Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 774889 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #420 Dátum: 2013.05.19 14:40:29 »
A minap beszereltem a Dension GW Lite BT-t. Mint az a gyártóval történt levelezés után kiderült, a beszerelési útmutatóval ellentétben Toyotáknál nincsen különálló mute vezeték, amit pluszban be kell kötni. Minden vezeték a gyári stekkeren keresztül csatlakozik. A kihangosítás része a cuccnak érdekesen működik, mert rádiót hallgatva nem némítja le azt, csak "megszaggatja", ami kicsit nehezen vehető észre. Ettől függetlenül jó a cucc, a hangminőségre sincs panaszom, leglábbis a gyári hangrendszer szintjét simán hozza. Egyetlen apró gondom, hogy mivel a 6-os gomb CD tár üzemmódban a véletlenszerű lejátszást kapcsolja, ezért nem tudok váltani az IPod GW és UI üzemmódok között. Nem tudja egyébként valaki, hogy pl. gyári CD tár esetén hogyan lehet váltani a 3-6-os lemezekre? Mert ezek a gombok a "disp-scan-rpt-rand" funkciókat kapcsolják csak nekem.

A beszerelés egyébként rém egyszerű. Határozott mozdulatokkal ki kell venni az egész középső panelt (ahol a rádió, fűtés, stb. van). Alul meg lehet fogni és ha ott már engedett, fokozatosan felfelé haladni. Ha már kicsit kijött a helyéről, akkor a felső három csatlakozót oldva ki lehet billenteni a panelt. A bal alsó, széles csatlakozót kell lehúzni, a helyére pedig a GW megfelelő kábelét bedugni. Az eredetit pedig a médialejátszóhoz adott plusz kábelen keresztül kell visszakötni a rendszerbe. Maga a készülék prímán elfér belül a hamutartó felett, az IPod és az USB csatlakozást egy hosszabbító kábelen keresztül jobbra lent vezettem ki a váltókar előtti "tálcára". Az egész művelet a mikrofon beszerelésével és a folytonos gondolkodással, ellenőrzéssel együtt is megvan kb. 1 óra alatt. Minden szépen elrejthető, fúrni, faragni nem szükséges. Később lehet, hogy elvezetem a kábeleket a "kardánboxban" a fedeles CD tartó rekeszig.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #421 Dátum: 2013.05.19 14:52:33 »
brembo se rossz,ne parázz pityke!
az elmúlt hónapban 3garnitúra ferodo premiert szereltem be corollákba,tuti mind.
meg egy szett brembot,de vhogy a ferodo jobban tapad!
Közben megnéztem a Bárdi online katalógus árait is, de még kedvezménnyel is jóval drágább (sőt, a Brembo is jóval drágább), mint, amennyiért nekem tudják a helyi autósboltban hozni. Ezért nem kérdeztelek benneteket az alkatrésztopicban.  :surrender:
Amúgy nem aggódom a Brembo miatt sem, csak jobban örültem volna ilyen árban a Ferodonak.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #422 Dátum: 2013.05.19 15:04:13 »
unixos 40% sem jó árat ad?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #423 Dátum: 2013.05.19 15:09:56 »
A minap beszereltem a Dension GW Lite BT-t. Mint az a gyártóval történt levelezés után kiderült, a beszerelési útmutatóval ellentétben Toyotáknál nincsen különálló mute vezeték, amit pluszban be kell kötni. Minden vezeték a gyári stekkeren keresztül csatlakozik. A kihangosítás része a cuccnak érdekesen működik, mert rádiót hallgatva nem némítja le azt, csak "megszaggatja", ami kicsit nehezen vehető észre. Ettől függetlenül jó a cucc, a hangminőségre sincs panaszom, leglábbis a gyári hangrendszer szintjét simán hozza. Egyetlen apró gondom, hogy mivel a 6-os gomb CD tár üzemmódban a véletlenszerű lejátszást kapcsolja, ezért nem tudok váltani az IPod GW és UI üzemmódok között. Nem tudja egyébként valaki, hogy pl. gyári CD tár esetén hogyan lehet váltani a 3-6-os lemezekre? Mert ezek a gombok a "disp-scan-rpt-rand" funkciókat kapcsolják csak nekem.

A beszerelés egyébként rém egyszerű. Határozott mozdulatokkal ki kell venni az egész középső panelt (ahol a rádió, fűtés, stb. van). Alul meg lehet fogni és ha ott már engedett, fokozatosan felfelé haladni. Ha már kicsit kijött a helyéről, akkor a felső három csatlakozót oldva ki lehet billenteni a panelt. A bal alsó, széles csatlakozót kell lehúzni, a helyére pedig a GW megfelelő kábelét bedugni. Az eredetit pedig a médialejátszóhoz adott plusz kábelen keresztül kell visszakötni a rendszerbe. Maga a készülék prímán elfér belül a hamutartó felett, az IPod és az USB csatlakozást egy hosszabbító kábelen keresztül jobbra lent vezettem ki a váltókar előtti "tálcára". Az egész művelet a mikrofon beszerelésével és a folytonos gondolkodással, ellenőrzéssel együtt is megvan kb. 1 óra alatt. Minden szépen elrejthető, fúrni, faragni nem szükséges. Később lehet, hogy elvezetem a kábeleket a "kardánboxban" a fedeles CD tartó rekeszig.
Sirályság, ügyes vagy! Ezt a leírást majd emlékeztetőnek előveszem, ha nekem is meglesz a Dension.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10244
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #424 Dátum: 2013.05.19 16:17:26 »
Ha minden igaz, jövő héten új fékeket kap az Ave elölre. Még nem egyeztettük le a pontos méreteket, de a legjobb árú minőségi fék - legalábbis, akiktől én be tudom szerezni -, valószínűleg a Brembo lesz.
Néztem a Szakál-Metál-t, de ott a Ferodo tárcsák párban 38.000Ft(!!!) lennének, az ATE is 26-28.000Ft listaáron. Az adott tárcsa gyártója szerint hozzá passzoló betét garnitúra is szűk 20.000Ft, igaz, ebből még lejönne kedvezmény.

A Brembo ezzel szemben:
Tárcsa: 8400Ft/db
Betét garnitúra: 13.200Ft

Így összességében 30.000Ft anyagárban meglenne a minőségi fék, plusz, amit a szerelő még munkadíjnak elkér majd.

Alapvetően a Ferodo-t és az ATE-t preferálom, de ilyen ártöbbletet (is) figyelembe véve, letettem róluk.  ::)

Üdv!

Megadnád az autó pontos adatait, azt is, hogy milyen a fékrendszer és hátul dob vagy tárcsa van?
Az árak miatt rákeresnék. Meg hogy pontosan mi kell?

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #425 Dátum: 2013.05.20 00:07:43 »
... Alul meg lehet fogni és ha ott már engedett, fokozatosan felfelé haladni. Ha már kicsit kijött a helyéről, akkor a felső három csatlakozót oldva ki lehet billenteni a panelt. ...
Szerintem alulról megemelve simán ki lehet húzni. De a Toyota honlaján lévő Audio Installation Instruction alapján talán még egyértelműbb.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #426 Dátum: 2013.05.20 07:08:40 »
Szerintem alulról megemelve simán ki lehet húzni. De a Toyota honlaján lévő Audio Installation Instruction alapján talán még egyértelműbb.

Szerintem meg én ugyanezt mondtam, csak körülményesebben. Illetve elég szvsz a felső 3 csatlakozót lehúzni, mert a bekötéshez bőven elég csak kibillenteni a panelt.

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #427 Dátum: 2013.05.20 19:35:11 »
Akkor ezen se veszünk össze. :) De azért likelt doksi egyértelművé teszi mindenkinek - remélem.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #428 Dátum: 2013.05.20 19:41:16 »
Persze. :) Sőt...

A kérdésemre nem tudja valaki a választ? Tehát hogy hogyan is lehet a 6. CD-t kiválasztani a csatolt CD tár esetén? Nekem csak a "rand" illetve "d-rand" módot kapcsolja attól függően, hogy röviden vagy hosszan nyomom-e. A gyári manuálé elég szűkszavú a kérdésben, vagyis nem tudtam meg semmit... :)

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #429 Dátum: 2013.05.20 20:10:29 »
A hangerő tekerő gomb körül lévő fel le ill. jobbra balra mutató nyilakat ábrázoló gombokkal lehet lemezt váltani (most nem jut eszembe így hirtelen,hogy melyikkel is pontosan).
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #430 Dátum: 2013.05.20 20:15:09 »
Köszönöm szépen, kipróbálom, hogy reagál-e rá a Dension cucc.

Na meg is ejtettem a próbát. A fel és le gombokkal lehet váltani a CD-ket, a Gateway viszont csak akkor reagál rá, ha az IPod-ot úgy csatlakoztatjuk rá, hogy a cucc már ki van választva a rádión mint "jelforrás". Ha először csatlakoztatjuk a lejátszót és csak azután adjuk rá a gyújtást, akkor hiába váltogatunk a CD-k között, a Gateway nem vált üzemmódot.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.20 20:35:27 írta sghu77 »

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re: T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #431 Dátum: 2013.05.20 23:00:09 »
Közben megnéztem a Bárdi online katalógus árait is, de még kedvezménnyel is jóval drágább (sőt, a Brembo is jóval drágább), mint, amennyiért nekem tudják a helyi autósboltban hozni. Ezért nem kérdeztelek benneteket az alkatrésztopicban.  :surrender:
Amúgy nem aggódom a Brembo miatt sem, csak jobban örültem volna ilyen árban a Ferodonak.  ;)


Szerintem, még itt nézd meg: http://alkatreszek.hu
Mostanában nagyot estek az áraik. A kedvezmények előcsalogatásához lehet, hogy regisztrálnod kell.

molnarir

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 68
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #432 Dátum: 2013.05.22 14:33:35 »
Sziasztok!

Gyorsan megosztom veletek a hétvége autós történését. Az Avensis-szel mentünk fel Pestre. 4 személy plusz viszonylag sok csomag. A kocsi gyönyörűen ment, nyomatékból megoldott szinte mindent. Egyszer kétszer vissza kellett szúrni 4-be, de tényleg csak a maximális biztonság érdekében. Volt olyan is, hogy 3-ba, de akkor 50-60-al ment előttem valami, s jobb volt így kiugratni előzésnél. Pesten még mentünk egy laza 100-ast a 2 nap alatt - dugóban, fel a Normafához, Margit-Sziget, össze-vissza. Második nap haza, nem pályán ekkor sem, hanem a régi 5-ös úton. Kecskeméti elkerülőn azért picit meg kellett nézni, hogyan viselkedik a kocsi "nagyobb" sebességnél. Meg kell mondjam, rettentő nagyvonalúan! Kényelmes, csendes, szépen tol, nincs szél- és motorzaj, csak úgy suhant. 140-től még érezhetően elkezd húzni 5-ben, pillanatok alatt 160-ra ugrik a sebességmérő mutatója. Igazán itt érzi jól magát. Autópályán. Szerintem!

És a nagy kérdés... A fogyasztás. Sajnos NEM tudom! 1 biztos. 456 km-t mentünk a fent említett körülmények közt Szeged-BP-Szeged távon és pontosan félig van a 60 literes tank a mutató szerint. Már csak az a kérdés, mennyit lehet ilyenkor rátankolni. Bármilyen értéknek örülnék kb. 34,5 liter alatt. Mert akkor 7,6 körül lenne a fogyasztás. Ekkora súlyhoz, valamint a 2.0-s motorhoz mérten szerintem ez méltányos volna!

Ha megvan a tankolás eredménye, közzéteszem. De ha van ötletetek, mennyit lehet rátankolni, amikor félig van, jelezzetek ;)

Szép napot! Üdv: Jim

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #433 Dátum: 2013.05.22 14:43:21 »
Az attól függ, mennyit csal a szintjelző műszered. Kár így tippelgetni, elvileg fél tankra pontosan a másik fele tankolható rá.  :devil:
7,5 literes átlag teljesen korrekt lenne tőle az említett "kör" után.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #434 Dátum: 2013.05.22 22:20:54 »
Az a megfigyelésem, hogy autótól függetlenül fél tanknál már egy-két literrel több fogy el, mint a tényleges fél, de 34,5 tuti, hogy még nem ment el. Ha tényleg pont fél, akkor én olyan 32,5 környékére taksálnám. Az a fogyire vetítve 7,2 környéke.
music