Sziasztok, újra itt.
Érdekes dolog történt. 11 óra körül, felhívott a szerviz tulajdonosa. Közölte, hogy mentek az autóval és nem tapasztaltak rajta semmi hibát. Ezután végeztek rajta műszeres vizsgálatot, ahol mindent rendben találtak. Mivel azt írtam, hogy 100 LE körülinek érzem, feltették a próbapadra.
Őszintén meglepődtem az eredményen. Elvileg az autó gyárilag 150 LE és 340 Nm. A mért eredmények 150 LE és 327 Nm.
Azt mondták, túl sokat várok tőle, ez ilyen, ez nem VW PDTDI. Ezeket forgatni kell, mint a benzinest, kis fordulaton nincs nyomaték. Kérdésemre, hogy lejjebb lehet-e vinni az induló nyomatékot, azt mondta a srác, nem éri meg, mert olyan keveset nyernék vele, hogy nincs értelme. Kicsi hozzá a turbó.
Mikor mentem az autóért, tök normálisan viselkedtek. Én csalódtam. Nem a szervizben, az autóban. Sajnos már nagyon megszoktam a kanyarkövető xenon lámpákat, a kulcs nélküli indítást, a lágy kormányzást, a gyors ülésfűtést, a nagy csomagteret.
Viszont ehhez a menetteljesítményhez, nagyon sok a fogyasztás. Gondolkodom, hogy maradjon, vagy menjen, még nem tudom.
Nem megyek sűrűn autópályán, de ha igen, akkor belecsavarok egy úton 500 km körül. Nem szeretnék egy ezres benzinessel kínlódni a pályán, viszont napi használatra, az lenne a nyerő.
Lehet keresek egy jó állapotú PD motoros Passatot, vagy Octaviát, vagy megvárom az építkezés végét és kihozok egy új benzinest.
Most van egy ismerősnek eladó 2.2 D-CAT, 2013-as, totálkárosra bukfencezte. 800-ért árulja. Gondoltam fél milliót megérne, csak a komplett motor miatt. Azt mondta, nagyon jól ment, nagyon szerette, eszébe nem volt megválni tőle.
Köszönöm mindenkinek, aki próbált segíteni, támogatni. Azért majd néha beolvasok ide.