Én is ezt tudom mondani, van egy dízeles topik. Kb. 2 óra alatt el lehet olvasni az egészet, gondolom, ennyit megér, mielőtt kiadsz 6-7-8 milliót.
Egyébként röviden annyit lehet mondani, hogy a régebbi 2.0 motor, amelyik 116 lovas, annál kvázi típushiba volt a lendkerék meghibásodása. Ezalatt azt kell érteni, hogy kb. minden 8-10. rossz. Az újabbaknál úgy tűnik, nincs ez a hiba. Amúgy nem igazán összevethető a két motor: a kétezres 126, a 2,2-es 150, vagy 177 lóerős. Ezek más kategóriák. A kétezres viszont elég takarékos, whis fórumtársunknak ilyen van, őt kellene kérdezni. Ha nem akarsz mindenütt az első lenni, akkor én ezt a motorizációt javasolnám - persze kibicnek...
Mindenesetre most ezt a topikot lezárom.