Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1387714 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2940 Dátum: 2015.04.12 22:14:20 »
A T22 tankja 60 literes, ha jól tudom minden karosszériaváltozatnál és motortípusnál (D-4D szedánnál tuti).
A csövezés miatt 1-2-3 literrel több fér a teljesen üres tanba, ha "megpúpozod".
Igen, a Wagonnak is ennyi benzinmotorral. És igen, kb 2 liter megy még bele a csőbe.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2941 Dátum: 2015.04.13 07:43:22 »
T25-nél is 60L a tank űrtartalma minden változatnál.

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2942 Dátum: 2015.04.13 07:57:21 »
... és hogy teljes legyen a kép:T27-nél is 60 literes  tank  :D

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2943 Dátum: 2015.04.13 08:22:11 »
T25-nél is 60L a tank űrtartalma minden változatnál.

+ 5 liter tartalék, nem?   :hmmmm:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

Fox11

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2944 Dátum: 2015.04.13 08:23:35 »
+ 5 liter tartalék, nem?   :hmmmm:
Nem találom a csapot,hol lehet átállítani tartalékra?? Trabinál a műszerfal alatt ott vóóót!.  :D :D :D :D

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2945 Dátum: 2015.04.13 09:17:16 »
Nem találom a csapot,hol lehet átállítani tartalékra?? Trabinál a műszerfal alatt ott vóóót!.  :D :D :D :D
Ne légy lusta, keresd meg!  :)

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2946 Dátum: 2015.04.15 12:28:34 »
Haho
200e km körül kell vezérmű lánc ügyben ellenőriztetni?
Facelift 2.0 D4D Sol kombi

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2947 Dátum: 2015.04.15 12:34:10 »
Üdv! Na ez érdekelne engem is!

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2948 Dátum: 2015.04.15 13:36:27 »
Megnézni bármikor lehet,de ha nem csörög akkor nem kell. Ha nyúlik,akkor lesz sárga MIL lámpa.

Sz.Gergő

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2949 Dátum: 2015.04.15 14:27:40 »
Akkor jó! Nem csörög, nincs visszajelzés! :)

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2950 Dátum: 2015.04.16 00:56:31 »
Tehát nyugodtan hátra lehet dőlni.....tökéletes, köszi.
Nem volt még láncos motorral dolgom, ugye a vízpumpa/feszítő páros hozzá tartozott a vez.szíj cseréhez, de mi van ezekkel a láncosok esetében?
Facelift 2.0 D4D Sol kombi

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2951 Dátum: 2015.04.16 07:49:24 »
Itt a hosszbordás szíj hajtja. Annak a cseréje körülbelül 2-3e forint. Meg 10 perc hozzáértő kézben.
A vízpumpa akkor cserés,ha tönkremegy. A hosszbordás szíj feszítője szokta elkezdeni ereszteni az olajat az akkor cserés. Erre szokták írni a kollégák,hogy akkor olyan rezgő lemezhangja van 2000 fordulat környékén benzineseknél.Remélem nem adtam téves infókat és a dieselre is igazak.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 07:57:37 írta Kika1 »

mizsu

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 104
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2952 Dátum: 2015.04.16 12:54:53 »
Csupa jó hír, ez a motor így szimpatikusabb is lett számomra.
Facelift 2.0 D4D Sol kombi

Riga

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 76
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2953 Dátum: 2015.04.16 15:38:13 »
Itt a hosszbordás szíj hajtja. Annak a cseréje körülbelül 2-3e forint. Meg 10 perc hozzáértő kézben.
A vízpumpa akkor cserés,ha tönkremegy. A hosszbordás szíj feszítője szokta elkezdeni ereszteni az olajat az akkor cserés. Erre szokták írni a kollégák,hogy akkor olyan rezgő lemezhangja van 2000 fordulat környékén benzineseknél.Remélem nem adtam téves infókat és a dieselre is igazak.

D-cat-nál nincs hidraulikus ékszíjfeszítő, hanem elforduló rugós (AD motorkódú 2.0, 2,2 diesel verdák) Azoknál nem szokott rezonancia probléma fellépni
Hidraulikus feszítő csak a VVTi benzineseknél van ZZ, AZ kódú motoroknál.

A D-cat-nak jó minőségű kénmentes gázolaj kell, meg kevés városi használat...


 
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.16 15:41:52 írta Riga »

Kika1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1307
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2954 Dátum: 2015.04.17 08:38:37 »
Sejtettem,hogy nem teljesen ugyan az.Köszi a kiigazítást!  :yes:

Olyan vagyok mint a költségvetés... :hug: