Na, nemrég értem haza a szerelőtől, aki kicserélte végre a kuplungomat. Ahogy azt már korábban többször is írtam, Aisin Asko-t vettem bele és ismét nem csalódtam. Mint a vaj, olyan puha! Ennek ellenére határozott a fogáspontja, pontosan olyan, mint amilyen a Corollámon is.
A váltó is egy álom lett, nem akad, rükvercbe téve sem, hangtalanul elsőre veszi a fokozatokat. A rángatás megszűnt, gyakorlatilag feltűnés nélkül JÓL végzi a dolgát. A szerelő kicsit megzsírozott egy kis alkatrészt (nem tudom a nevét pontosan), ami miatt nyeszegett a váltókar, amikor üresből 1-esbe, illetve 2-esbe váltottam. Most már ez a nyeszegés is megszűnt, királyságos királyság minden, nagyon örülök.
A kiszerelt kuplung szett bedobozolva beparkol a garázsom e célra kialakított szekrényébe a Cori cserélt alkatrészei mellé, jó lesz majd eladáskor alátámasztani a szervizmúltat. Ránézésre a csapágy volt használtas állapotban, a szerkezet és a tárcsa is szinte újszerű. A szerelő be fogja írni a szervizkönyvbe is a kuplung cserét és a fék cserét is jövő héten. A szerviz amúgy márkafüggetlen szakszerviz, saját informatikai rendszerrel, amiből könnyedén visszaellenőrizhető lesz az autón végzett összes karbantartás, évekre visszamenően is.
Ami az egészben a megdöbbentő, hogy mindössze 8000Ft-ot fizettem. Jó, hogy ismerős a szerelő, de akkoris...
Annyira belelkesültem, hogy mentem is még 1 kört a városban. Annyira jó, hogy bólintás mentesen lehet vele váltani...