A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Sziasztok, most hoztam meg a D-cat motoros versot, hasonló panaszokkal. A Toyota a D-cat-nél úgy oldotta meg a részecskeszűrő tisztítást, hogy egy ötödik befecskendezőt rakott a kipufogóba. Ez időközönként üzemanyagot fecskendez be, de nem a részecskeszűrőt tisztítja ilyenkor, hanem a befecskendező apró fúvókáját tartja tisztán, hogy ne kormolódjon be, és ha kell akkor tökéletesen működjön. Ez nem káros, de ha zavar akkor kijött frissebb szoftver, amit Toyota márkaszervizben tudják ráfrissíten ia gépre. Az új szoftvernél olyan fordulatszámnál fecskendez, hogy nem lehet észre venni. Legalább is nekem ezt mondta a szerelő.
Jó nagy baromság ez a dpf,többet szennyezi a környezetet amióta kb.......amelyikben nincs nem is füstöl.
elvileg ha jól működik nem , de ha elromlik igen
Ez így totál nem igaz, nem ártana tájékozódni az ilyen vakhitet megalapozó kinyilatkoztatások előtt. A pár mikron méretű koromrészecskék DPF nélkül mégis hogy integrálódnának össze? Akár jól működik, akár eltömődött, nem fog a kocsiból karcinogén koromrészecske jönni. Márpedig ez a célja.
én arra gondolok amikor befecskendezi az olajat és füstöl.
Van igazságod. Csak akkor szinte minden olajcserekor cserélhetnék a részecskeszűrőt is. Azt viszonylag kevesen engedhetik meg maguknak...
Az 1.4 d4d milyen motor?corollában nézném,vagy a 2.0 d4d 90lovas?
Mindenképpen az 1,4-est nézd. Kulturáltabb, megbízhatóbb motor, alacsonyabb fenntartási költségekkel.
inkább az 1.4 d4d-nincs kettős tömegű lendkerék,nincs dpfcsaládban van egy Corolla HB ilyen motorral, túl van 300.000 kilométeren, kétszer volt eddig adagoló felújításon, a többi kopó alkatrész