Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1355048 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Speed

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4500 Dátum: 2020.06.08 13:03:20 »
Sziasztok, jó napot,

egy Avensis kombit (T27, D-4D, 108e km, 2014) volna lehetőségem venni, 7vegére kölcsönbe kaptam kipróbálni.
Az autó tetszik, megkímélt állapotban van. Az első futómű felől jön zörej egyenetlen úton de ami jobban aggaszt h 1800-2000 fordulat között csörög, hidegen, melegen, állandóan. Álló helyzetben nem. Valami ötletet? Tanács?

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4501 Dátum: 2020.06.09 08:25:11 »
Sziasztok, jó napot,

egy Avensis kombit (T27, D-4D, 108e km, 2014) volna lehetőségem venni, 7vegére kölcsönbe kaptam kipróbálni.
Az autó tetszik, megkímélt állapotban van. Az első futómű felől jön zörej egyenetlen úton de ami jobban aggaszt h 1800-2000 fordulat között csörög, hidegen, melegen, állandóan. Álló helyzetben nem. Valami ötletet? Tanács?

Milyen betűvel kezdődik a rendszám?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4502 Dátum: 2020.06.09 13:46:17 »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Speed

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4503 Dátum: 2020.06.09 16:39:56 »
L-vel, Szlovák rendszám.  :helpsmilie:

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4504 Dátum: 2020.06.20 08:50:56 »
L-vel, Szlovák rendszám.  :helpsmilie:

abból sajnos nem lehet következtetni, hogy mikor, hol helyezték üzembe..
ami magyarázhatná, hogy visszatekert példány-e..

első tulajos? szerviz-ben mit mondtak rá?
ennyi valós km-nél (normális karb.mellett), nem kéne csörögnie egyáltalán..

TLantos

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 213
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4505 Dátum: 2020.07.08 16:40:20 »
Sziasztok,

Az Avensis T25 elment (Auris meg jött), így maradt:
2db gyári 16" dísztárcsa (5x100)
1db Knecht olajszűrő (Avensis, Corolla, Verso 1CD-FTV D-4D-hez)
1db Champion levegőszűrő (Avensis, Corolla, Verso 1CD-FTV D-4D-hez)
1db SCT pollenszűrő (Avensis, Corolla, Verso minden motorhoz)

Dísztárcsák 4000/db. Szűrők egyben 6000.

attila0724

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4506 Dátum: 2020.07.10 18:51:32 »
Üdvözlet úrak, az lenne a kérdésem hogy most lettem friss Toyota tulaj, mégpedig egy Auris 2.2 d-cat személyében 2007 ami már motor cserés is volt 2014ben, véleményetek szerint még ilyenkor is fent áll a hengerfej probléma veszélye? Mert ahogy néztem 2.2 motort 2018ig szereltek Avensist.

Sárközi András

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4507 Dátum: 2020.07.14 13:58:14 »
Üdvözlet úrak, az lenne a kérdésem hogy most lettem friss Toyota tulaj, mégpedig egy Auris 2.2 d-cat személyében 2007 ami már motor cserés is volt 2014ben, véleményetek szerint még ilyenkor is fent áll a hengerfej probléma veszélye? Mert ahogy néztem 2.2 motort 2018ig szereltek Avensist.
Megfelelő karbantartás és odafigyelés mellett csekély az esély...figyelni kell a hűtőfolyadékot és a vízpumpát(ne szivárogjon), hidegen nem szabad tolni neki..

Lazarevics

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
    • http://kulfoldimagyarok.co.cc
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4508 Dátum: 2020.07.19 21:21:03 »
Sziasztok,

Az Avensis T25 elment (Auris meg jött), így maradt:
1db Knecht olajszűrő (Avensis, Corolla, Verso 1CD-FTV D-4D-hez)
1db Champion levegőszűrő (Avensis, Corolla, Verso 1CD-FTV D-4D-hez)
1db SCT pollenszűrő (Avensis, Corolla, Verso minden motorhoz)

Szia, érdekelne a szűrő csomag ha még megvan  :yes: 2007-es, ráncfelvarrott Avensishez :)

Peti33

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4509 Dátum: 2020.07.23 11:38:23 »
Sziasztok!

Olyan problémám lenne az 1CD-FTV-s Avensissel, hogy a turbónyomás nem akar felépülni csak 2600-tól. Addig szinte nincs nyomás majd hirtelen betölt maximumra. A vákumdob működik, vákumcsövek nem lyukadtak, hibakód nincs. Január óta van meg az autó és azóta folyamatosan csak növekszik az a fordulatszám ahonnan megindul az autó.Turbó középrész lett cserélve rajta (mert hordta az olajat, és lógott), akkor csere után még 2000 körül indult meg. A vákumdob rudazatát a régi beállításokkal azonos helyzetbe állítottam. Diagnosztikán élőadat olvasás közben egy hiba feltűnt amit cseréltem azóta. A hiba szívócsőben lévő hőmérséklet szenzor +84 fokot mutatott állandóan. A csere óta sem tökéletes mert még mindig 64 fokot mutat ami nem is változik a motor melegedésével összhangban. A kartergázom nagy az első henger befecskendező tűzkarikájának hibája miatt. Mind a 4-et cserélem a hétvégén.
Szerintetek mi miatt épül fel ennyire későn a turbónyomás? Visszaolvasva látom, hogy ez nem egyedi eset és más is küzd vagy küzdött ezzel a problémával.
Köszönöm a segítségetek!

attila0724

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4510 Dátum: 2020.08.02 22:57:26 »
Üdv úrak, nem tudna valaki segíteni, hogy kell be lőni 2.2dcat hűtő folyadék szintjét, a tágulási tartály, meddig legyen,  hidegen vagy melegen. Van egy leírás a motor térben, de nem tudom értelmezni, meg köszönem ha valaki le írna a menetét. Köszönöm

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10230
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4511 Dátum: 2020.08.02 23:04:45 »
Úgy tudom, hogy általában hideg állapotban kell beállítani a maximum szintre.
Remélem a 2.2 D-CAT sem tér el nagyon ettől.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4512 Dátum: 2020.08.03 07:36:58 »
Üdv úrak, nem tudna valaki segíteni, hogy kell be lőni 2.2dcat hűtő folyadék szintjét, a tágulási tartály, meddig legyen,  hidegen vagy melegen. Van egy leírás a motor térben, de nem tudom értelmezni, meg köszönem ha valaki le írna a menetét. Köszönöm

Rövid u-val, az igekötőt egybeírva az igével!
Egyébként a motor üzem meleg állapotában legyen a maximum szinten, a hűtőfolyadék szintje!
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.03 07:39:27 írta micila »
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Csaba67

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4513 Dátum: 2020.08.06 12:04:23 »
Sziasztok!

A segítségeteket kérném. Fél éve vettem egy 2003-as évjáratú 2.0 d4d 90 LE-s Corollát. Nagyon szeretem, a párom is imádja.
Eddig semmi baj nem volt vele, húzott, nem füstölt, pöccre indult mindig, átlagfogyasztása 4,6 L.  Igen szerethető autó.
Megálltam vele a kapubejáróban, majd 10 perc múlva indítanék, és nem indult be. Üzemanyag van, teker rendesen. Ha beindul is nehezen, max 1000 fordulat és le is áll szinte egyből.
Olvastam, hogy SVC szelep is lehet talán hibás.
Történt, hogy rá akartam bízni az egyik Toyota márkaszervizre. Tréler és már ott is olt. Aznap megnézte állítólag egy szerelő, és azt mondta, hogy rossz üzemanyagot tankoltam biztos, kellene cserélni mind a 4 porlasztót, a magasnyomásút, és kitakarítani.
Hiába mondtam, hogy mindig, minden autómmal a nagy MOL kúton tankolok évek óta. Máshol nem. De a tankolás óta mentem is vele 250 km-t gond nélkül.
Mondtam a szerviznek az SCV jeladót, hogy esetleg nézték-e. A reakció az volt, hogy nem tudták tesztelni.

Mi lehet a baja az autónak szerintetek? Teljesen elszomorodtam, hogy van egy nagyon jó autóm, és nincs szerelő itt Békés megyében, aki értene is hozzá. Egyszerűen nem találok. meg kell válnom ettől az autótól, mert nem lehet gazdaságosan megjavítani? Közben lehet hogy nem is nagy a baja, csak szakértő kellene hozzá.

dgh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 294
  • '03 Yaris D4D, '15 Honda HR-V 1,6D
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4514 Dátum: 2020.08.06 22:54:20 »
Sziasztok!

A segítségeteket kérném.
Szia!
Hibakód kiolvasás történt?
Ha annyira szennyezett a gázolaj, az a cserélhető szűrőben is megtalálható. A szűrő nem lehet mégis annyira tele van hogy a motor nem kap elég üzemanyagot? (ez túl egyszerű hiba volna ahhoz képest hogy porlasztókat és szivattyút akartak cseréltetni)
Próbálj itt is segítséget kérni:
https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9056647
volt:'84 Corolla 1.8D,  '89 Corolla 1.3, '93 Carina E 2.0 D