Sziasztok!
Kis háttérinfó:
2011 T27 2.2 D4D Avensis 154200km A autó Németországból származik, 70E KM-el vettem 2014ben (valós futásteljesítmény, ellenőriztük, bevizsgáltattuk, stb). Itthon normál használat, sajnos utóbbi időben kevés pálya, városban napi 50-70Km. Minden időszakos szervíz időben, márkaszervízben.
Most:
P062D - No1 Fuel Injector Driver Circuit Performace - Tolyota Mayernál diagnosztizálva. Nem volt előjel, teljesítmény csökkenés vagy magas fogysztás. Hirtelen check engine, (Lehet véletlen, de pont megdobódott egy kicsit az autó egy magasabb fevőrendőrön, és pont akkor jelzett a műszerfal). Most nyilván safe módban van a kocsi, alapjárat ki-ki hagy, nyilván érezhető, hogy az egyik henger ***akodik. Nem is megyek vele.
Márkaszervízben cserét javasoltak, KB 300.000HUF. Utána néztem, tényleg ennyi. Utángyártott nemigen van, és szerintem nem is érdemes valami vacakkal szórakozni.
Leginkább hasonló tapasztaltokal rendelkezők beszámolójára, véleményére vagyok kíváncsi:
- Valaki jár már így ezzel a típussal? (tudom, sajnos nem egy acélos konstrukcio), de eddig SEMMI gond nem volt a kocsival. Mi lett amegoldás?
- Meg lehet úszni olcsóbban? Bontott alkatrész mennyire rizikós? Esetleg felújítani? Erről teljesen eltérő infókat olvasok egyesek szerint lehet, mások szerint nem. (állítólag a Denso Székesfehéváron vállal felújítást, de csak bizonyos esetekben, márkaszervízeknek, magánszemélyeknek nem.)
- Tényleg csak úgy lehet megtudni, a PONTOS injektor típust, ha kiszedjük és ellnőrizzünk? Alvázszám/Motorkód nem elég?
- 154.000kn-nél nem korai egy kicsit?
- Vajon a többi injektor is hasonló sorsra jut?
- T27 hez tényleg hozzáértő szakszervízt tudtok javasolni? (nem márkaszervíz)
Köszi ha válaszoltok.