Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1375782 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #150 Dátum: 2005.06.30 08:27:28 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
A VW csoport PDTDI-jei igen nagy problémákkal küzködnek. Még a sima TDI-k is.
A kicsik is? (1.2; 1.4)
Én csak azt hallottam, olvastam, hogy a nagyok (1,9 PDTDi) biztos, mert azoktól egyrészt sokat is várnak el és ütik vágják őket, amit közel nem bírnak. Persze ha nem ütik vágják őket, akkor is kidőlnek csak 120-150 e km után, hanem mondjuk 170-180 e km után. Szóval nincs ott minden rendben. A kicsikről csak annyit tudok, hogy a kis autókhoz képest sokat esznek. Ezt nem nevezném problémának. Aki megveszi, viselje a terheket. Tudja, hogy mit vett.
Üdv: Kishaver 74

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #151 Dátum: 2005.06.30 09:13:30 »
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
A VW csoport PDTDI-jei igen nagy problémákkal küzködnek. Még a sima TDI-k is.
A kicsik is? (1.2; 1.4)
Én csak azt hallottam, olvastam, hogy a nagyok (1,9 PDTDi) biztos, mert azoktól egyrészt sokat is várnak el és ütik vágják őket, amit közel nem bírnak. Persze ha nem ütik vágják őket, akkor is kidőlnek csak 120-150 e km után, hanem mondjuk 170-180 e km után. Szóval nincs ott minden rendben. A kicsikről csak annyit tudok, hogy a kis autókhoz képest sokat esznek. Ezt nem nevezném problémának. Aki megveszi, viselje a terheket. Tudja, hogy mit vett.


Teljesen le vagyok döbbenve, hogy ez a PDTDI sorozat ilyen rosszul sikerült. Hát igen.... Megnézzük hondáéknál a CDTDI vagy mit vagy a mazdanal, szét dícsérik azokat a motorokat is amellett hogy a 2.2 eszik 5-6 litert. Kiváncsi leszek, hogy ez a 170 lovas D4D mit fog tudni felmutatni, mert az adottságaik kecsegtetőek. Csak ha télleg a kénmentes gázolaj kelle bele akkro ez sem lesz hosszú élettartamú, mert eleve nincs mind1-ik kúton, másik, hogy az hogy nem fogja mindenki azt tankolni bele...
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #152 Dátum: 2005.06.30 10:33:05 »
A CTDi-kel nincs baj. A Civicben lévő kicsit hangos, az még Isuzu alapokon működő motor. A honda csak a dugót adta, meg 1-2 kütyüt. A 2,2 Accord moci az már más. Azt a honda hozta össze. Volt már szerencsém sajna csak utazni egybe, de nagyon ott van. Csendes, és piszok erős!!

A PDTDi-k elég hangosak. Meg lehet őket ismerni hangról is meg látványról is, mert legyen az zsír új akár, olyat kormol ha odapörkölnek, hogy elcsodálkozós lesz az arcod. Még a "kis" teljesítményű polók is csúnyán tudnak füstölni és bazi hangosak is. Rondán ketyegnek. Régen szerettem ezt a hangot (jellegzetes diesel), de ma már nem azon időket éljük, amikor számít a ketyegős hang. Ma azt szeretem, amikor megkérdezik a kúton, hogy "Mehet bele a Power Racig benzin?" Röhögök..... "Ez diesel autó kisfiam és jó lesz a sima gázolaj is! Azzal is nagyon megy!" :twisted:
Üdv: Kishaver 74

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #153 Dátum: 2005.06.30 11:25:02 »
Idézetet írta: "kishaver"
A CTDi-kel nincs baj. A Civicben lévő kicsit hangos, az még Isuzu alapokon működő motor. A honda csak a dugót adta, meg 1-2 kütyüt. A 2,2 Accord moci az már más. Azt a honda hozta össze. Volt már szerencsém sajna csak utazni egybe, de nagyon ott van. Csendes, és piszok erős!!

A PDTDi-k elég hangosak. Meg lehet őket ismerni hangról is meg látványról is, mert legyen az zsír új akár, olyat kormol ha odapörkölnek, hogy elcsodálkozós lesz az arcod. Még a "kis" teljesítményű polók is csúnyán tudnak füstölni és bazi hangosak is. Rondán ketyegnek. Régen szerettem ezt a hangot (jellegzetes diesel), de ma már nem azon időket éljük, amikor számít a ketyegős hang. Ma azt szeretem, amikor megkérdezik a kúton, hogy "Mehet bele a Power Racig benzin?" Röhögök..... "Ez diesel autó kisfiam és jó lesz a sima gázolaj is! Azzal is nagyon megy!" :twisted:


HDI is kerepel.
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #154 Dátum: 2005.06.30 11:46:08 »
Idézetet írta: "Kpeki"
HDI is kerepel.
Ja, azzal járok céges ügyekben. Kerepel. Sőőőt most 185e km után mintha a vízet is csipegetné picit. Gőzöm sincs, hogy ez hogyan lehetséges, de kb fél éve kellett 4-5 decit utántölteni. aztán télen egy -25 fokban bekásásodott a víz. Akkor cserélve lett a víz. Aztán fagyás után kb 4 hónappal megint kért vizet 4 decit és most megint az előző feltöltés után 3 héttel kb 3-4 decit elnyelt volna, de ennyi már nem volt nálam. Szóval mintha kész lenne ez a kocsi. Pedig nincs is agyon hajtva. 130-140-eket szoktam vele tütüzni. Azért ezt bírni kellene :evil:
Üdv: Kishaver 74

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #155 Dátum: 2005.06.30 12:29:24 »
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "Kpeki"
HDI is kerepel.
Ja, azzal járok céges ügyekben. Kerepel. Sőőőt most 185e km után mintha a vízet is csipegetné picit. Gőzöm sincs, hogy ez hogyan lehetséges, de kb fél éve kellett 4-5 decit utántölteni. aztán télen egy -25 fokban bekásásodott a víz. Akkor cserélve lett a víz. Aztán fagyás után kb 4 hónappal megint kért vizet 4 decit és most megint az előző feltöltés után 3 héttel kb 3-4 decit elnyelt volna, de ennyi már nem volt nálam. Szóval mintha kész lenne ez a kocsi. Pedig nincs is agyon hajtva. 130-140-eket szoktam vele tütüzni. Azért ezt bírni kellene :evil:


Gazdaságos auto, nem gázolajjal hanem vízzel jár :D:D
Szervízbe nem mondtak rá semmit?
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
D4D
« Válasz #156 Dátum: 2005.06.30 12:48:20 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "Kpeki"
HDI is kerepel.
Ja, azzal járok céges ügyekben. Kerepel. Sőőőt most 185e km után mintha a vízet is csipegetné picit. Gőzöm sincs, hogy ez hogyan lehetséges, de kb fél éve kellett 4-5 decit utántölteni. aztán télen egy -25 fokban bekásásodott a víz. Akkor cserélve lett a víz. Aztán fagyás után kb 4 hónappal megint kért vizet 4 decit és most megint az előző feltöltés után 3 héttel kb 3-4 decit elnyelt volna, de ennyi már nem volt nálam. Szóval mintha kész lenne ez a kocsi. Pedig nincs is agyon hajtva. 130-140-eket szoktam vele tütüzni. Azért ezt bírni kellene :evil:
Gazdaságos auto, nem gázolajjal hanem vízzel jár :D:D
Szervízbe nem mondtak rá semmit?
A fagyásra azt mondták, hogy semmi baj, nem repedt szét semmi, mert nem fagyott csak kásásodott. Mostanra viszont tönkrement a szervíz. Elég nagy balhé volt belőle Zalaegerszegen, mert egy csomó autót nem fizettek ki a központnak vagy hogy működik. Közben meg vették fel a megrendeléseket. Az autókat persze 5-8 hetes késéssel kapták meg az ügyfelek. Szóval az a szervíz már nem hiszem, hogy mondana nekem bármit is. A szalon még működik, de egy autó sincs bent, mert egy szép napon az összes autót elvitték a központba. Na de ne offoljunk. Az új D4D leiskoláz mindenkit!!!! A régi is  :twisted:  :twisted:
Üdv: Kishaver 74

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #157 Dátum: 2005.06.30 14:06:19 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
A VW csoport PDTDI-jei igen nagy problémákkal küzködnek. Még a sima TDI-k is.
A kicsik is? (1.2; 1.4)
Én csak azt hallottam, olvastam, hogy a nagyok (1,9 PDTDi) biztos, mert azoktól egyrészt sokat is várnak el és ütik vágják őket, amit közel nem bírnak. Persze ha nem ütik vágják őket, akkor is kidőlnek csak 120-150 e km után, hanem mondjuk 170-180 e km után. Szóval nincs ott minden rendben. A kicsikről csak annyit tudok, hogy a kis autókhoz képest sokat esznek. Ezt nem nevezném problémának. Aki megveszi, viselje a terheket. Tudja, hogy mit vett.


Teljesen le vagyok döbbenve, hogy ez a PDTDI sorozat ilyen rosszul sikerült. Hát igen.... Megnézzük hondáéknál a CDTDI vagy mit vagy a mazdanal, szét dícsérik azokat a motorokat is amellett hogy a 2.2 eszik 5-6 litert. Kiváncsi leszek, hogy ez a 170 lovas D4D mit fog tudni felmutatni, mert az adottságaik kecsegtetőek. Csak ha télleg a kénmentes gázolaj kelle bele akkro ez sem lesz hosszú élettartamú, mert eleve nincs mind1-ik kúton, másik, hogy az hogy nem fogja mindenki azt tankolni bele...


Miért a VW csoportnak vaen egyáltalán normális motorja? Amióta a VR6-ot kihozták azzal a hihetelten szelepezéssel-vezérléssel, azóta mintha rossz irányba menetelnének.

Valóban a PDTDI-k 120-150 000 km-ig bírják, minél erősebb annál hamarabb hal meg, és tök mindegy hogy hajtod.  Mondjuk ez nem is olyan rossz érték ahhoz képest, hogy bizonyos váltók 40-60 000 kilóméterenként válnak ipari ronccsá.

Az Accord dizele pedig a jövő nagy kérdése. Néhány mérnök barátom szerint vagy konstrukciós hibásak a blokkok, vagy a Honda tud valami olyat, amit senki más a metallurgiában.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
D4D
« Válasz #158 Dátum: 2005.07.01 01:19:12 »
Idézetet írta: "Ear"
Miért a VW csoportnak vaen egyáltalán normális motorja? Amióta a VR6-ot kihozták azzal a hihetelten szelepezéssel-vezérléssel, azóta mintha rossz irányba menetelnének.

Normális azért van. A dízelek közt az ős 1.9 TDI (a 90 lovas) még jó volt. A benzinesek közt az 1.4, az 1.8 stapabíró, csak nem eg nagy eresztés. Az újak közül a 3.2FSI-nek jó a sajtója.
music     

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #159 Dátum: 2005.07.01 08:54:57 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Miért a VW csoportnak vaen egyáltalán normális motorja? Amióta a VR6-ot kihozták azzal a hihetelten szelepezéssel-vezérléssel, azóta mintha rossz irányba menetelnének.

Normális azért van. A dízelek közt az ős 1.9 TDI (a 90 lovas) még jó volt. A benzinesek közt az 1.4, az 1.8 stapabíró, csak nem eg nagy eresztés. Az újak közül a 3.2FSI-nek jó a sajtója.


Melyik 1.4-re gondolsz? Annak, aminek az alapja még a Golf I-el jött, vagy netán a Skoda 1000 MB származékra?

A győri 1.8-al valóban mindent lehet csinálni.

A 3.2 nem egy tesztelő alatt múlt ki minden előzmény nélkül...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26328
D4D
« Válasz #160 Dátum: 2005.07.02 00:54:19 »
Idézetet írta: "Ear"
Melyik 1.4-re gondolsz? Annak, aminek az alapja még a Golf I-el jött, vagy netán a Skoda 1000 MB származékra?

Az előbbire. Attól, hogy az alapja régi, még lehet strapaíró, sőt...
music     

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
D4D
« Válasz #161 Dátum: 2005.07.02 10:38:03 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Ear"
Melyik 1.4-re gondolsz? Annak, aminek az alapja még a Golf I-el jött, vagy netán a Skoda 1000 MB származékra?

Az előbbire. Attól, hogy az alapja régi, még lehet strapaíró, sőt...


..nehéz, drágán gyártható, kis teljesítményű, a mai környezetvédelmi normákba alig beférő...

Azért 25-év toldozás helyett egy új konstrukció beférhetett volna a VW idejébe, pénzügyi keretébe.

ave

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 51
olivazöld
« Válasz #162 Dátum: 2005.07.02 18:45:55 »
Sziasztok!

Egy talan kicsit mulatságos :D  kérdésem van: nincs valakinek egy fényképe az új olivazöld Avensisről?
A héten rendelték meg a feleségemék és eddig nem sikerült találnom képet róla. Állítólag szebb mint az ezüst, de a toyota honlap mütyür képeiről ez nem állíptható meg. Persze a jövő héten valamelyik szalonban meg tudom nézni, de addig is ha valaki tud ilyet, akkor azt megköszönném.

PePe

Ui.: elnézést mindenkitől akinek ezüstszürkéje van (nekem speciel tetszik és a viharszürke is), a kocsit-motort én választottam közös megegyezéssel;-), a belsőt a gyerekhez mértük (bézs kizárva:-), a külső a párom reszortja volt, és ez be szokott jönni...
ePe

Avidus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
D4D
« Válasz #163 Dátum: 2005.07.03 09:52:22 »
Hát ezt azért én se gondoltam, hogy a PDTDI-k ilyen rosszak lennének...
Na de hamarosan kiderűl, milyen a toyota: csütörtökön vettem át, már 820km van benne:) Három év után azt hiszem, lesz némi tapasztalatom vele.
Viszont a futómű csodás: ez a TRC nemis rossz: a 30-as kanyart lazán vette 100-zal, majd kirepűltem oldalra a kocsiból, és még a gumi se nyikorgott :)
Azt hiszem a jövő héten mehetek olajcserére!
Tényleg: Nem tudtok egy jó szerelőt Pesten, aki tudna pecsételni is a szervízkönyvembe?
És lenne még egy kérdésem: jó úgy bejáratni a kocsit, ha nem pörgetem 2800 fölé, váltok 1800-2000 körűl, és nem megyek többel 120-nál?
Köszönöm

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
D4D
« Válasz #164 Dátum: 2005.07.03 11:50:23 »
Idézetet írta: "Avidus"
Hát ezt azért én se gondoltam, hogy a PDTDI-k ilyen rosszak lennének...
Na de hamarosan kiderűl, milyen a toyota: csütörtökön vettem át, már 820km van benne:) Három év után azt hiszem, lesz némi tapasztalatom vele.
Viszont a futómű csodás: ez a TRC nemis rossz: a 30-as kanyart lazán vette 100-zal, majd kirepűltem oldalra a kocsiból, és még a gumi se nyikorgott :)
Azt hiszem a jövő héten mehetek olajcserére!
Tényleg: Nem tudtok egy jó szerelőt Pesten, aki tudna pecsételni is a szervízkönyvembe?
És lenne még egy kérdésem: jó úgy bejáratni a kocsit, ha nem pörgetem 2800 fölé, váltok 1800-2000 körűl, és nem megyek többel 120-nál?
Köszönöm


A bejáratós módszer jó lesz így, de elég ha 2-3ezer kilométerig csinálod így.
Utána szép fokozatosan kihasználhatod a teljes fordulatszám tartományt.
4-5 ezernél pedig szerintem egy olajcsere is belefér. Én legalábbis így csináltam.
Az első szervízt szerintem ott csináld ahol vetted a kocsit. Utána már
viheted máshova is. Pesten általában a Supert szoktuk javasolni, de
majd biztos kapsz más tippet is. Ajánlom még a SupraTrendet is, Ők ugyan
Ürömön vannak, de az óradíjjaik jóval alacsonyabbak a többinél. Ők
ugyanúgy elvannak fogadva a TMH által, mint a többi szervíz, egyedűl
garanciás cseréket nem csinálhatnak. De a pecsét meglesz a könyvben!
:)
Gratula a kocsihoz!