Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 775246 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

koltypp

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 112
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #930 Dátum: 2014.01.25 22:39:31 »
Szia. Jól emlékszel én küzdöttem meg vele. Sajna az én - előlről nézve az autót - bal oldali lámpámban is kiakadt a magasságállító csavar valahogy, de szerencsére azon nem is kell változtatni, mert jó úgy, ahogy van.
A két csavar a lámpatest tetején egy-egy mélyített furatban van, sima imbusz kulccsal hozzáférsz az állításhoz. A belső csavarokkal asszem a magasságát, a külsőkkel a vízszintes elmozdítását szabályozhatod.  ;)

Hát ezaz, az enyémben mindkettő ki van akadva, pedig régebben a jobboldalit még tudtam állítani. Nem tudom hogy ez vajon orvosolható-e, vagy csak a komplett lámpa szétszedésével :(
Nem találtam robbantott ábrát, amit meg lehetne kukkantani, így nem tudom pontosan hogyan működik ez a kis szerkezet.
De azért köszi :)

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #931 Dátum: 2014.01.26 14:40:26 »
Még a nyáron én is vettem az ebay-ről TRD váltógombot, de nem használtam, mert nem lehetett teljesen betekerni, kb. 1 cm maradt szabadon. Ma végül nekiálltam és addig tágítottam fúróval a belsejét, amíg elég széles nem lett a lyuk ahhoz, hogy teljesen felmenjen. Magát a váltórudat nem akartam ezért levágni, inkább a pár ezer forintos gombot "barmoltam" meg.

koncso

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #932 Dátum: 2014.02.13 16:35:38 »
A fékolajat is kell azért cserélni, de én sem szoktam 2 évente, sztem felesleges. Egyébként nem kell hogy "vizet kapjon", mivel magába szívja a vízpárát idővel. De mivel te nem versenyzel-gondolom-elég neked bőven a dot 4es, és nem kell 2-3 évente cserélgetni. Egyébként én is inkább a betétcserénél cserélném, mivel akkor úgyis le kell venni a kerekeket, meg visszább kell nyomni a dugattyúkat.

Fékfolyadék csere esetén, mennyi fékfolyadék szükséges egy 2002-es T22-höz?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #933 Dátum: 2014.02.13 16:39:18 »
1liter?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #934 Dátum: 2014.02.16 22:23:19 »
Volt szó az ablakemelő "Auto" világításáról. Biztos, hogy ez meg van világítva? Nekem úgy tünik, mintha csak fluoreszkálna - ha kiveszem a kulcsot, akkor is látszik és nem lesz világosabb a világítás bekapcsolásánál sem.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #935 Dátum: 2014.02.16 22:45:49 »
Volt szó az ablakemelő "Auto" világításáról. Biztos, hogy ez meg van világítva? Nekem úgy tünik, mintha csak fluoreszkálna - ha kiveszem a kulcsot, akkor is látszik és nem lesz világosabb a világítás bekapcsolásánál sem.
Egészen biztos, hogy izzó van benne (vagy esetleg led).
Nálam a motor beindítása kell hozzá, hogy világítson, simán csak helyzetjelzőre fordított indexkarra nem reagál.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #937 Dátum: 2014.02.24 21:59:27 »
Sziasztok!

Nem jött admin visszajelzés a sikeres regisztrációmról, így az index fórumon is kérdeztem, de az nem pörög. Unalmas egy dolog lehet ez a Toyota.

Először bemutatkoznék, bemutatom a jelen állapotomat, hogy miért is szeretnék Toyotás lenni:

2005 óta van saját gépjárművem. Első volt egy Skoda 120L. Megvettem, felújíttattam, használtam közel 5 évig hiba nélkül, majd egyszerre annyi dolog jött elő rajta, hogy ment a bontóba.
2010-ben a Skoda után egy már VW Skoda, Felicia 1.6 következett, és vele a véget nem érő szívás. Műszakilag még csak-csak kezelhető volt, míg nem lett LPG üzemű. Azóta egy katasztrófa. Addig csak az borított ki, hogy még a gyári Skoda/VW alkatrészek sem bírnak túl sokat, bármi képes volt évente bedögleni. A tavalyi évemet rászántam, felújítottam. Minden új, mégsem működik túl jól. Szervizek sem jönnek rá a gondokra. Ennek tetejébe rohad a kasztni. Ahol már lakatolva volt, ott is. És egyik nap észrevettem, hogy a biztosítéktáblában áll a víz, folyik be az utastérbe. Másnap meghalt a 3,5 év alatt ötödik fojtószelep, mikor éjjel hazaértem a melóból. Jó is az éjjeli szerelés utáni koránkelés!
Eldöntöttem tehát, hogy veszek egy AUTÓt. Lényeges paraméterek fontossági sorrendben: Nem rohad, megbízható, keveset eszik, min. 450literes csomagtartó, klíma. Sok-sok olvasgatás után meglett a döntés: Avensis! A pénztárca pedig eldöntötte, hogy T22  ::)

Ennyit az előéletről. Ami miatt regisztráltam, az az, hogy segítséget kérnék. Nem szeretném utálni a Toyotát. Elég nekem a VW csoport (ja, és nem csak én fogtam ki, 13db tizenéves VW van az ismeretségi körömben). Rakok be néhány linket autókról, az egyiknél beszéltem az eladóval is. Kérlek, írjátok meg, melyik az, amit megnézni sem érdemes. Az én szempontjaimat leírom zárójelben. Ha esetleg valaki valamelyiket ismeri közelebbről, ne tartsa magában! Ha nem vállalja nyilvánosan a véleményét, jöhet privát is. Bízom bennetek, ti tudjáto mit kell nézni, hány km a sok, stb. Előre is köszönöm! Ha pedig valami miatt a hozzászólásom szabálytalan, vagy ebben a környezetben etikettbe ütköző, szóljatok, módosítok, törlök, stb.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7560525
(+„zsebből” fizethető, vezérlés cserélve elvileg, autóbeszámítás lehetséges
- a futás jó, ha 250-nél volt már lendkerék csere esetleg, de ha nem, akkor várható, iszonyat messze van)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7651248
(+KP-ra fizethető (beszéltem a tulajjal 720), keveset futott, állófűtés
- beszéltem a tulajjal, állítólag 2002—ben hozták németországból koccosan, szakszerűen lett javítva, azóta nem rozsdál, de nekem akkor is necces. A futásteljesítmény állítólag abból fakad, hogy 2006 óta nem igazán használják, mert a hölgy, aki vezette, annak a párja cégessel rendelkezik, azt hajtják)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d-6915217
(+KP-ra fizethető, +új kulung, +vonóhorog, +útba esik nap mint nap, bármikor megnézhetem, autóbeszámítás lehetséges
- nincs feltüntetve a km állás,  kevés az extra (bár kis pénzből ne válogassak))

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol_klima-7609383
(+KP-ra éppen belefér, autóbeszámítás lehetséges
- nincs feltüntetve a km állás, egyidős a Skodámmal, kevés az extra, iszonyat messze van)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol_kombi._vonohorog-7657834
(+KP-ra neccesen belefér, vonóhorog, isofix, útba esik nap mint nap
- futott km nincs megadva)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d-7354385
(+KP-ra neccesen belefér, elvileg keveset futott, isofix, vonóhorog, friss műszaki, időszakos szervizen túl, árba belefér az átírás, akkor már nem is annyira necces, szervizkönyv
- Skodámmal egyidős)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_wagon_2.0_d4-d_sol-7652933
(+ KP-ra neccesen belefér, állófűtés, vonóhorog, sebességfüggő szervokormány, téligumi garnitúra, felújított fékrenszer
- sokat futott)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7491952
(+ KP-ra nagyon necc (de nem eszem egy darabig, megoldom), fűthető szélvédő, állófűtés, isofix, nagyszervizen túl, téligumi garnitúra, új akksi
- futásteljesítmény nagy, ha még nem volt lendkerekes, akkor hamar lesz, elég messze van)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7622963
(+ állófűtés, isofix, lendkerék cserén túl, viszonylag keveset futott
- árban már kölcsönkérős, futásához és korához képest drága)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7610143 (+keveset futott, sok műszaki, autóbeszámítás lehetséges
-felszereltségéhez képest nagyon drága)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7562532
(+átírás és vizsga az árban (így akár KP-ra is beleférhet), keveset futott, „fiatal”
-kevés extra, iszonyatosan messze van).


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #938 Dátum: 2014.02.24 22:24:00 »
Szia, T22 tulajként holnap alaposan át nézem a linkelt autókat, és válaszolok. Az biztos, hogy jelenleg ennyi vételre érdemes példány nincs.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #939 Dátum: 2014.02.25 08:32:51 »
...
Sok-sok olvasgatás után meglett a döntés: Avensis! A pénztárca pedig eldöntötte, hogy T22  ::)
...

Üdv a klubban! Jó fogást kívánok! Nem lesz egyszerű...
Párszor már nekifutottunk, hogy átvegyük a D-4D-k lehetséges költségeit.
Pl.: itt és itt.
Egy tag nem régen járta végig a kopott injektorok kálváriáját, érdemes elolvasni itt.
Személyes véleményem, hogy a 900e alatt hirdetett (ráncfelvarrott) példányoknál mindenképp sántít valami. Ha ezt a sántaságot megtalálod és elfogadod, mert együtt tudsz vele élni, akkor OK.
Még egyszer sok szerencsét!

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #940 Dátum: 2014.02.25 09:48:20 »
Rakok be néhány linket autókról, az egyiknél beszéltem az eladóval is. Kérlek, írjátok meg, melyik az, amit megnézni sem érdemes.
Üdvözlünk a fórumon, jó helyre csöppentél. Néhányat kiválogattam az általad linkeltek közül, (talán) jót is, és kevésbé jót is. Akkor sorban...

1. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7562532 - Ez külföldről behozott (ált. német, vagy osztrák) autó, STYLE felszereltséggel, ami 2001-től a modellváltásig tartott és csak a nyugati piacon volt elérhető. Ez egy csinosított TERRA felszereltség, semmi esetre sem SOL (ami a legmagasabb). Szerintem az alapvető dolgokat tartalmazza, nem rossz választás, a SOL inkább a kényelmi dolgokkal tud többet.
A km legalább 250.000, mindben, kivétel nélkül. 10 autóból 9,8 db-ban legalább ennyi van, ami önmagában nem gond, de ekkor a turbo, a kettőstömegű és a nagynyomású rendszer állapota lutri. Szerintem, ha ebben az átírás és forgalombahelyezés is benne van, nincs túlárazva: 1. vagy jó vétel, vagy 2. van valami eltitkolt baja. Nagyon meg kell nézni...

2. Itt http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7610143 valami geb*sz van a palacsintában, mert 2001/12. hóban már javában a faceiftes típus jött ki, olyan, mint az előző. Ilyen régebbit már nem gyártottak. Sanszos, hogy alaposan törve volt, mert a kormányon kívül mindene facelift előtti. Általában akkor szoktak kormányt cserélni, ha durrant a légzsák. Itt elcseszték azzal, hogy faceliftes kormányt dúrtak hozzá a bontóban, így számomra erősen megkérdőjelezhető, hogy a többi légzsákot pótolták-e egyáltalán. Nem lepődnék meg, ha nem... FELEJTŐS.

3. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7622963 - Ez a legelsőhöz hasonló STYLE. Távolról készített rossz minőségű képek alapján lehetetlen megmondani, milyen az állapota (hogy egyáltalán megnézni érdemes-e). Saját véleményem az, hogy sokat utazni ezért nem érdemes, de ha útbaejthető más autók megnézése közben, mindenképpen érdemes ránézni.
Az első (kék) autónál leírt kérdések itt is ugyanúgy aktuálisak. Ebben ráadásul szerintem kb 100.000-rel több km van (ránézésre).

4. http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/avensis/toyota_avensis_2.0_d-4d_linea_sol-7491952 - Ez lehet jó. Jónak tűnik, A fotókból kiindulva a gazdája valszeg szeretheti az autóját, ergo, feltételezhető, hogy karban is tartotta/tartja. Minden alkatrészének állapota kérdéses.

5. Ezzel kapcsolatban a " vadonatúj kuplung" kérdéseket vet fel bennem: Milyen kuplung, mennyire vadonatúj, tudja-e bizonyítani, hogy valóban cserélve volt, együtt lett-e cserélve a kettőstömegű lendkerékkel???? Bemondani bármit lehet... Ha ezeket nem tudja bizonyítani, akkro nem hiszem el (azért, mert úgy gondolom, a modernebb dízelek legnagyobb rákfenéje a kettős tömegű és ha eladásnál ez lehet az egyik legnagyobb vonzerő, ha azt írják, hogy "lám, EZ a része ki van cserélve..." - BIZONYÍTSÁK BE!!!) Én azt mondom, inkább lealkudnám a kéttömegű cseréjének árát a vételárból (nyilván ebbe nem mennének bele) és akkor magam cserélétetném ki, magam venném az anyagot hozzá... ugyanígy vagyok a szervizeléssel is (többen hirdetnek úgy, hogy "friss olaj- és szűrő csere, vízpumpa, stabilizátor rudak...) - Köszönöm, nem, majd ÉN!  :excl:

6. Nekem EZ az autó nagyon tetszik képek alapján. Jó állású, tiszta, hiteles felszereltségű, összhatásra szép. Persze, a dízeles kapcsolódó dolgok itt is kérdésesek és valszeg a km-órának sem kell nagyon hinni, de ha van benne 270-280.000km is, akkor is korrektnek néz ki. Ezt biztosan belevenném a kötelezően megnézendők közé.  :yes:

A többi számomra megnézést sem érdemel...  :no:

Tanácsok:

1. A távolság ne legyen akadály! Rá kell szánni akár több napot is arra, hogy JÓ autót találj, nincs megírva az, hogy elsőre és főleg a közeledben találsz említésre méltó példányt. Én 310km-t utaztam az enyémért Kaposvárra 2x!  :yes:
2. Lehetőleg, vagy hozzáértővel menj, vagy ha nagyobb városban van a kinézett autó, egyeztess időpontot egy márkaszervizzel, hogy átnézzék és felmérjék az állapotát. Nekem ezt Kaposváron (KOTO) 3500Ft-ért tették meg, ami filléres költség ahhoz képest, ha előjönne valami általad észre nem vett meghibásodás...
3. A felszereltség ilyen korú autónál legyen másodlegos, fontosabb az állapot!
4. Biztos, hogy kell neked a dízel? Korosodnak ezek a típusok, a kettős tömegű lendkerék 100.000km-ként szeret tönkre menni, cseréje 250e Ft körül van. Turbo ugyanez a kategória, befecskendezőkről olvashatsz az előzőekben keeper83 által adott linken, az is zsebbenyúlós. A benzinesek közül a 4A-FE motorkódú 1,6-os 110LE-s legendásan tarts motor a ráncfelvarrás előttről, az 1,8-as 7A-FE jelű 100%, hogy külföldről lett behozva, de az is jó motor. A facelift után jöttek a vvt-i motorok, amik (az 1,8-2,0 motorok) jóval erősebbek és kevesebbet fogyasztanak. Az 1,6-1,8 vvt-i egyetlen hibája az esetleges olajfogyasztás lehet. Ez a korai motoroknál (ami érinti minden T22 faceliftes autót) változó mérétkű lehet. Az alig mérhetőtől az extrém 1-2000km/liter mennyiségig terjedhet. A motorokat igény szerint fűzött blokkra cserélte a Toyota garanciában 7év/180.000km futásig. Tehát, ha motorcserés Avéba botlasz, az jó hír. Más hibaforrása konstrukciós szinten nincs, max kopó alkatrészekben jöhet elő. Kisebb kockázat mellett választhatnál benzinest. Az enyémnek a fogyasztása sem magas, kb 20.000km átlaga 6,8 liter, igaz, nincs benne autópálya.

Ha kérdésed van még, írj nyugodtan.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #941 Dátum: 2014.02.25 10:19:11 »
Köszönöm mindenkinek a pozitív hozzá(m)állást! Külön köszönöm az előszűrést! A távolságot is csak azért írtam be a negatívok közé, mert ha blikkre kell mennem a 10 körül fogyasztó Skodával többezer km-t, az durva. Így, hogy a felejtőseket kizártad, mindjárt jobban belefér az időbe, üzemanyag-keretbe. A lehetséges hibákat elolvastam, nem riaszt el, mert ha havi 10-et félrerakok az esetlegesen később előjövő hibák finanszírozására, akkor is beljebb vagyok anyagilag, mint a VW-vel. Amúgy a következő felhasználási feltételek jellemzőek: Évi min. 25.000 km. Volt már 60 is, de jellemzően 25-35ekm. A minimális napi bontás így néz ki: napi 100 km, ebből kb 50 km országút 70-90km/h, 20km főút 120 km/h, 30km város Bp, csúcsidő. Ha ennél többet megyek, az jellemzően országút / főút / pálya (~150 km/h). A Bp-i forgalomnál is ritka, hogy araszoljak, van némi rutinom, kikerülöm a dugót, még annak árán is, hogy kicsit több a km. Ezekre a paraméterekre amúgy megfelel a D4-D? Más is ajánlotta már nekem a benzinest, de sztem a futásteljesítmény miatt már üzemanyagban nem térül meg. Bár ha a D4-D eszik 6 körül, a benzines meg 7 körül, az még nem rossz. Csak olyan hihetetlenek nekem a keveset fogyasztó benzinesek. Nem csak a Skodák miatt, hanem a céges Corolla 1.4, 97(?)LE is nekem bő 20%-kal többet fogyasztott pl városban, mint a gyári adat, országúton ha nem volt váratlan esemény, akkor egyenletes 90km/h-nál alig tért el a gyáritól, de olyan nincs, hogy ne kelljen fékezni, gyorsítani, stb, pályán pedig szintén 15-20% túlfogyasztás. Ezek alapján szétnézzek szerintetek a benzinesek között?

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #942 Dátum: 2014.02.25 10:41:13 »
Köszönöm mindenkinek a pozitív hozzá(m)állást! Külön köszönöm az előszűrést! A távolságot is csak azért írtam be a negatívok közé, mert ha blikkre kell mennem a 10 körül fogyasztó Skodával többezer km-t, az durva. Így, hogy a felejtőseket kizártad, mindjárt jobban belefér az időbe, üzemanyag-keretbe. A lehetséges hibákat elolvastam, nem riaszt el, mert ha havi 10-et félrerakok az esetlegesen később előjövő hibák finanszírozására, akkor is beljebb vagyok anyagilag, mint a VW-vel. Amúgy a következő felhasználási feltételek jellemzőek: Évi min. 25.000 km. Volt már 60 is, de jellemzően 25-35ekm. A minimális napi bontás így néz ki: napi 100 km, ebből kb 50 km országút 70-90km/h, 20km főút 120 km/h, 30km város Bp, csúcsidő. Ha ennél többet megyek, az jellemzően országút / főút / pálya (~150 km/h). A Bp-i forgalomnál is ritka, hogy araszoljak, van némi rutinom, kikerülöm a dugót, még annak árán is, hogy kicsit több a km. Ezekre a paraméterekre amúgy megfelel a D4-D? Más is ajánlotta már nekem a benzinest, de sztem a futásteljesítmény miatt már üzemanyagban nem térül meg. Bár ha a D4-D eszik 6 körül, a benzines meg 7 körül, az még nem rossz. Csak olyan hihetetlenek nekem a keveset fogyasztó benzinesek. Nem csak a Skodák miatt, hanem a céges Corolla 1.4, 97(?)LE is nekem bő 20%-kal többet fogyasztott pl városban, mint a gyári adat, országúton ha nem volt váratlan esemény, akkor egyenletes 90km/h-nál alig tért el a gyáritól, de olyan nincs, hogy ne kelljen fékezni, gyorsítani, stb, pályán pedig szintén 15-20% túlfogyasztás. Ezek alapján szétnézzek szerintetek a benzinesek között?

Az jó összehasonlítási alap, hogy van 97 Le-s Corollával tapasztalatod. Bepi 6.8 l-es fogyasztást hoz az 1.8 Avensissel, de ő korábban a 97 Le-s Corollával is 6.4-es átlagot tudott. Ehhez képest már tudsz számolni. A D-4D nálam 6.5-öt kér 50-50 % város-országút viszonylatban. Nem vagyok extra takarékoskodó, kint 110-120 utazóval, előzésekkel , városban tartom forgalom ritmusát.
Ekkora éves futás mellett a havi 10.000 félretett Forint szerintem kicsit kevés lesz, inkább 15-20 körül lesz az reális. Ha mégsem kellene elköltened, akkor megmarad a következő autóba beugrónak.

Nem tudom, hogy fontos-e, de gyerekesként mondom, hogy a fészlift előttiekben nincs ISOFIX rögzítési fül!
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.25 10:48:07 írta keeper83 »

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #943 Dátum: 2014.02.25 10:46:46 »
Nem tudom mennyit szánsz rá,de valszeg az enyém is eladó lesz tavasszal. (Semmi okom nincsen rá,csak 28 évesen már 7 éve Avensis-t hajtok,azért ki szeretnék próbálni mást is...hülye indok ,de hát azt szokták mondani,hogy egyszer minden ki kell próbálni.)
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

paine

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 26
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #944 Dátum: 2014.02.25 11:02:02 »
Elvileg amit ki tudok fizetni KP, az olyan 800 és 900 ezer Ft között. De mondjuk egy jó autóért felvennék azért némi hitelt is, illetve ha tudom, hogy egy darabig nem lesz nagy gáz vele, akkor azt a 150-et, amit az elején félredobok rá, azt hozzá tudom tolni az árhoz. Az idő viszont sürget, mert 1 hónap műszaki van még a Skodán, és jelenleg 70-80 körül mondták a műszakiztatást jelen állapotában...

Kérdés a benzines részleggel kapcsolatban: Ezeknek a benzines Toyotáknak elég a 95-ös? Mert a VW-nél az volt a durva, hogy kellett a 100-as bele, az meg drágább, mint a gázolaj... Mondjuk elment 95-össel a hengerfejezés előtt, de 1-1,5 literrel többet nyakalt be belőle. HF-ezés után már csörög vele. Még jó, hogy az LPG 106-os  ::)