Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1387748 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

Mita

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3270 Dátum: 2016.01.28 12:43:49 »
Sziasztok!

Füstöléssel kapcsolatosan írtam egy 4825 sz. hsz-t a http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=873.4815 fórumra. Ha valakit érdekel a DPNR technológia, akkor érdemes megnéznie, mert adtam egy linket egy viszonylag jó anyaghoz. Természetesen mindaz amit Spet mondott ebben a témában az áll.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3271 Dátum: 2016.01.30 23:35:57 »
Egyik haverom lehet, hogy idén eladja a 2005-ös, 5 ajtós D-4D-jét. 230e km körül van benne, 8 éve van nála. Tavaly ki lett cserélve benne az önindító és a kupplung. Utóbbi állítólag 350e volt. Lehet, hogy ez lendkerekes ár? Állítólag "gyári" cucc.
Megfontolnám a kocsink lecserélését, amiben most 144e km van.
Mit gondoltok, megérné egy erre való váltás, ha korrekt az ár? Rendes gazdája a kocsinak.
Köszi előre is a gondolatokat. :D

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3272 Dátum: 2016.01.30 23:46:04 »
neked milyen van??
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3273 Dátum: 2016.01.31 01:35:42 »
neked milyen van??
és az sem mellékes, hogy mennyiért adná az avét :?:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3274 Dátum: 2016.01.31 01:47:01 »
Én csak annyit javasoltam, hogy huzamosabb emelkedőn inkább 2000 körül próbáld meg használni az autót, ne 1500 körül. Egyébként, ez a tulfinomitottsag mindegyik mai modern dízelre jellemző. Az a hátrányuk, hogy nem érződik rajtuk, hogy erőlködnek. Csak azt érzed, hogy már 1400-tol megindul, meg itt leadja a 300Nm nyomatékát, de valójában nem ennyire kafa a helyzet.
Ahogy korábban a totalcaron is írták, nem a fordulat, a nyomaték öl.
Kipróbáltam. 4.-ben majd 90-et megy kétezres fordulaton. 7-8 km hegynek fel. Tényleg kellemes 2000 körül használni. :yes: Kanyar előtt elveszek a gázból, és még akkor is van húzóerő. De a váltásra figyelmeztető lámpa elég sokszor világít... Ez kicsit zavar/bosszant.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3275 Dátum: 2016.01.31 08:44:29 »
neked milyen van??
Ami fel van tüntetve, egy 2005 decemberi, 5 ajtós 1.4-es Corolla Sol. A csomagtartója kicsit pici nekünk két gyerekkel, illetve hátul is lehetne szélesebb.
Nem tudom, hogy megérné-e (ahogy írtam, hogy árfüggő is) egy ilyen csere a "bonyolultabb" motor miatt. Ezért lenne egy elvi vélemény érdekes számomra.
Szeretnénk egy nagyobb autót. A másik irány egy 2008 körüli (valószínűleg általunk kintről behozott) 1.8-as T25 kombi lenne, de itt nincs konkrétum.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3276 Dátum: 2016.01.31 08:45:43 »
és az sem mellékes, hogy mennyiért adná az avét :?:
Nyilván. :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3277 Dátum: 2016.01.31 09:27:56 »
Ami fel van tüntetve, egy 2005 decemberi, 5 ajtós 1.4-es Corolla Sol. A csomagtartója kicsit pici nekünk két gyerekkel, illetve hátul is lehetne szélesebb.
Nem tudom, hogy megérné-e (ahogy írtam, hogy árfüggő is) egy ilyen csere a "bonyolultabb" motor miatt. Ezért lenne egy elvi vélemény érdekes számomra.
Szeretnénk egy nagyobb autót. A másik irány egy 2008 körüli (valószínűleg általunk kintről behozott) 1.8-as T25 kombi lenne, de itt nincs konkrétum.
Azt, hogy benzines, vagy dízel, nem mindegy. Nem is az évi futásmennyiség határozza meg, hanem az a táv, amire általában használod. Ha csak 10-20 km/nap, akkor benzin, ha inkább hosszútáv, akkor dízel. A dizelnek télen több mint negyedóra, mire eléri az üzemi hőfokot.
Én a korához nem ragaszkodnék, inkább az állapotához. t25-ből nagy a felhozatal, van miből válogatni.
Ha 2008-asra van pénzed, akkor érdemes azon is elgondolkozni, hogy csak párszázezerrel többért, már a t27 is opció, és az már csak egy újabb típus... :hmmmm:
Mielőtt megegyezel a barátoddal, nézz egy kicsit szét! Csak hogy utólag ne egyen a fene.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3278 Dátum: 2016.01.31 10:13:16 »
és az sem mellékes, hogy mennyiért adná az avét :?:
no de milyen az az ave??
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3279 Dátum: 2016.01.31 10:27:50 »
Azt, hogy benzines, vagy dízel, nem mindegy. Nem is az évi futásmennyiség határozza meg, hanem az a táv, amire általában használod. Ha csak 10-20 km/nap, akkor benzin, ha inkább hosszútáv, akkor dízel. A dizelnek télen több mint negyedóra, mire eléri az üzemi hőfokot.
Én a korához nem ragaszkodnék, inkább az állapotához. t25-ből nagy a felhozatal, van miből válogatni.
Ha 2008-asra van pénzed, akkor érdemes azon is elgondolkozni, hogy csak párszázezerrel többért, már a t27 is opció, és az már csak egy újabb típus... :hmmmm:
Mielőtt megegyezel a barátoddal, nézz egy kicsit szét! Csak hogy utólag ne egyen a fene.
Köszi, ilyen elemzésre gondoltam. :D
Anyagilag megoldható egy 2008-as is, igazából az ismert előélet, állapot miatt lenne érdekes a haveré.
Az új nem tetszik (akkor inkább Mazda6), a T25 valahogy jobban bejön, mégha esetleg nem is izgalmas.
A használat módja miatt, akkor valószínűbb a benzines.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3280 Dátum: 2016.01.31 10:31:53 »
no de milyen az az ave??
2.0 D-4D, 2005 októberi, 5 Liftback.

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3281 Dátum: 2016.01.31 12:40:43 »
Köszi, ilyen elemzésre gondoltam. :D
Anyagilag megoldható egy 2008-as is, igazából az ismert előélet, állapot miatt lenne érdekes a haveré.
Az új nem tetszik (akkor inkább Mazda6), a T25 valahogy jobban bejön, mégha esetleg nem is izgalmas.
A használat módja miatt, akkor valószínűbb a benzines.
2006-tól nézd a benzin 1.8-t, mert előtte olajfogyasztós volt. 200ezer km alatti még majdnem új, a kormányon még látszani kell a redőknek ott, ahol nem fogják.

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3282 Dátum: 2016.02.01 08:04:24 »
2006-tól nézd a benzin 1.8-t, mert előtte olajfogyasztós volt. 200ezer km alatti még majdnem új, a kormányon még látszani kell a redőknek ott, ahol nem fogják.
Ok. Igyekszem majd minél újabbat keresni és találni.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3283 Dátum: 2016.02.01 08:44:58 »
Tavaly ki lett cserélve benne az önindító és a kupplung. Utóbbi állítólag 350e volt. Lehet, hogy ez lendkerekes ár? Állítólag "gyári" cucc.
4+ szervízakcióban a D4D 2.2-re 134.000 Ft-ot írnak kuplungcserére munkadíjjal. 2.0 esetében 130.000 Ft az ár. A 350.000 Ft nem lehetett valami komplexebb szervíz? Egy nem kettőstömegű ledndkerekes kuplungra soknak tűnik.
Azt fontold még meg, hogy mész-e annyit amennyi idő alatt bemelegszik a dízel. Szerencsére T25-ből elég szép mennyiségű VVTi-ből lehet válogatni, ha kevesebb km miatt nem jön be a dízel.

szerk.

Közben látom, hogy benzines lesz. :hug:
« Utoljára szerkesztve: 2016.02.01 08:52:59 írta Silent »

ilias

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 316
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #3284 Dátum: 2016.02.01 12:32:48 »
4+ szervízakcióban a D4D 2.2-re 134.000 Ft-ot írnak kuplungcserére munkadíjjal. 2.0 esetében 130.000 Ft az ár. A 350.000 Ft nem lehetett valami komplexebb szervíz? Egy nem kettőstömegű ledndkerekes kuplungra soknak tűnik.
Azt fontold még meg, hogy mész-e annyit amennyi idő alatt bemelegszik a dízel. Szerencsére T25-ből elég szép mennyiségű VVTi-ből lehet válogatni, ha kevesebb km miatt nem jön be a dízel.

szerk.

Közben látom, hogy benzines lesz. :hug:
Azért gondoltam, hogy benne volt az árban egy kettőstömegű is.
A km-ek "hiánya" miatt nem lenne valóban célszerű a diesel. A XVI. kerbe hordja (persze nem kell olyan sűrűn) egy maszekhoz, aki Toyotás is.