Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 618849 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Sárközi András

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
  • Autó: toyota auris 2.2 d-cat
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4215 Dátum: 2019.05.17 15:03:51 »
-egyik ismerősömnek az volt a szerencséje,hogy kötött külön garanciát a hibrid akksira,mert elromlott az 5 éves autóban
-a városi 4-5 literes fogyasztás emelkedik autópályan,nem a benzineshez viszonyítva,hanem önmagához képest.
nyilván nem az új hibrid autósok fognak írni a fórumra,hanem az,aki 200 000 km v több futás teljesítménnyel veszi meg...
Részemről a téma lezárva.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9327
D-4D & D-CAT
« Válasz #4216 Dátum: 2019.05.17 16:11:01 »
Erre nekem egy Hibrides ismerősöm ugrik be, aki sírt, hogy nem indul az autója.
Aztán mikor kiderült, hogy ő tulajdonképpen havonta talán 2x használta az autóját (ami ugye nem éppen kedvez a hibrid rendszernek, ezt illene is tudnia tulajként...), nekem is az volt az első kérdésem, hogy mi a khm *** fészkes fenének vett ez akkor Hibridet?  :eek: :innocent:

Valóban sajnos le kell írni 1000x is, mert sajnos sokak fejében valóban tévesen az a szemlélet él, hogy a dízel nem fogyaszt sokat - csak éppen elfelejtik, hogy ez nem minden élethelyzetben van így - hány olyan dízel motoros autó szaladgál az utakon, amik életük 90%-ában még csak az üzem meleg hőmérsékletet sem érik el...  :hmmmm:

A fórum attól fórum, hogy emberek elmondják a véleményüket, tapasztalataikat.
Sajnos ritkán olvasni ezen a fórumon elégedett dízel Avensis tulajról, a megbízható, jó motorok sajnos már sehol sincsenek, az ősöreg T22-es 90 lovas dízele, ami valóban kimegy a világból is pedig már elég régóta nem része a kínálatnak.
Viszont annál több tulajnak lehet olvasni a kálváriájáról a fórumon, vagy akár a FB Avensis Klub csoportjában a 2.2-es D-CAT motorok miatt, legyen az Avensisben, Lexus IS-ben vagy éppen RAV4-ben. 
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
  • Autó: Toyota corolla verso linea sol 2.2 D 4-D
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4217 Dátum: 2019.05.17 17:16:40 »
Műszeres mérés, az nem hazudik. Hacsak a DPF-et nem ütötték ki belőle, mert akkor igen. :D Sok esetben a teljes műszeres vizsgálat nem történik meg, mert a szerelőnek nem áll rendelkezésre, ügyfelet meg nem küld el máshoz. Majd mindenképpen írd meg mi lett, másoknak is hasznos lehet az infó. Meg tegnap óta fúrja az oldalamat, hogy ilyen jelenség mitől lehet.

Mindenképp megírom hogy megoldódott e, és ha igen, mi volt a megoldás. Amúgy is jeleztem volna csak hát sajnos nem volt mit....
Még egy kérdés....Ajánlották még a magasnyomású szivattyú vezérlőszelepét, ill. ha nem az a ludas, akkor magát a magasnyomású szivattyút cserélni. Erről mi a véleményed? (természetesen a müszeres vizsgálat után) Mert nem hiszem hogy bármi is ki fog derülni abból. Meggyőződésem hogy a befecskendezők jók. Kiindulva abból hogy évszakfüggő a dolog, nem hiszem hogy sok minden lenne ami ahhoz köthető. A befecskendező az pont nem az, de ez csak az én véleményem. Amúgy az autó túl van 350 ezer kilométeren és ezt leszámítva kutya baja.Van benne erő rendesen, húz mindt állat és 5.9 -6.5 fogyasztás vegyes használattal.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3860
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4218 Dátum: 2019.05.17 20:35:10 »
Mindenképp megírom hogy megoldódott e, és ha igen, mi volt a megoldás. Amúgy is jeleztem volna csak hát sajnos nem volt mit....
Még egy kérdés....Ajánlották még a magasnyomású szivattyú vezérlőszelepét, ill. ha nem az a ludas, akkor magát a magasnyomású szivattyút cserélni. Erről mi a véleményed? (természetesen a müszeres vizsgálat után) Mert nem hiszem hogy bármi is ki fog derülni abból. Meggyőződésem hogy a befecskendezők jók. Kiindulva abból hogy évszakfüggő a dolog, nem hiszem hogy sok minden lenne ami ahhoz köthető. A befecskendező az pont nem az, de ez csak az én véleményem. Amúgy az autó túl van 350 ezer kilométeren és ezt leszámítva kutya baja.Van benne erő rendesen, húz mindt állat és 5.9 -6.5 fogyasztás vegyes használattal.
Nem vagyok egy nagy szaki, egyszerűen csak figyelek, hogy kinek mi baja és mi volt a megoldás -- ha megírja az illető. Ha én állnék szemben a problémáddal, akkor először megpróbálkoznék egy ilyen felméréssel. Abban nem vagyok biztos, hogy dízellel is foglalkoznak, de ha nem, akkor irány a Nyíry dízelhez. Amikor még dízelem volt, a szerelő csapatom ajánlására hozzájuk jártam. Nagy problémát nem kellett megoldaniuk, de az a pár alkalom amikor náluk jártam, csak jó tapasztalatot szült. Amit ők mondanak, arra hallgass. Próbálgatásra nem érdemes cserélgetni, lehet hogy valami egészen bagatel dolog áll a hátterében. Itt a fórumon volt már olyan kocsi amit a Novoth féle szervízben gyógyítottak meg. Hozzá nehéz bejutni, de nagyon magas a sikeres hibafeltárási aránya. Ők mind jó szakemberek, csak győzd kivárni mire bejutsz.

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 49
  • Autó: Toyota corolla verso linea sol 2.2 D 4-D
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4219 Dátum: 2019.05.17 23:00:27 »
Ok. Köszi