1. Miért nem viszed be márkaszervízbe, hogy oldják meg a problémát? Nem alkatrészcserére gondolok, hanem a jelenség megszüntetésére.
2. Ha esetleg valami nem megfelelő, nem gyári alkatrésztől ráz a kocsi, ne a Toyota legyen már a hülye....
3. Szerelőtől nem kell félni, nem szégyen hozzáértővel megcsináltatni.
4. Fékprobléma hogy kerül a dízeltopicba?
UI: Szomszédom múlt nyáron szívott 4-5 napig a fék buherálásával. Mert muszáj őneki a féket kicserélni, mert a márkaszervíz nem csinálja meg úgy mint ő. Ennek mi értelme? Volt hogy próbaút után kézifékkel jött haza, mert annyira nem ment a dolog neki. Mondjuk ezen a ponton beláttam, hogy a márkaszervíz tényleg nem csinálja meg úgy ahogy ő... Érthetetlen, hogy valaki a saját idejét ennyire ne értékelje. Oké, hogy a szervíz pénzt kér érte, de értenek is hozzá és meg is oldják a problémát egy napon belül.
Oké, majd elviszem...
Gondolom, ha meg tudná oldani, akkor nem azt mondta volna a szervízes csóka, hogy sajnos ez ilyen, próbálkozunk cserélgetni nem tudjuk miért ráz, sokan vannak így.
De mindegy, akkor bocs, hogy rossz fórumba írtam, meg a rendeleteket is rohadtul tudomásul vettem, az más kérdés, hogy lehet, hogy többet tudok jelenleg a fékekről, mint némelyik "szakember" (tisztelet a kivételnek). Általában egy szervízben / autószerlőnél jól tudom, hogy az a lényeg, hogy kicserélünk alkatrészeket, aztán jó vagy nem. Az rohadtul nem szokta érdekelni őket, hogy a probléma miért jöhetett elő, min kéne változtatni, hogy következőbe ne fordulhasson elő a hiba. (Bocsi, ez az én hülye felfogásom, nem tehetek róla, hogy tervezőmérnök vagyok).
Mégegyszer köszi mindenkinek, nincs sértődés, remélem én sem bántottam meg senkit, megoldom a problémáimat magamtól, hiszen mindennapjaimban ezt csinálom.
További jó fórumozást, hajrá Toyota, meg ilyesmik!