Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 774411 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #946 Dátum: 2014.02.25 11:35:29 »
Néztem, jónak is tűnik. Az egyetlen dolog, ami még nem hagy nyugodni, hogy ha megnézem a benzinesek gyári fogyasztási adatát (7,6) és a dízelét (5,9), akkor a kb éves várható üzemanyagköltség ~935.000 Ft vs. ~ 761.000 Ft. Persze, ha bejön egy hiba, akkor kiegyenlíti egymást, de nagyon csúnya lenne, ha évente és 30.000 km-enként lenne nagyobb meghibásodás... Az esetben valószínűleg nem az autókban van a hiba, hanem bennem :D Ez esetben nekem való a vonat+BKV bérlet, meg a Tescos óriási zöld táska :D De mivel a Skoda 120L bírta alattam a kiképzést, nem hinném, hogy nagyon gyilkos vagyok. Főleg, hogy a rutinom lényegesen több azóta, és a modern technika sztem jobban bírja a modern igénybevételt.

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #947 Dátum: 2014.02.25 11:44:44 »
Elvileg amit ki tudok fizetni KP, az olyan 800 és 900 ezer Ft között. De mondjuk egy jó autóért felvennék azért némi hitelt is, illetve ha tudom, hogy egy darabig nem lesz nagy gáz vele, akkor azt a 150-et, amit az elején félredobok rá, azt hozzá tudom tolni az árhoz. Az idő viszont sürget, mert 1 hónap műszaki van még a Skodán, és jelenleg 70-80 körül mondták a műszakiztatást jelen állapotában...

Kérdés a benzines részleggel kapcsolatban: Ezeknek a benzines Toyotáknak elég a 95-ös? Mert a VW-nél az volt a durva, hogy kellett a 100-as bele, az meg drágább, mint a gázolaj... Mondjuk elment 95-össel a hengerfejezés előtt, de 1-1,5 literrel többet nyakalt be belőle. HF-ezés után már csörög vele. Még jó, hogy az LPG 106-os  ::)
Mondjuk még nem igazán áraztam be,de 1 millió fölé lőném.
Az enyém eredendően Padova-i autó volt, 2 éve van nálam, km jelenleg 143000 van benne. Lehet ennyi lehet nem,nem tudom. Papírjai alapján ennyi. Mondjuk én néha elgondolkoztam,hogy lehet nem. Mindenesetre a gyári pótkereket (2001es DOT számú) én vettem ki először, a rögzítórúd menetén még rajta volt a festék,az emelőjét ugyanígy én vettem ki először,soha nem használták. Van hozzá 4 Conti EcoContact5 (2012 év végi) hibátlan Dotz felniken, 4 Michelin Alpin4 gyári acélfelnin. Garázsban tartom. Én arra használom,hogy hetente egyszer vagy kétszer Zalaegerszegről Szentgotthárdra vigyem magam és 3 társam. Meg azért mikor valami megmozdulás van akkor megyek Sz.hely,nyáron Balaton,Erdély,Győr,Pest...2 év alatt oylan 30E km-t mentem vele. Az enyém az említett STYLE felszereltségű 2002.01 gyártású kocsi...4 légzsák,automata hőfokszabályzós klíma,4 el ablak,kp zár,navi :) meg a szokásosak még. Azt mondjuk már észrevettem,hogy a város nem szereti :) De nem is használom sokat. Talán ezért is füstmentes még hidegen is,olajat nem eszi stb. Szép kis leírást összehoztam :D Ez most így kijött :D
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #948 Dátum: 2014.02.25 12:12:00 »
Leírás alapján szimpatikus lenne, de gondolom, nem holnap adod el... Meg ugye anyagilag is szét kell néznem, nem akarok nagyon nullázódni, mert építkeznék is, ha nem kéne évi 300-at autó Skoda alkatrészekre költenem...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #949 Dátum: 2014.02.25 12:26:48 »
Köszönöm mindenkinek a pozitív hozzá(m)állást! Külön köszönöm az előszűrést! A távolságot is csak azért írtam be a negatívok közé, mert ha blikkre kell mennem a 10 körül fogyasztó Skodával többezer km-t, az durva. Így, hogy a felejtőseket kizártad, mindjárt jobban belefér az időbe, üzemanyag-keretbe. A lehetséges hibákat elolvastam, nem riaszt el, mert ha havi 10-et félrerakok az esetlegesen később előjövő hibák finanszírozására, akkor is beljebb vagyok anyagilag, mint a VW-vel. Amúgy a következő felhasználási feltételek jellemzőek: Évi min. 25.000 km. Volt már 60 is, de jellemzően 25-35ekm. A minimális napi bontás így néz ki: napi 100 km, ebből kb 50 km országút 70-90km/h, 20km főút 120 km/h, 30km város Bp, csúcsidő. Ha ennél többet megyek, az jellemzően országút / főút / pálya (~150 km/h). A Bp-i forgalomnál is ritka, hogy araszoljak, van némi rutinom, kikerülöm a dugót, még annak árán is, hogy kicsit több a km. Ezekre a paraméterekre amúgy megfelel a D4-D? Más is ajánlotta már nekem a benzinest, de sztem a futásteljesítmény miatt már üzemanyagban nem térül meg. Bár ha a D4-D eszik 6 körül, a benzines meg 7 körül, az még nem rossz. Csak olyan hihetetlenek nekem a keveset fogyasztó benzinesek. Nem csak a Skodák miatt, hanem a céges Corolla 1.4, 97(?)LE is nekem bő 20%-kal többet fogyasztott pl városban, mint a gyári adat, országúton ha nem volt váratlan esemény, akkor egyenletes 90km/h-nál alig tért el a gyáritól, de olyan nincs, hogy ne kelljen fékezni, gyorsítani, stb, pályán pedig szintén 15-20% túlfogyasztás. Ezek alapján szétnézzek szerintetek a benzinesek között?
Nálunk ez így megy. Mindig szívesen üdvözöljük azokat, akik racionális érvek mellett eljutnak a Toyotához. Legjobb tudásunk, és nmémi tapasztalat mentén segítünk.  ;)

A leírt felhasználási módhoz én is dízelt keresgélnék első körben. Azonban, ott az érme másik oldala is, hogy ennyi pénzért csak sokat futott dízelek vannak, amik előrevetíthető karbantartási költségei az idő és km előrehaladtával növekszik, nem is kicsit. Ellenben, valóban eljárnak minden odafigyelés nélkül is 6 literből és akkor még sokat mondtam.
A benzinesnél a napi fenntartásban csak a fogyasztás az, ami többletként jelentkezik, az általad leírt körülmények között a gyári értéket (7,6) tippelném, amit igényelne átlagban. Minél többet használnád városban, annál több lenne a fogyasztás. Az 1,8-as vvt-i motor nagyon harmonikus, nálam 5,5-8,5 liter között mozog a fogyasztás. Azt sem írtam, hogy a 20.000km nagy részét feleségem vezette munkája miatt, szóval, lehet, hogy nem jártunk autópályán, de a nők stílusa fogyasztásban azért valamennyire hasonló a pályás fogyasztáshoz (nem figyelnek rá). Alattam nem lenne a nagyátlag sem a Corollám 6,4 értéke felett. De nekünk ideálisak a körülményeink...  :surrender:

Ha már dízel: nézz körül a sima 2,0 TD-k között. Nincs kettőstömegű, nincs CR-rendszer, csak egy turbo a japán(!) motoron. Örök élet, meg egy nap. Azonos árakon szokták hirdetni a d4d-kkel, amiket "valamiért" szintén azonos áron hirdetnek az 1,8 vvt-t -kkel. A TD-vel az az egyetlen gond, hogy a facelift után már nem volt elérhető, leváltotta a d4d teljes egészében.

Összességében azt tudom mondani, hogy ki lehet fogni a d4d-k között is hosszú távon jót, de valszeg magasabb a kockázata, mint a TD, vagy főleg a benzines esetében. Lényeg az állapot!

Saját vásárlásomkor pl. úgy történt a "döntés", hogy tesómmal két oldalról kinyitottuk a hátsó ajtókat és egymással szemben behajoltunk az autóba. Az első szubjektív érzékelések alapján összenéztünk és beindítás nélkül azt mondtuk: "Ez az autó KELL!"  ::) :) Nem csalódtam. Toyota fanatikus módjára 1 év alatt ugyan ráköltöttem a karbantartások, szervizek, alkatrész cserére kb 100.000Ft-ot, plusz felgumiztam 2 garnitúra új prémium gumival, de nem tervezett problémám nem volt vele. Ez egy jól sikerült konstrukció, melynek nagy előnye, hogy a Carina E alapjaira épült, voltaképpen annak egy modernebb (de mára ugyanúgy avultas, mégis jó megjelenésű) kiadása.

A tanácsokhoz még egy:

Légy türelmes! ;) És légy ugrásra készen, ha feltűnik egy-egy jó ajánlat. A fórumon van olyan barátom, aki már legalább 2-3 jó vételt szalasztott el, mert nem tudott éppen akkor ugrani értük. A jó autókat maximum 2-3 napig árulják!
Célszerű beállítani a használtautó.hu-n az autóvadászt az Avensisre, hogy minél hamarabb értesülj az újabb hirdetésekről...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #950 Dátum: 2014.02.25 12:29:42 »
Lejár a műszakija májusban,szóval az még hátra van,azt megcsináltatni. Egy-két apróságot meg akarok rajta csináltatni addig (pl. motortartó bak csere).
ja,amúgy sedán! látom többnyira kombikat linkeltél
Illen:
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #951 Dátum: 2014.02.25 12:33:30 »
Néztem, jónak is tűnik. Az egyetlen dolog, ami még nem hagy nyugodni, hogy ha megnézem a benzinesek gyári fogyasztási adatát (7,6) és a dízelét (5,9), akkor a kb éves várható üzemanyagköltség ~935.000 Ft vs. ~ 761.000 Ft. Persze, ha bejön egy hiba, akkor kiegyenlíti egymást, de nagyon csúnya lenne, ha évente és 30.000 km-enként lenne nagyobb meghibásodás... Az esetben valószínűleg nem az autókban van a hiba, hanem bennem :D Ez esetben nekem való a vonat+BKV bérlet, meg a Tescos óriási zöld táska :D De mivel a Skoda 120L bírta alattam a kiképzést, nem hinném, hogy nagyon gyilkos vagyok. Főleg, hogy a rutinom lényegesen több azóta, és a modern technika sztem jobban bírja a modern igénybevételt.
Ez nem így van. Ne ringasd magad abba a téves hitbe, hogy a Toyota sosem romlik el. Ez nem igaz, hiszen, modern dízelként 300.000km körül már a Toyotákban is bármi elkophat, tönkre mehet.  :excl:
Rengeteg múlik az előző gazdik igényén és pénztárcáján. A lényeg az, hogy az előírt karbantartásokat és használati körülményeket figyelmesen betartva a Toyota hálásabb lesz a többi autónál a gazdájának. Ha ilyen futásnál a turbót cserélni kell 240.000-ért, nem haragudhatsz rá. Viszont, ugye, igen megterhelő összeg tud ez lenni akár neked, akár nekem, bárkinek.  :flowers:
Én ezért vettem benzinest.  :surrender:
Nincs bajom a dízellel, szeretem, de ilyen futásnál ÉN nem merném vállalni. Inkább egyen 1,5-2 literrel több üzemanyagot, ez legalább tervezhető többlet költség, míg a meghibásodó CR-rendszer, és egyebek nem. De ez szigorúan csak magán vélemény, nem akarok senkit meggyőzni egyikről a másik ellenében. A döntés és kockázat, preferencia minden esetben egyéni mérlegelés eredménye.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #952 Dátum: 2014.02.25 12:34:16 »
Lejár a műszakija májusban,szóval az még hátra van,azt megcsináltatni. Egy-két apróságot meg akarok rajta csináltatni addig (pl. motortartó bak csere).
ja,amúgy sedán! látom többnyira kombikat linkeltél
Illen:

Állati gyönyörű ez a szín, bazi jól áll neki!!! Őszintén  :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #953 Dátum: 2014.02.25 12:35:54 »
Leírás alapján szimpatikus lenne, de gondolom, nem holnap adod el... Meg ugye anyagilag is szét kell néznem, nem akarok nagyon nullázódni, mert építkeznék is, ha nem kéne évi 300-at autó Skoda alkatrészekre költenem...
Ja, és még egy: Ha teheted, FÓRUMTÁRSTÓL vásárolj, itt fanatikusok laknak, nincs zsákbamacska! Évek óta figyelemmel kísérhetjük egymás autóinak állapotát, mikéntjét, inkább spórolj máson, de ha teheted, innen válassz. Komolyan.  :yes:

Ha megveszel 800-ért egy ismeretlent, legyen rajta csak egy turbócsere, egyből kiadtad a jobb autó árát a szerelésre...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #954 Dátum: 2014.02.25 12:38:12 »
Kérdés a benzines részleggel kapcsolatban: Ezeknek a benzines Toyotáknak elég a 95-ös? Mert a VW-nél az volt a durva, hogy kellett a 100-as bele, az meg drágább, mint a gázolaj... Mondjuk elment 95-össel a hengerfejezés előtt, de 1-1,5 literrel többet nyakalt be belőle. HF-ezés után már csörög vele. Még jó, hogy az LPG 106-os  ::)
Igen. Lazán mennek gond nélkül 95-össel. Én személy szerint a 98-assal semmit nem vettem észre, sem dinamikára, sem fogyasztásra.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #955 Dátum: 2014.02.25 12:38:24 »
Ha már dízel: nézz körül a sima 2,0 TD-k között. Nincs kettőstömegű, nincs CR-rendszer, csak egy turbo a japán(!) motoron. Örök élet, meg egy nap. Azonos árakon szokták hirdetni a d4d-kkel, amiket "valamiért" szintén azonos áron hirdetnek az 1,8 vvt-t -kkel. A TD-vel az az egyetlen gond, hogy a facelift után már nem volt elérhető, leváltotta a d4d teljes egészében.
...

Toyota fanatikus módjára 1 év alatt ugyan ráköltöttem a karbantartások, szervizek, alkatrész cserére kb 100.000Ft-ot, plusz felgumiztam 2 garnitúra új prémium gumival, de nem tervezett problémám nem volt vele. Ez egy jól sikerült konstrukció, melynek nagy előnye, hogy a Carina E alapjaira épült, voltaképpen annak egy modernebb (de mára ugyanúgy avultas, mégis jó megjelenésű) kiadása.

A tanácsokhoz még egy:

Légy türelmes! ;) És légy ugrásra készen, ha feltűnik egy-egy jó ajánlat. A fórumon van olyan barátom, aki már legalább 2-3 jó vételt szalasztott el, mert nem tudott éppen akkor ugrani értük. A jó autókat maximum 2-3 napig árulják!
Célszerű beállítani a használtautó.hu-n az autóvadászt az Avensisre, hogy minél hamarabb értesülj az újabb hirdetésekről...

Köszönöm a tanácsokat! Szétnézek TD ügyben is!

100.000 Ft?  :eek: Annál tavaly decemberben 1 hónap alatt többet költöttem a Skodára. Meg tavaly augusztusban a hengerfejezés többe került (gépműhelyen kívül mindent autószerelő barát csinál ingyen)... Mondjuk abban új szelepek, új veztengely, új hidrók is benne voltak.

Szóval én szívesen elköltök rá 300-400-at is szervizre, karbantartásra, csak után jó legyen. Mert ez a VW Skodánál sajnos kidobott pénz, ettől még nem lett jó. Az egyetlen, amit becsülök ebben az autóban, hogy ha a torka véres, akkor is megy. Nem számít, hogy mi romlik el benne, megy, teszi a dolgát. DE azért elvárnám, hogy ha pénzt és energiát nem sajnálva felújítok egy autót, akkor utána ugyanazok a részek hibamentesen üzemeljenek egy darabig...

A hozzáállásommal az autóhoz nincs gond, minden javítás csak gyári, vagy annál jobb alkatrészekkel történik. Az előírtnál magasabb teljesítményszintű olajjal hajtom, hamarabb is cserélem, prémium benzinnel járok, gumiból is mindig felső kategória megy rá. Nem sajnálom én a pénzt rá, csak cserébe vannak minimális elvárásaim.

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #956 Dátum: 2014.02.25 12:41:06 »
Lejár a műszakija májusban,szóval az még hátra van,azt megcsináltatni. Egy-két apróságot meg akarok rajta csináltatni addig (pl. motortartó bak csere).
ja,amúgy sedán! látom többnyira kombikat linkeltél


Akkor ezt buktam... Nekem kötelező a kombi. Gyakran kell fénymásolókat szállítanom, az egy szedánban szerintem necces. Még a Skodában is volt olyan, hogy kiszerelt hátsó ülésekkel is tetriseznem kellett az árumennyiség miatt.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #957 Dátum: 2014.02.25 12:49:16 »
Köszönöm a tanácsokat! Szétnézek TD ügyben is!

100.000 Ft?  :eek: Annál tavaly decemberben 1 hónap alatt többet költöttem a Skodára. Meg tavaly augusztusban a hengerfejezés többe került (gépműhelyen kívül mindent autószerelő barát csinál ingyen)... Mondjuk abban új szelepek, új veztengely, új hidrók is benne voltak.

Szóval én szívesen elköltök rá 300-400-at is szervizre, karbantartásra, csak után jó legyen. Mert ez a VW Skodánál sajnos kidobott pénz, ettől még nem lett jó. Az egyetlen, amit becsülök ebben az autóban, hogy ha a torka véres, akkor is megy. Nem számít, hogy mi romlik el benne, megy, teszi a dolgát. DE azért elvárnám, hogy ha pénzt és energiát nem sajnálva felújítok egy autót, akkor utána ugyanazok a részek hibamentesen üzemeljenek egy darabig...

A hozzáállásommal az autóhoz nincs gond, minden javítás csak gyári, vagy annál jobb alkatrészekkel történik. Az előírtnál magasabb teljesítményszintű olajjal hajtom, hamarabb is cserélem, prémium benzinnel járok, gumiból is mindig felső kategória megy rá. Nem sajnálom én a pénzt rá, csak cserébe vannak minimális elvárásaim.
Ez nagyon jó hír. Ezt folytatni kelle Toyokkal is.

Igen, 100.000, de 13 éves az autó és 203e km-rel vettem az első német tulajtól, szervizkönyvvel, gyári fényezéssel. Igaz, kellett kuplungszettet cserélni, mert a kinyomó csapágy elfáradt, illetve hullámosak voltak az első fékek, azokat tárcsa+betét kombóban új Brembo-kra cseréltem. A kuplung anyagárban kedvezménnyel 33600Ft volt, az első fék szett 38.000. Ez volt a két nagy költségem az olaj-, szűrők- és mindenféle folyadékok preventív cseréjén kívül. Ja, néhány izzót is kicseréltem, mert a 13 év alatt lehámlott róluk a sárga bevonat (index). A futóművem minden részében full gyári, a beállításai is, nem kellett semmihez hozzányúlni. Rozsda ismeretlen még csak felületi jelleggel is.
Sokat elárul, hogy a megfelelő törődés (ami szintén kerül némi pénzbe!) mellett úgy viszem direktbe műszakira az NKH-hoz, hogy nyugodt vagyok az eredményt illetően. És ez eddig bejött.

Persze, nekem is van egy kis olajszivárgás a blokkon, ami inkább olajköd. És 5000km-ként 1 liter olajat utána töltök. Ennyi.

Ezeket nem ömlengésként írtam, csak szemlélteésként, hogy érdemes kiadni kicsit több pénzt a tényleg jó autóért, mert akkor kb ezekre lehet számítani.
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 12:50:49 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #958 Dátum: 2014.02.25 12:56:45 »
Ez nem így van. Ne ringasd magad abba a téves hitbe, hogy a Toyota sosem romlik el. Ez nem igaz, hiszen, modern dízelként 300.000km körül már a Toyotákban is bármi elkophat, tönkre mehet.  :excl:
Rengeteg múlik az előző gazdik igényén és pénztárcáján. A lényeg az, hogy az előírt karbantartásokat és használati körülményeket figyelmesen betartva a Toyota hálásabb lesz a többi autónál a gazdájának. Ha ilyen futásnál a turbót cserélni kell 240.000-ért, nem haragudhatsz rá. Viszont, ugye, igen megterhelő összeg tud ez lenni akár neked, akár nekem, bárkinek.  :flowers:
Én ezért vettem benzinest.  :surrender:
Nincs bajom a dízellel, szeretem, de ilyen futásnál ÉN nem merném vállalni. Inkább egyen 1,5-2 literrel több üzemanyagot, ez legalább tervezhető többlet költség, míg a meghibásodó CR-rendszer, és egyebek nem. De ez szigorúan csak magán vélemény, nem akarok senkit meggyőzni egyikről a másik ellenében. A döntés és kockázat, preferencia minden esetben egyéni mérlegelés eredménye.

Természetesen nincs autó, ami ne romlana el. Csak nekem fura lenne, ha egy akármilyen Toyota benyelné az évi 300-at. A vásárlást nem bízom a véletlenre, 3 körös lesz a dolog.

1. kör: kizáratom veletek azokat, amiket megnézni sem érdemes :)
2. kör: 3 autószerelő barátommal megyünk megnézni. Az egyik fiatal, nem túl rutinos, de elég kekec, valamint gátlás nélkül alámászik sárban is az autónak, hogy megnézze az alvázat. A másik egy ideje gkvezetőként dolgozik, csak maszekban szerel, de Toyotája van régóta. Igaz, Corolla, de évjáratban olyasmi, mint amiket nézek. Neki diagnosztikai eszköze is van Toyotához. A harmadik idősebb, rutinos szerelő, többféle márkaszervizben dolgozott, többek közt Toyotában is. Jelenleg a Ford Petrányinál van.
3. kör: amik bent maradtak a játékban, oda kimegyek egy olyan szerelővel, aki évtizedek óta Toyotával foglalkozik csak. Ő garanciát vállal arra, hogy amire ő azt mondja, hogy mehet, azzal nagy baj nincs. Ha megállapít valami hibát, megmondja, mennyiből javítható, így eldönthetem, hogy vállalom-e. Azért ő az utolsó kör, mert fizetős szolgáltatás, és bár nem drága, de nem mindegy, hogy 10 autóra kell kifizetnem az 5.000 Ft / autót, vagy csak 2-3 autó esetében.

A benzines/dízel kérdéshez csak annyi, hogy a dízel olyan, mint egy szerencsejáték. Ha bejön, akkor nyerhetek rajta évi ~200.000 Ft-ot. Ha nem, akkor enyhe bukás is lehet. Azt meg már megszoktam (sőt nem is az enyhét) :D Szeretek ésszerűség határain belül kockáztatni :) A fogyasztás viszont pont azért lényeg, mert amikor árat kell adnom egy messze levő munkára, akkor azt bele kell kalkulálni. És ha egy munka miatt mennem kell 10.000km-t, akkor a benzinessel 50-60.000 Ft-al magasabb árat kell adnom, ezen viszont sajnos informatikában már simán lehet tendert bukni. :(

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #959 Dátum: 2014.02.25 13:12:21 »
Állati gyönyörű ez a szín, bazi jól áll neki!!! Őszintén  :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:
Direkt ezt kerestem mikor Ave-t kerestem :) A facelift-ek között van egy két igenjól sikerült szín :)
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus