Szerző Téma: T22 Avensis és minden mi róla szól  (Megtekintve 778685 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3375 Dátum: 2017.12.07 21:39:14 »
Milye láncos brumi? Azt nem írta a kérdező, de még  te sem vazzzzzzzzzzzzzzzzzzzze!
nyaklánc...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3376 Dátum: 2017.12.07 21:40:39 »


a karbantartás minősége is magas, így nálad később fog jelentkezni.
jaja...szeghajmester a meleg kipufival hál minden du...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3377 Dátum: 2017.12.07 22:33:39 »
Felteszek egy láma kérdést: Ha az adott autó még nem eszi az olajat, akkor megelőző célzattal lehet gyűrűzni? Vagy ez hülyeség?

Minek? Amíg nem tapasztalod a jelentős olajfogyasztást, addig tök felesleges hozzányúlni. Én kb 2000km/1liter-nél húztam meg a határt, ahol döntöttem a felújítás mellett.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3378 Dátum: 2017.12.08 00:04:06 »

- VVTi motorok lánca milyen? Bírja a kb végtelenséget, vagy vannak problémák velük?
- Váltó csapágy hibák mennyire szoktak előjönni? Ismerősöm avensisében kellett egy teljes váltócsapágyazás, kb 110e forint összegü munka volt.
- Mennyire halálfélem egy nagysebességű kanyar? :D Gondolom nem az fürgeségéről/úttartásáról híres ilyen hasmagasággal és futóművel.
- A VVTI motorokkal már együtt jár az elektromos gázpedál is?
- Van esetleg a kasztninak olyan pontja ahol be szokott ázni? Főleg a 4 ajtós verzióra gondolok, nekem az tetszik leginkább (tudom, istenkáromló buta dolog nem 5 ajtóst venni)

Lánc örökélet
Váltó megbízhatóság szempontjából jobb, mint az átlag, talán a diesel tudja kidobálni az ötödiket
Nem kanyarvételre van kihegyezve, de mivel széles és alacsony így rendben van, nem lehet egy Niva-hoz hasonlítani, ami ugye keskeny és magas tereprugózással és gumikkal   :D A meg vvti forog rendesen, lehet fürgeséget csiholni.
Nem jár együtt az elektromos gázpedál, gondolom euro norma függő.
4 ajtós jóval komfortosabb, csak ha vinni kell egy méretesebb tárgyat akkor van gond, akár csak egy TV-t.

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3379 Dátum: 2017.12.08 08:22:09 »
Van még egy érdekes eladósorban lévő autó. A kasztni igényel gondozást. Van rajta sérülés illetve a kerékíveken rozsda (jobb hátul elég durván). Viszont a motor 2008-ban garanciában cserélve (azóta 130 ezer ment bele). Azzal gondolom ilyen gyűrűzés cucc nem nagyon lehet. Ami viszont ismeretlen hiba, hogy lassításnál kb 5km/h sebességtől bekapcsol az ABS. A pedálon érezni és jól hallani, hogy kerreg. Ez mi lehet?

Pallosz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3380 Dátum: 2017.12.08 08:37:20 »
Srácok. 1 kicsit analfabéta első tulajos avensist nézegettem. (nem hirdeti). Azt mondta hogy amikor anno 90 ezer kilóméteres volt a kocsi, begyengült alatta a motor. Bevitték szervízbe ahol elvégeztek rajta garanciásan egy 1 millió forint értékű motorgenerált. A hölgynek fogalma sincs miből állt ez. 1.6 vvti motorral van szerelve egyébként.
Tippek, hogy mit is foglalhatott ez magában anno? Szervízhistóriát hogy tudok kikérni 1 toyota szalontól?

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3381 Dátum: 2017.12.08 08:50:15 »
Lánc örökélet
Váltó megbízhatóság szempontjából jobb, mint az átlag, talán a diesel tudja kidobálni az ötödiket
Nem kanyarvételre van kihegyezve, de mivel széles és alacsony így rendben van, nem lehet egy Niva-hoz hasonlítani, ami ugye keskeny és magas tereprugózással és gumikkal   :D A meg vvti forog rendesen, lehet fürgeséget csiholni.
Nem jár együtt az elektromos gázpedál, gondolom euro norma függő.
4 ajtós jóval komfortosabb, csak ha vinni kell egy méretesebb tárgyat akkor van gond, akár csak egy TV-t.

Most fejből nem tudom, hogy az 1.6 és 1.8 váltója egyforma-e, de családban volt garantált 160.000 km-esen váltófelújításon átesett 1.6-os már VVT-i T22-es. Sokat ment városban, nem lehetett rendesen 2-es kapcsolni, csak 1-es azután 2-es. Hölgy tulaj elhasználta a 2. fokozat szinkronját, amikor úgy használta az autót, hogy városi lekanyarodáskor index, kuplung, még 50 körül dugta a kettest, lassít, kuplung fel, kanyarodik :) Szóval, aki akarja ezt is tönkre tudja vágni rövid úton.
Ezen kívül, ha jól emlékszem a benzineseknél is előjön váltócsapágyhang, amit illik gyorsan orvosolni, mert ha széthullik, akkor lehet bontott váltó után nézni.
A dízeleknél valóban az 5. fokozat kidobálása, ami gyakrabban előforduló és hozzányúlást igénylő probléma.

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3382 Dátum: 2017.12.08 11:57:22 »


Nekem is tetszik ez a T22!
Amennyiben igaz, amit írnak...akkor nem biztos, hogy magas az ára... :hmmmm:
Kevés km, két garn. gyári alu felni, vezetett szervízkönyv, törésmentes, korróziómentes, SOL, magánszemély árulja. Mi kell még?
Szerintem ilyen évjáratú 1.6 Corolláért kérnek ennyit kevesebb felszereltséggel. :yes:
Szerintem napokon belül elkel... Kicsit biztos lehet alkudni... :hmmmm:

No egy nap sem telt el és már nem él a hirdetés... valakinek nem volt drága. ;)
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

xhege

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 80
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3383 Dátum: 2017.12.08 13:52:45 »

No egy nap sem telt el és már nem él a hirdetés... valakinek nem volt drága. ;)

Előtte viszont hetekig élt  ;) Tény az autó nagyon egyben volt és volt gazdája.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10683
T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3384 Dátum: 2017.12.08 15:31:15 »
Vagy csak majd újra felrakja a hirdetést, hogy mint "új" jelenjen meg az oldalon.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3385 Dátum: 2017.12.08 15:39:19 »
Előtte viszont hetekig élt  ;) Tény az autó nagyon egyben volt és volt gazdája.

Azt nem tudtam, hogy hetekig fent volt... :hmmmm:
Nekem bejött... ritka állapotú/felszereltségű... :flowers:
Ilyenkor kicsit összeszorul a szívem, hogy én ennél lepusztultabbat vettem drágábban, igaz, hogy ~3 évvel fiatalabban... :hmmmm: De szívesen elcseréltem volna ilyenre...még ráfizetéssel is... :yes:  :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.08 16:05:28 írta andras69 »
Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3386 Dátum: 2017.12.08 17:39:45 »
Srácok. 1 kicsit analfabéta első tulajos avensist nézegettem. (nem hirdeti). Azt mondta hogy amikor anno 90 ezer kilóméteres volt a kocsi, begyengült alatta a motor. Bevitték szervízbe ahol elvégeztek rajta garanciásan egy 1 millió forint értékű motorgenerált. A hölgynek fogalma sincs miből állt ez. 1.6 vvti motorral van szerelve egyébként.
Tippek, hogy mit is foglalhatott ez magában anno? Szervízhistóriát hogy tudok kikérni 1 toyota szalontól?

Lehet hozzácsapták az olajfogyasztásos generált, ami dugó és gyűrűcserét is magában foglal, de azt mintha motorcserével orvosolták volna... Akár nagy baja is lehetett, bármi előfordulhat attól hogy nem szokott.
Ha garanciában megjavították ez nem feltétlen jelent további kockázatot, sőt előny is lehet.
Históriát lehet csak a tulajnak adnak, vagy felhatalmazással, fel kell hívni egyet...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3387 Dátum: 2017.12.08 18:24:37 »
Lehet hozzácsapták az olajfogyasztásos generált, ami dugó és gyűrűcserét is magában foglal, de azt mintha motorcserével orvosolták volna... Akár nagy baja is lehetett, bármi előfordulhat attól hogy nem szokott.
Ha garanciában megjavították ez nem feltétlen jelent további kockázatot, sőt előny is lehet.
Históriát lehet csak a tulajnak adnak, vagy felhatalmazással, fel kell hívni egyet...

Az fűzött blokk volt!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3388 Dátum: 2017.12.08 22:58:27 »
Most fejből nem tudom, hogy az 1.6 és 1.8 váltója egyforma-e, de családban volt garantált 160.000 km-esen váltófelújításon átesett 1.6-os már VVT-i T22-es. Sokat ment városban, nem lehetett rendesen 2-es kapcsolni, csak 1-es azután 2-es. Hölgy tulaj elhasználta a 2. fokozat szinkronját, amikor úgy használta az autót, hogy városi lekanyarodáskor index, kuplung, még 50 körül dugta a kettest, lassít, kuplung fel, kanyarodik :) Szóval, aki akarja ezt is tönkre tudja vágni rövid úton.
Ezen kívül, ha jól emlékszem a benzineseknél is előjön váltócsapágyhang, amit illik gyorsan orvosolni, mert ha széthullik, akkor lehet bontott váltó után nézni.
A dízeleknél valóban az 5. fokozat kidobálása, ami gyakrabban előforduló és hozzányúlást igénylő probléma.
Az 1,6 vvti-nek a C52 váltója van, míg az 1,8 vvti alatt a C250 jelzésű, erősebb egység van.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

BlueD4D

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 312
Re:T22 Avensis és minden mi róla szól
« Válasz #3389 Dátum: 2017.12.08 23:11:55 »
Az fűzött blokk volt!

Ez valahol a generál és a motorcsere között foglal helyet?
Drágább 1 milliónál?