Akkor annyit hozzá tennék én is, hogy speciális gumialkatrészekkel szerelt üzemanyagrendszert kíván, mert az alkohol megeszi!
Ezt akkor mondták amikor a E85-ös Focus-t mutogatták. Gyakorlatilag nincs sok különbség csak az anyagok, illetve a vezérlés, érzékelés, hogy akkor aktuálisan mi is fog elégni, ehhez állítja a paramétereket.
Ja és ne feledjük azokat az alkatrészeket, amelyek arra vannak ítélve, hogy az üzemanyag kenje, ami nem mellesleg a carina-nál a szintén nem jelentõs kenõképességgel bíró benzinre van tervezve. Nos szerintem hosszútávon a mozgó , forgó alkatrészeknek, nevezetesen injektor és üa. pumpa tuti, hogy nem használ!!!
Így én részemrõl kihagyom ezt a próbálkozást! Megjegyzem a focus esetében ép azt számítottuk ki, hogy semmit nem nyer vele az ember, a kocsi drágább, a technika igényesebb, a hibaforrás több, akárcsak a fogyi, stb...
Ja, az gyári, erre tervezett rendszer!!! És nem hinném, hogy elsõre piacszerzés jojgcímén nem tettek volna bele apait anyait, hogy tényleg jó és gazdaságos legyen, hogy meg is vegye valaki. Én megköszöntem az infot és eljöttem.Majd legközelebb. Elég gyerekcipõ ez még.
A carina, meg lassan nagypapa, ergo nem jó rá a gyerekcipõ! :nagymosoly:
De abban bízhattok azért, hogy a japók titka egyrészt a minõségi anyagok használatán alapul, ergo lehet hogy nem megy tönkre hosszútávon sem.
Na, nekem ez a "lehet" az, ami kevés.