Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1375026 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

ddt500

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1830 Dátum: 2012.11.23 15:59:38 »
Értem és köszönöm.

ddt500

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 43
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1831 Dátum: 2012.11.23 18:55:27 »
Egyébként ahogy jobban utánanéztem rájöttem, hogy jelenleg van 2.2 D4D is 150Le-vel meg 2.2D-Cat is 150Le-vel. Majdnem egy misi közöttük a különbség listaáron. Hogy ez miért jó nekik? :hmmmm:

mivan?

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1832 Dátum: 2012.11.24 00:08:18 »
Egyébként ahogy jobban utánanéztem rájöttem, hogy jelenleg van 2.2 D4D is 150Le-vel meg 2.2D-Cat is 150Le-vel. Majdnem egy misi közöttük a különbség listaáron. Hogy ez miért jó nekik? :hmmmm:
Minden ugyanaz, mint a 2-es Avensis esetén, a változás annyi, hogy a 2.2 D-Cat kérhető automata váltóval is és ezt a váltó miatt lebutították 150 lóra... Manuális váltóval a D-Cat tudtommal a mai napig 177 LE. (ugyanígy a Rav4-nél is)
Az árkülönbséget passzolom... bár amikor én vettem (2006), akkor is már a 126 lovashoz képest a "motorfelár" 1 misi volt. Szerintem megér...né, ha egy totál megbízható motor lenne. De nem az... viszont ezt ők is tudják, így azt  mondom, hogy 7 éves korig megéri tartani, ha addig nagyon odafigyelsz rá. De a mai fejemmel nem vennék még egyszer... pedig imádom

Aztán majd számolj be, hogy mit vettél végül.

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1833 Dátum: 2012.11.27 11:01:44 »
Minden ellenvetés ellenére a 2.2 D-CAT 177ló mellett döntöttem, elvileg márciusra lesz meg. Autópályára fogom sokat használni, így szerintem nem lesz gond... De mik is azok a problémák amik előfordulnak?!?!? Azt néztem, hogy a Toyota már 2003 óta nyomja ezt a D-CAT motort, kisebb nagyobb módosítgatásokkal....szóval ebből kiindulva mégsem lehet olyan nagyon rossz....de tudom hogy az új RAV4 már BMW diesel motorral jön....hááááát változik a világ!

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1834 Dátum: 2012.11.27 11:12:51 »
Egyszerűen átlagot nézve a D-CAT a legproblémásabb dízelmotor a Toyotánál. Össz dízel kínálatot tekintve nem vészes. Gari minél tovább legyen rajta!
         

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1835 Dátum: 2012.11.27 12:04:49 »
Nem vagyok nagyon kompetens a témában, de talán érdemes jófajta premium üzemanyaggal járatni (pl. OMV megbízható kutakon), ezzel is elősegítve, hogy ne koszolódjon el az üzemanyagrendszere.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1836 Dátum: 2012.11.27 13:06:19 »
Gari minél tovább legyen rajta!
A lényeg itt van  :yes:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1837 Dátum: 2012.11.27 13:36:00 »
Minden ellenvetés ellenére a 2.2 D-CAT 177ló mellett döntöttem, elvileg márciusra lesz meg. Autópályára fogom sokat használni, így szerintem nem lesz gond... De mik is azok a problémák amik előfordulnak?!?!? Azt néztem, hogy a Toyota már 2003 óta nyomja ezt a D-CAT motort, kisebb nagyobb módosítgatásokkal....szóval ebből kiindulva mégsem lehet olyan nagyon rossz....de tudom hogy az új RAV4 már BMW diesel motorral jön....hááááát változik a világ!
Amennyiben tényleg nagyrészt autópályán fogod használni, nem valószínű, hogy problémád lesz vele. A lényeg, hogy - ahogy előttem is írták nagyon helyesen - minél hosszabb gari legyen hozzá, és TÉNYLEG prémium dízelt tankolj bele (OMV). Tudtommal a D-Cat-ek problémáit többnyire az eltömődött részecskeszűrő okozta, amit az autópályás használat sgeítségével el lehet kerülni.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

mivan?

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 171
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1838 Dátum: 2012.11.27 14:36:00 »
Amennyiben tényleg nagyrészt autópályán fogod használni, nem valószínű, hogy problémád lesz vele. A lényeg, hogy - ahogy előttem is írták nagyon helyesen - minél hosszabb gari legyen hozzá, és TÉNYLEG prémium dízelt tankolj bele (OMV). Tudtommal a D-Cat-ek problémáit többnyire az eltömődött részecskeszűrő okozta, amit az autópályás használat sgeítségével el lehet kerülni.  :yes:
A legdurvább a hengerfej probléma, amit ez a 2,2-es blokk produkál, de ezt garanciában, 7 éves korig motorcserével "honorálja" a Toyota. Ez ellen nem tudsz mit tenni, én is túl vagyok rajta, noha sokat megy pályán, csak prémiumot (OMV) kap és hidegen is tudom kezelni. A DPF csere csak a 2007 előtti D-CAT-eket érinti idő előtt, ami nálam 60 ezer km-nél volt... nyilván előbb-utóbb mind eltömődik.

Engem most hivatalosan visszahívtak, mert a gyári vonóhorog gömbfeje nagy terhelésnél elrepedhet, majd leszakadhat.... Még jó, hogy nincs hajóm. :D

Egyébként lehet tudni, hogy milyen kocsit választottál? Kép vagy valami?
PS. Gratulálok, jó választás! (amúgy...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.27 14:37:34 írta mivan? »

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1839 Dátum: 2012.11.28 12:36:39 »
Cégesben nálunk mindig 4 évet fut egy autó, ez is ennyit fog..de ezt valószínűleg utána kiveszem sajátba...remélem megszeretem!? GAranciát majd folyamatosan vesszük hozzá, nem olyan vészes összeg, ha meg van valami több10*en jön vissza...! Egyébként fehér, 2.2 D_CAT Premium Silver (belül világos szürke?!, ezüst dekorbetéttel) Élőbe ilyet még nem láttam, csak nikkel belsővel, sötét szürkével ami szerintem inkább barnás-kávés szín! Ha meglesz lesz majd kép is, addig ott a google :D JA shell kártyával tankolok, így OMV kicsukva, de viszont már vagy 3 éve használom a Castrol TDS adalékot, ami rosszat nem tesz az biztos, a Passatom kb. 100e óta kapja és mintha... kevesebbet enne, meg mondjuk motorikus baja nem volt... Nem tudom mennyit ér, de azt tudom hogy sok taxis is veszi... A DPFről annyit hoyg a PAssatokban kereskedő azt mondta már 80e-nél meghalhat, másik ismerősnek 180e nél vágták ki....nekem 244e után mmég semmi.... de tényleg sok autópálya (kb. 80%)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1840 Dátum: 2012.11.28 13:55:29 »
Bocsi, lehet, hogy lemaradtam, de újonnan lesz az Ave, vagy használtan? Előbbinél én biztosan nem adalékolnám semmivel.  :surrender: Sem a motorolajba, sem az üzemanyagba...  :no:

Amúgy a leírtak szerint igen bitang kinézetű lesz, készíts róla mindenképpen képet, kíváncsi vagyok rá!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1841 Dátum: 2012.11.28 14:04:01 »
Bocsi, lehet, hogy lemaradtam, de újonnan lesz az Ave, vagy használtan? Előbbinél én biztosan nem adalékolnám semmivel.  :surrender: Sem a motorolajba, sem az üzemanyagba...  :no:

Amúgy a leírtak szerint igen bitang kinézetű lesz, készíts róla mindenképpen képet, kíváncsi vagyok rá!
Nem vagyok meggyőződve, hogy felesleges. Sajna a magyar száraz gázolaj már új korától nem egészséges a finom dízel motorokba.


bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1842 Dátum: 2012.11.28 14:05:30 »
Nem vagyok meggyőződve, hogy felesleges. Sajna a magyar száraz gázolaj már új korától nem egészséges a finom dízel motorokba.
Hát, igen, lehet, hogy mondasz valamit, elvégre éppen ezt említettük kicsit lejjeb, hogy a gázolaj minőségére nagyon vigyázni kell...  :surrender: :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Adam85

  • Klubtag
  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 41
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1843 Dátum: 2012.11.28 19:36:19 »
A bitang kinézetre már én is kiváncsi vagyok. Néztem egyet most fehérben ugyanezzel a Prémium felszereltséggel, gyári 18as kerekekkel....hááát előről elég morcos... :D Az adalékkal úgy vagyok, hogy rosszat biztosan nem tesz, erre már nekem bizonyíték az utóbbi 100e+ km...így maradok a használatánál!Nagyon várom már, de február végére érkezhet meg legkorábban... Akkor jelentekezem a képekkel!

screeny

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
Re:D-4D & D-CAT
« Válasz #1844 Dátum: 2012.11.29 10:34:07 »
Sziasztok,

van egy problémám ami hónapok óta létezik (kisebb-nagyobb intenzitással), ám mostanra már eléggé szélsőségekbe megy át.
Alap probléma, ugráló alapjárat. Mostanában meg sajnos annyira leesik, hogy nem tudja magát korrigálni aminek az egyenes következménye a leállás. Nos, ez kanyarban/piros lámpánál elég gáz.
Legutóbbi hiba kiolvasáskor semmilyen bejegyzést nem találtak.
Most létezik ez a probléma és rendkívül kellemetlen és nem tudom megjavíttatni.

Bármilyen okosságot szívesen veszek, hogy akár tovább adhassam a szerelőnek.

Paraméterek: Toyota Avensis D4D / 2000ccm / Diesel / 2004 évjárat.

Az autó majd öt éve megvan és nagyon meg vagyok vele elégedve, most ez a probléma nagyon aggaszt. Valahogy szeretném megoldani.

Köszönöm!