Nem vagyok hozzászokva a 300ezres javításokhoz, pedig többnyire 10+ éves autóim vannak.
180.000-es szervíz 60k, Váltócsapágy 150k (még ráért volna, de minek kockáztatni), egy szett rendes téligumi acélfelnin 150k. Ezek fél év alatt köszöntek be és tök normál költségek, az autózás ezzel jár. Sokan vannak akik nem képesek ezt elfogadni, ők azok akik eladják a gatya autót ahelyett hogy megcsináltatnák és vesznek egy másikat amit addig tartanak amíg nem kell rá költeni. Rosszabb esetben eladás előtt még kendácsolva van a kocsi kicsit valami zugműhelyben, hogy ne álljon meg. Az autózás egy drága dolog. Ha csak adót, kgfb-t, évenkénti két gumiátszerelést, olajcserét, és üzemanyagot számolsz 8 literes fogyasztásra évi 21.000km futáshoz, akkor 44ft/km költség jön ki. Ebben a 44ft-os árban semmilyen szervízköltség nincs és az amortizációs rátát sem számoltam bele, amivel az autó a vásárlás és eladás közben. Az általad megadott adatok alapján mai nominálértéken kb 6,5ft/km értékvesztéssel lehet számolni, szóval az autózásod 51ft/km lesz, feltételezve, hogy soha nem romlik el rajta semmi. Egy 400 km-es kirándulás 20.400 ft minimálisan. Az éves 20.000km-es futás 1.020.000 ft, csak még sose számoltál utána. Ennek fényében nem is olyan sok az a 300.000 ft szervízköltség(kettőstömegű, CR, turbó, stb.) 3-4 évente egyszer.