevesebbet, ha javítani kell.
Én nagyon örülök amikor látom, hogy mindig keveset fogyaszt az autóm.

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #962 Dátum: 2014.02.25 13:31:04 »
Én úgy fogalmaznék, hogy benzinesre folyamatosan sokat költesz benzinre, pláne ha nem ideális módon, rendszeresen országúton használod.
A diesellel sokat nyerhetsz, pláne pályán és városban .A nagyobb javitás pedig kalkulálható, vagy sokat nyersz (ha sokára jön) vagy kevesebbet, ha javítani kell.
Én nagyon örülök amikor látom, hogy mindig keveset fogyaszt az autóm.

Igen, így gondolkodom én is. Benzinessel van egy összeg, amit tutira "bukok". A dízelnél meg vagy-vagy. A Bp belváros gyakori, sok az ügyfél arra, valamint a munkahelyem telephelyei is ott vannak. Pálya nem annyira, inkább M0, 110-es övezet (132-ig mehetünk :D ).

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #963 Dátum: 2014.02.25 13:34:51 »
a dízelnek sem tesz jót a belváros.
kuplung,kettőstömegű. stb.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #964 Dátum: 2014.02.25 14:03:12 »
a dízelnek sem tesz jót a belváros.
kuplung,kettőstömegű. stb.
Kuplung mindegyiken van :D 2-östömegű nekem meg nincs (OK Avékban van)
Én jellemzően keveset használom városba (nagyköruton belül meg szinte soha)
és cca 100km-re mindig jön egy sok 100km-es autópálya.
Egyébként múltkor voltam Nyiregyházán meg Debrecenben- na az már nem is városi forgalom, le is ment az autópályás 5,2-es átlagom 5 liter alá. Pedig hétköznap napközben voltam.

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #965 Dátum: 2014.02.25 14:05:00 »
a dízelnek sem tesz jót a belváros.
kuplung,kettőstömegű. stb.

Kérdés még számomra, hogy pl a nem tesz jót, az mit jelent. Pl a 120-as Skodánál is mondták, hogy a tartós 130 nem neki való, meg az araszolás sem. De 110.000km alatt nem kopott el nagyon a motor, és akkoriban kellett volna kuplungozni, mikor egyéb bajok miatt bontó lett a vége. Szóval érdekelne, hogy mennyire lehet drasztikus a kettős tömegű lendkeréknek és a kuplungnak, ha a futás kb 30%-a város. Nem dugó, de azért vad belváros. Évi kb 10.000km Bp.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #966 Dátum: 2014.02.25 14:05:33 »
Igen, így gondolkodom én is. Benzinessel van egy összeg, amit tutira "bukok". A dízelnél meg vagy-vagy. A Bp belváros gyakori, sok az ügyfél arra, valamint a munkahelyem telephelyei is ott vannak. Pálya nem annyira, inkább M0, 110-es övezet (132-ig mehetünk :D ).
Fogyasztásban sokat fogsz nyerni a városban, de lehet, hogy ezek a dieselek nem szeretik a budapesti tötymörgést, ahogy mások írják.

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #967 Dátum: 2014.02.25 14:11:46 »
A 2.0 TD-nél mennyire valós az a 10% többletfogyasztás a D4-D-hez képest, amit a gyári adat ír?

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #968 Dátum: 2014.02.25 14:18:25 »
TD-ből elég gyér a kínálat... Beszúrom ide mind a 3 linket, ha valaki ráér, szakértse majd meg nekem őket. Köszönöm!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_td_sol-5394993 (elég koros, sokat futott...)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_td_sol-7614962 (sokat futott, gyanúsan olcsó)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_td_sol_friss_muszakival_surgos-7650763 (futott km ismeretlen, gyanúsan olcsó, friss műszaki)

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #969 Dátum: 2014.02.25 14:21:43 »
A 2.0 TD-nél mennyire valós az a 10% többletfogyasztás a D4-D-hez képest, amit a gyári adat ír?

Itt és itt jobb fönt láthatod a hisztogramokat.
Ezek alapján nincs meg a 10 % különbség. Akkor már inkább egál.
Azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy a D-4D '99 augusztusban (majd' egy évvel a fészlift előtt) nyugdíjazta a sima TD-t, azaz a legfiatalabb TD is a 15. évét tapossa. Dízel autóról beszélünk ugye...

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #970 Dátum: 2014.02.25 14:29:09 »
Itt és itt jobb fönt láthatod a hisztogramokat.
Ezek alapján nincs meg a 10 % különbség. Akkor már inkább egál.
Azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy a D-4D '99 augusztusban (majd' egy évvel a fészlift előtt) nyugdíjazta a sima TD-t, azaz a legfiatalabb TD is a 15. évét tapossa. Dízel autóról beszélünk ugye...
És a TD-ben volt már kettőstömegű lendkerék? :hmmmm:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #971 Dátum: 2014.02.25 14:29:45 »
A 2.0 TD-nél mennyire valós az a 10% többletfogyasztás a D4-D-hez képest, amit a gyári adat ír?
Elvileg kb fél literrel eszik többet átlagban. A TD 6-6,5 liter, a d4d 5,5-6 liter. Utóbbi 20LE-vel erősebb.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #972 Dátum: 2014.02.25 14:35:03 »
És a TD-ben volt már kettőstömegű lendkerék? :hmmmm:
Nem. Egyetlen turbó van rajta és slussz.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #973 Dátum: 2014.02.25 14:40:22 »
Itt és itt jobb fönt láthatod a hisztogramokat.
Ezek alapján nincs meg a 10 % különbség. Akkor már inkább egál.
Azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy a D-4D '99 augusztusban (majd' egy évvel a fészlift előtt) nyugdíjazta a sima TD-t, azaz a legfiatalabb TD is a 15. évét tapossa. Dízel autóról beszélünk ugye...
Tévedsz. A TD-t egészen a faceliftig együtt gyártották a d4d-vel. Tehát, a TD-t 2000 nyarán vonták ki végleg a gyártásból.

Ja, és kultúráltságban semennyire sincs elmaradva a d4d-től. Nagyon finom dízel motor a hagyományos fajtából. Mondjuk úgy, szarrá veri a kategória társait, a TDI-ket is.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #974 Dátum: 2014.02.25 14:41:09 »
TD-ből elég gyér a kínálat... Beszúrom ide mind a 3 linket, ha valaki ráér, szakértse majd meg nekem őket. Köszönöm!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_td_sol-5394993 (elég koros, sokat futott...)
Egyértelműen EZ tűnik jónak, de alkudni kell belőle.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i