Szia,
sajnos amiről írsz, az a hengerfej probléma első jele. Hideg, álló motoron nálam nincs szisszenés. Továbbá nálam a max. szintre van töltve hidegen, melegen 6-7 mm-el feljebb kúszik a szint, de még így sem túrja ki a túlfolyón. Olajcseréig 1-2 deci talán fogy belőle.
Próbáld ki azt (bár lehet, hogy nem tudod majd jól megfigyelni, mert ennél a típusnál a kiegyenlítő tartály nem csak "sima" kiegyenlítő tartály, forog benne a víz), hogy hideg motornál vedd le a sapkját, indítsd be a motort és töltsd fel a tartályt járó motornál úgy, hogy a szint pont a betöltő nyílásig érjen. Ne rakd fel a sapkát, hanem figyeld a betöltő nyílásnál, hogy miközben jár a motor, jönnek-e buborékok a beöntőn kifelé. A víz szépen lassan emelkedni fog a melegedés miatt, ki is fog csordulni a betöltőn, de a buborékokat csak így tudod vizuálni. Ha lehet, várd meg, amíg a motor bemelegszik, mert lehet, hogy csak akkor jelennek meg a buborékok. Ha jönnek a buborékok, 99%, hogy hengerfejes. Ha hengerfejes, ne várj sokáig, mert ha időben kezeled, akár megúszhatod tömítéssel meg hengerfej síkolással. Ha hagyod elhatalmasodni, akkor a motorblokk is bánhatja. Amikor lehúzzák az új/felújított hengerfejet, hatványozottan be kell tartani a gyártói lehúzás sorrendet, nyomatékot, elfordulást, mert a könnyűfém blokkot könyebben el lehet cseszni.