Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1396580 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2190 Dátum: 2014.03.25 15:58:51 »
más autónál is elöferdül az.
a corimnál,most a mazdánál is megesik.
2. 3. mérésre már jó,csak le kell törölni.
Gondolom hogy mire gondolhatsz de az én esetemben nem arról van szó, hogy minden visszadugáskor mást mérek. Okfejtéseink szerint az olajtérbe nem függőlegesen ér bele a pálca, hanem ferdén és ezzel magyarázható a jelenség. Csak hát azért nyomozok hogy nem-e más nívópálcám van az autóban és talán ezért mér ilyen-olyan eredményeket. Ha egyébként sokszor ki-be huzkodom a nívót, úgy összekeni a nívópálca csövét olajjal belül, hogy a sok kanyar miatt végig olajos és már hiába törlöm addig nem tudok mégegyszer mérni míg le nem folyik az olaj a csőben.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2191 Dátum: 2014.03.25 20:31:10 »
Ha ekkora az elérés, akkor az egyik oldalon csak maszat van. Azt kell figyelembe venni, ahol összefüggő olajréteg van a pálcán, a többi sztem csak kivételkor kerül rá a cső oldaláról.
Gabe 254.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2192 Dátum: 2014.03.25 20:56:33 »
Ha ekkora az elérés, akkor az egyik oldalon csak maszat van. Azt kell figyelembe venni, ahol összefüggő olajréteg van a pálcán, a többi sztem csak kivételkor kerül rá a cső oldaláról.

Nem, nem maszat. Belinkeltem a képeket ismét. Látni az egyik oldalon a csíkot, de azért nem maszatos. Természeresen a két kép egy időben készült. (+pár másodperc :yes:)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2193 Dátum: 2014.03.27 00:08:50 »
Viszont itt alig látok 1-2 mm eltérést.
Gabe 254.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2194 Dátum: 2014.03.27 04:27:23 »
Viszont itt alig látok 1-2 mm eltérést.

Pedig van. Talán a kép nem szerencsés. Bár így elnézve tényleg nem tűnik 4 mm-nél többnek.

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2195 Dátum: 2014.03.27 07:25:00 »
Az én Ave I, d4d-m is ilyen volt. Megfoirdult a fejemben, hogy más nívópálca van benne, de az előírt olajtöltettel felső nívónál volt az olaj, úgyhogy nem foglalkoztam tovább vele.

Az 1cd motoros d4d-hez ígértem hosszbordás szíj feszítőgörgő csapágy számot: Jelentem, nincs meg a régi csapágy....faterom vagy eltökítette valahová, vagy felhasználta valahová (mondjuk asztalláb alá, hogy ne billegjen....). Sajnálom, hogy nem tudok segíteni!

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2196 Dátum: 2014.03.27 15:29:39 »
Az én Ave I, d4d-m is ilyen volt. Megfoirdult a fejemben, hogy más nívópálca van benne, de az előírt olajtöltettel felső nívónál volt az olaj, úgyhogy nem foglalkoztam tovább vele.

Az 1cd motoros d4d-hez ígértem hosszbordás szíj feszítőgörgő csapágy számot: Jelentem, nincs meg a régi csapágy....faterom vagy eltökítette valahová, vagy felhasználta valahová (mondjuk asztalláb alá, hogy ne billegjen....). Sajnálom, hogy nem tudok segíteni!

Köszi. Igen már nyugszok, mert egyre többen jelzitek hogy ez ilyen.

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2197 Dátum: 2014.04.01 17:39:17 »
Sziasztok. Az eredeti Toyota szűrőn kívűl milyen levegő szűrőt tehetek a kocsiba biztonsággal? Olvastam hogy a nem megfelelő szűrő teljesítmény, ill turbó élettartam csökkenést is okozhat. A bárdinál néztem : Alco, Nipparts, Japanparts, Mann-Filter
Tapasztalat, ha tényleg érzékelhető egyáltalán?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2198 Dátum: 2014.04.01 18:59:47 »
bármilyet. max.sűrűbben cseréled.
én ősszel,tavasszal cserélek pollenszűrőt,levegőszűrőt is.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2199 Dátum: 2014.04.01 19:12:05 »
bármilyet. max.sűrűbben cseréled.
én ősszel,tavasszal cserélek pollenszűrőt,levegőszűrőt is.

Ok. Árukban azonban jelentős különbség van. Akkor jó bele a legolcsóbb is? Miért drágább egyik a másiknál?

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2200 Dátum: 2014.04.01 21:08:53 »
mert meg kell fizetni a nevét.
én bárdiból fillérekért veszek szürőket és cserélgetem.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2201 Dátum: 2014.04.02 06:37:05 »
mert meg kell fizetni a nevét.
én bárdiból fillérekért veszek szürőket és cserélgetem.

Ok, köszi

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2202 Dátum: 2014.04.02 08:44:58 »
bárdi,szakálmetál,unix,láng.
kinézed a neked szükséges cixámokat és alkrészek topikban kérsz rá 30%ot.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #2203 Dátum: 2014.04.03 17:25:22 »
Sziasztok!

A következő jelenséget vettem észre az autón. A turbó nyomás az eddigi 1800-as fordulat helyett most inkább 2000-2200 körül jön meg. Ott táltosodik meg. Néha eddig is éreztem hogy párszor mintha elmaradna a várt gyorsulás. Szerintetek? 2.0 d-4d (2002)

elpaso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 326
Re: D-4D & D-CAT
« Válasz #2204 Dátum: 2014.04.03 20:50:11 »
bárdi,szakálmetál,unix,láng.
kinézed a neked szükséges cixámokat és alkrészek topikban kérsz rá 30%ot.
Ezt fogom tenni, köszi.