Sikerült kiderítenem, hogy a 2007-es D-Cat-emben 2014-ben 106E km-nél volt gyári motorcsere és katalizátor csere is (elvileg egy zöld és egy lila pötty jelzi az olajszint ell. pálcán). Most van benne 196E km, tehát elvileg az új motorban 90E. km van. Van-e valakinek tapasztalata ilyennel, mire kell figyelni. Nem tudom, hogy konkrétan 2014-ben milyen motorra cserélték az eredetit (remélem már valami kevésbé problémásat kapott.) Az autó több évet állt Németországban, szerelő szerint vmi tenger közeli helyen lehetett, mert a műanyag alatti csavarok közt is volt teljesen korrodált... +A jobb hátulja alatt a védőburkolat olyan volt, hogy kézzel össze tudtam nyomni a fémet. Augusztusra kaptam időpontot, adunk neki komplett alvázvédelmet, remélem sokáig bírja még... Eddig 1200km-ert mentem vele. Fogyasztás: 6.5 körül. Eddig olajfogyasztást nem vettem észre. 17-es felni van rajta, olyat vettem észre, mintha a km számláló kevesebbet mutatna, eddig E220-as merci volt, napi számláló 70km munkahely oda vissza, itt 67,8km. kb3%. Valakinek ilyen tapasztalata. Út mentén figyeltem a kilóméterköveket, ott is úgy láttam, hogy 10km-enként kb 300m-t csal.