Amennyiben tényleg nagyrészt autópályán fogod használni, nem valószínű, hogy problémád lesz vele. A lényeg, hogy - ahogy előttem is írták nagyon helyesen - minél hosszabb gari legyen hozzá, és TÉNYLEG prémium dízelt tankolj bele (OMV). Tudtommal a D-Cat-ek problémáit többnyire az eltömődött részecskeszűrő okozta, amit az autópályás használat sgeítségével el lehet kerülni.
A legdurvább a hengerfej probléma, amit ez a 2,2-es blokk produkál, de ezt garanciában, 7 éves korig motorcserével "honorálja" a Toyota. Ez ellen nem tudsz mit tenni, én is túl vagyok rajta, noha sokat megy pályán, csak prémiumot (OMV) kap és hidegen is tudom kezelni. A DPF csere csak a 2007 előtti D-CAT-eket érinti idő előtt, ami nálam 60 ezer km-nél volt... nyilván előbb-utóbb mind eltömődik.
Engem most hivatalosan visszahívtak, mert a gyári vonóhorog gömbfeje nagy terhelésnél elrepedhet, majd leszakadhat.... Még jó, hogy nincs hajóm.
Egyébként lehet tudni, hogy milyen kocsit választottál? Kép vagy valami?
PS. Gratulálok, jó választás! (amúgy...)