Xanyi: én már megtettem beleolvastam ( köszi Palack ), hát Xanyi inkább ne nézz bele mert rosszul leszel ( nem fikából írom ).
Hengerfej maradt, az 1,8 főtengelyét tették bele (hosszabb löket) 1,8 hajtókarral (rövidebb ugye), és csak úgy találomra 1,4 dugattyúval.
Így valóban lehet löketet növelni, csak a rövidebb hajtókar miatt nem felfelé növekedik, hanem lefelé. Ami megdöbbentett az a rakjuk bele, meglátjuk mi lesz kategória, senki nem számolt egy sűrítési viszont ( ami így növekedett ugye) de még csak hozzávetőlegesen sem. Elektronikához te jobban értessz, majd eldöntöd mennyire tudatos a cselekvés, mechanikailag borzalom. Beletenni egy tetején kevésbé kimart 1,4 dugattyút azon alapon, hogy körbefordul vele a főtengely, nem hallunk koppanást a szelepnél na nekem itt vége volt.
Nem beszélve ugye a hengerfal korábbi kopásáról, az senkinek sem jutott eszébe... áhh befejeztem.
Tutinet: teljesen igazad volt, hogy nálad nőtt a sürítési viszony. Előfordulhat, hogy olyan mértékben melyhez szükséges a 100-as oktán.