Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1354303 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Sárközi András

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4200 Dátum: 2019.05.16 08:39:07 »
Nagycitrom te nem unod még,ha bárki bármilyen problémával jelentkezik, mindig az a vége,hogy te mekkora ***a csávó vagy???

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4201 Dátum: 2019.05.16 09:31:10 »
Nagycitrom te nem unod még,ha bárki bármilyen problémával jelentkezik, mindig az a vége,hogy te mekkora ***a csávó vagy???
Hát nem [emoji14]
Miért, az vagyok? Akkor jó [emoji106] !

Szerintem értelmes és hasznos tanácsot adtam. HA csak az utolsó bekezdést írtam volna, na akkor lennék köcsög. Segits te is a kedves szenvedő autóstársnak, ahelyett, hogy beszólsz.
Köszi! :-)

Tapatalkkal küldve


Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4202 Dátum: 2019.05.16 09:35:36 »
Kösz a választ, a befecskendezők nem lettek kiszerelve és azt hogy milyen softverrel lett mérve azt sajnos nem tudom.
Ha nem szedik ki, nem tudnak tényleges állapotot mondani a befecskendezőkről.

Tapatalkkal küldve


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4203 Dátum: 2019.05.16 12:20:56 »
...
A leírásod alapján most már állandó a probléma, tehát vizsgálható lenne. Novoth Tibor esetleg? Vagy ott az lpgdoktor, aki mindenféle motorhoz kínál diagnosztikát, ami kivételesen nem tippelgetés, hanem műszeres vizsgálat. Igazi műszerezettsége nagyon kevés szervíznek van, ők viszont tippelgetéses fél kocsicserét fognak csinálni.

Nagycitrom te nem unod még,ha bárki bármilyen problémával jelentkezik, mindig az a vége,hogy te mekkora ***a csávó vagy???
Saját tapasztalatot oszt meg, szignifikáns kilométer mennyiség alapján. Inkább azt kéne felróni, hogy egy relatíve új Toyota dízel rendszer miért fogyaszt annyit vagy többet, mint egy benzines? Miért ennyire problémás? Nem csoda, hogy dobták inkább szépen csendben és lesz benzines, meg lesz hibrid mint opció.

Sárközi András

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4204 Dátum: 2019.05.16 13:05:41 »
 saját tapasztalot oszt meg?ugye ez te sem mondod komolyan...
 A benzines-dízel fogyasztást úgy lenne értelme összehasonlítani,hogy kb. azonos teljesítményű autókat hasonlítanánk össze.
Ami problémát jelenthet a dízeleknél,az DPF regeneráció során a füstölés ill. a korai d-cat motoroknál (kb. 2010-)a hengerfejtömítés ,későbbieknél a hibás injektorok.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
D-4D & D-CAT
« Válasz #4205 Dátum: 2019.05.16 13:33:13 »
Valamiért nem erőltette a Toyota azokat a dízelmotorokat - és mint tudjuk, bölcsen tették.
Ez nem szemrehányás, és nem a tulajok gúnyolása vagy kárörvendése azon, hogy szívnak a 177 lovas dízelekkel.
A 2.4-es benzines is kikerült a Toyota kínálatból, mégsem fogok emiatt leugrani a hídról.  ;)
Amúgy csak városi fogyasztásom, reggelente "élvezkedve" és ráadva az ülésfűtést is, 11,4L. Lehet a dízel nem fogyaszt ennyit (igaz nem is volt belőle Aut váltós), de azt hiszem túlélem azt a 2-3L különbséget.  :innocent:
Mert lehet tudott az a D-CAT 6 litert is fogyasztani, de azért X évesen, mikor már sorra jönnek elő a gondok, szerintem ezek sem ennyit esznek városban, hanem inkább 8-9L-ert.  :szemez:
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.16 13:47:05 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4206 Dátum: 2019.05.16 15:31:44 »
saját tapasztalot oszt meg?ugye ez te sem mondod komolyan...
Gondolod, hogy bekamuzza a sokszázezres futást a benzinessel? Semmi nem kizárt, lehet hogy a mikrotalikra úgy érkezik, hogy előretekeri a km órát párszázezerrel... :hmmmm:
Nagycitromot kérjük meg, hátha nyit nekünk egy konteo topic-ot. :devil:
Jut eszembe: Izso kolléga dízelkalandjait a két benzines közt nyomon követted anno amikor történt? :whistling:
Nem akarom flame-be fordítani a dolgokat, de számtalanszor van itt olyan, hogy jön egy dízeltulaj panasszal és az esetek 80%-ban városi a használat és műszeres diagnosztika se történt. A dízel nem városi használatra való. Sokan megveszik, mert majd keveset fogyaszt, de nem jön be nekik a matek.

Sárközi András

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4207 Dátum: 2019.05.16 19:57:24 »
Nem a benzines topicban vagyunk,hanem a dízelben...én sem osztom az észt a hibrid rendszerekről,pedig mindent elolvasok,ami az autózásről szól.
Nem az a baj,hogy hozzászól,hozzászóltok,hanem az pl. vki mondjuk gondban van pl füstöl,de te erre megkérdezed,hogy gondolkozott-e benzineseben,Nagycitrom meg leírja ,hogy mekkora király ,hogy benzinest vett...
Meg minek leírni 1000x,hogya dízel nem való városba?

farout

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4208 Dátum: 2019.05.16 19:58:18 »
Oksa skacok! Kösz a válaszokat, még eldöntöm mit lépek. Valszeg. azt még megpróbálom hogy beméretem a befecskendezőket kiszerelt állapotban. Ha minden okés velük akkor marad a duplaindítás.
Ha meg cserélni kell, nyilván megoldódott a probléma....hála istennek.( Bár azt most sem értem mi köze a befecskendezőnek a hideghez) A kettőstömegűvel meg várok még akor. Meglátjuk mit mond a szaki ha szédszedte. Lehet szerencsém lesz....

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4209 Dátum: 2019.05.16 20:35:04 »


Nagycitrom meg leírja ,hogy mekkora király ,hogy benzinest vett..
Meg minek leírni 1000x,hogya dízel nem való városba?
  Nem kicsit vagy érzékeny. Nem vagyok semekkora király, csupán örülök, hogy nincs gondom az autóval.
Amikor vettem, erösen gondolkodtam dizelben. Mert az "keveset fogyaszt és eladáskor is jobban tartja az értékét". Az elsö igaz is, nálam biztos az is nagyon keveset fogyasztana, de  ugye az egyéb költségekröl nem szólt nekem senki. Végül benzines lett. Azt akkor senki nem mondta volna meg elöre, hogy a dízelek a botrány miatt irreálisan dúrván elvesztik az értéküket. Egy újkorában kb 2M Ft-tal drágább D-CAT ma fél M Ft-tal olcsóbban sem talál gazdára, mint a fűnyírómotoros Avensisem..
Túl reagálod amit irtam. Én csupán tényleg örülök, hogy a benzines mellett döntöttem. Nem mert f a s z a gyerek vagyok vagy über király, hanem mert véletlenül igy alakult. De ha megtiszteltél ezzel a titulussal, ám legyen.

A másik. Igen, le kell irni 100x vagy 1000x, hogy dizel városba nem való, mert az emberek nem olvasnak vissza. És megint tönkre teszik a rendszert. De ha ez is érzékenyen érint, nem irom le többször. Majd te segítesz mindenkinek. A francnak töröm itt magam.

(Három dizel autó után vettem benzinest és eleinte nagyon nem voltam meggyőződve arról, hogy jól döntöttem. )



Tapatalkkal küldve


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4210 Dátum: 2019.05.17 12:39:41 »
Nem a benzines topicban vagyunk,hanem a dízelben...én sem osztom az észt a hibrid rendszerekről,pedig mindent elolvasok,ami az autózásről szól.
Nem az a baj,hogy hozzászól,hozzászóltok,hanem az pl. vki mondjuk gondban van pl füstöl,de te erre megkérdezed,hogy gondolkozott-e benzineseben,Nagycitrom meg leírja ,hogy mekkora király ,hogy benzinest vett...
Meg minek leírni 1000x,hogya dízel nem való városba?
Ne haragudj, de a sétődöttséged nem reális. Ha valaki dízelt vesz, az jellemzően nem az üzemanyagtípus miatt teszi, hanem azért hogy kevesebbet tankolhasson. Ha az látható, hogy a panaszos városban használja, ahol a 600.000 forintos DPF csere után is ugyanez lesz a problémája hogy füstöl és többet fogyaszt neki a kocsi mint egy benzines, akkor emberileg mi a helyes? Elmondod neki, mert lehet hogy nem tudja, vagy rábízod az evolúcióra, hogy majd megtanulja a saját kárán?
Lehet rábízni az evolúcióra, aminek a végén:
- még egyszer 600.000 forint lesz a következő DPF
- továbbra is többet fog fizetni tankolásra mint benzinessel
- a dízel literje már jó ideje drágább mint a benzin literje
- random szervízben fog állni, amivel rengeteg ideje megy el (manapság az időd a legdrágább árucikked)
- a kocsi teljesítménye rosszabb lesz annál mint amire papíron képes
- városban szennyez

Ha van benzines tapasztalat magas kilométerszámmal  (pl. Izso, Nagycitrom), akkor Te hogyan járnál el? Együttérzően bólogatsz és hagyod, hogy elköltse a kocsija árát mégegyszer a problémák megoldására, vagy javasolod egy olyan megoldás használatát, amivel a dízelautója értékét átváltja benzinesre és emiatt nem fogja még egyszer elkölteni azt a bőven millió forintos tételt mint amit dízel esetében?
Ha 1000x le kell írni, akkor ez van, sajnos még ma is sokan belevetik magukat a dízelbe azzal a reménnyel, hogy majd keveset fog fogyasztani. Mivel az autó beltere csodás és egyébként is rengeteg időt és pénzt öltek már bele, mentálisan nem bírnak belőle kiszállni. Anno a dízelautómból ugyanígy nem bírtam kiszállni, tudom milyen ez az ördögi kör. Próbálok mindig segíteni ha tudok, de ezután/emellett nem érezném korrektnek megtartani azt az infót ami százezreket meg tud spórolni valakinek és amivel leszállhat a szopórollerről.

Sárközi András

  • Vendég
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4211 Dátum: 2019.05.17 13:04:52 »
Ja,majd ha lesz hibrid topic és vkinek elromlik a hibrid akksija ill. nyaraláskor az autópályán dupla lesz a fogyasztása,ti tuti azt fogjátok írni Nagycitrommal,hogy minek vett hibridet(mert drága a hibrid akkumulátor)és a hibriddel csak városban éri meg kocsikázni...

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4212 Dátum: 2019.05.17 14:03:41 »
Ja,majd ha lesz hibrid topic és vkinek elromlik a hibrid akksija ill. nyaraláskor az autópályán dupla lesz a fogyasztása,ti tuti azt fogjátok írni Nagycitrommal,hogy minek vett hibridet(mert drága a hibrid akkumulátor)és a hibriddel csak városban éri meg kocsikázni...
Így van, csakis ezt fogom tenni. [emoji106]

Tapatalkkal küldve


Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4213 Dátum: 2019.05.17 14:17:24 »
Ja,majd ha lesz hibrid topic és vkinek elromlik a hibrid akksija ill. nyaraláskor az autópályán dupla lesz a fogyasztása,ti tuti azt fogjátok írni Nagycitrommal,hogy minek vett hibridet(mert drága a hibrid akkumulátor)és a hibriddel csak városban éri meg kocsikázni...
Először is a hibrid akku nem hajlamos elrpmlani. Másodszor egyáltalán nem drága, hacsak a tízezres cellacsere nem számít drágának. Harmadszor a hibrd nem fogyaszt többet a pályán mint egy benzines, viszont sokkal szervízigénytelenebb. Negyedszer kérném szépen a jövőheti lottó nyerőszámokat. Ötödször pedig: teljesen igazad van, ezt fogjuk mondani. :sorcerer:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #4214 Dátum: 2019.05.17 14:20:49 »
Oksa skacok! Kösz a válaszokat, még eldöntöm mit lépek. Valszeg. azt még megpróbálom hogy beméretem a befecskendezőket kiszerelt állapotban. Ha minden okés velük akkor marad a duplaindítás.
Ha meg cserélni kell, nyilván megoldódott a probléma....hála istennek.( Bár azt most sem értem mi köze a befecskendezőnek a hideghez) A kettőstömegűvel meg várok még akor. Meglátjuk mit mond a szaki ha szédszedte. Lehet szerencsém lesz....
Műszeres mérés, az nem hazudik. Hacsak a DPF-et nem ütötték ki belőle, mert akkor igen. :D Sok esetben a teljes műszeres vizsgálat nem történik meg, mert a szerelőnek nem áll rendelkezésre, ügyfelet meg nem küld el máshoz. Majd mindenképpen írd meg mi lett, másoknak is hasznos lehet az infó. Meg tegnap óta fúrja az oldalamat, hogy ilyen jelenség mitől lehet. :D