Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 558868 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
D4D
« Válasz #90 Dátum: 2005.05.27 10:12:21 »
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Kpeki"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Kpeki"
Nem vennék uj autot, 1-2 évest amikor már kijött az összes gyerekbetegsége, nem beszélve az értékvesztéséről.
Biza, ezért jó a 3 év garancia :wink:
Akkor is ott az értékvesztés.
Félre lettem értve. Én dicsérőleg mondtam: ha veszel egy 2 éves kocsi, az még garanciális, viszont a negyedével olcsóbb, mint az új. :wink:
Jaaa. Akkor semmi gond :D Félreértettem a dolgot.
Na félreértő bajnokok  :lol:  :lol:  és ki az aki el akar adni egy 1 éves autót??? Persze ki lehet fogni megszorult embereket, de azt hiszem, hogy a :toy: társadalomban többnyire megfontolt autósok vannak, akikk nem mennek bele olyan hitelekbe, amiket nem bírnak el. Meg aki újat vesz az nem 1 évre veszi, hacsak nem ver bele 100-150 ezret ennyi idő alatt.

Szóval, ha találok 1 éves megkímélt autót toyotát, akkor pont azért lesz gyanús, mert nem hiszem el, hogy nincs baja, nem volt törve, tényleg csak (mondjuk) 25 e km van benne, stb stb.

Vélemény?

(Hozzáteszem, hogy mikor vettem az én kis drágaságom, akkor volt a piacon 1 db D4D Yaris és hitelátvállalással megléphető lett volna, de a kifizetett részt ki akarták velem fizettetni - Magyarul, értékcsökkenés nélkül, kamatokkal együtt akarták eladni az autót 1 évesen  :shock:  :shock: . Persze, hogy a szemébe röhögtem és azt kérdeztem nem akarja eladni vagy hülyét keres?? Mondjuk ritkaság számban megy a D4D Yaris, de ennyire nem :twisted:  :x )
Üdv: Kishaver 74

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
D4D
« Válasz #91 Dátum: 2005.05.27 10:16:26 »
Idézetet írta: "Kpeki"


Zsákbamacskát veszel külföldröl.


Csak részben tudok egyetérteni veled. Az itthon vásárolt használt autó is zsákbamacska.
A külföldi (nyugati) utakat összehasonlítva az itteniekkel a futóművekre hol nagyobb az igénybevétel? Az autópályák arányáról nem is beszélve.
A kereseti arányok pedig nagymértékben csökkentik a garázs-buhera veszélyét. Egy német pl. kisebb valószínűséggel tölti a hétvégéit a kocsi alatt szerelve ill. a sufniban barkácsolva.
Az én autóm magyarországi forgalomba helyezésű és nem vagyok biztos benne, hogy rosszabb vétel lett volna egy németből behozott példány, már ami a futóművek állapotát illeti.
Egyszóval szerintem nem sokkal kisebb zsákbamacska a magyarországi használtautó.
Üdv.:
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1592
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
D4D
« Válasz #92 Dátum: 2005.05.27 16:11:20 »
Abszolút egyetértek BÉGÉvel.  [smilie=sm48.gif]
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
D4D
« Válasz #93 Dátum: 2005.05.28 01:30:13 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Egyszóval szerintem nem sokkal kisebb zsákbamacska a magyarországi használtautó. Üdv.:

Egy német példánnyal én is kiegyeznék minden további nélkül.
music      

Pepe

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 77
D4D
« Válasz #94 Dátum: 2005.05.30 15:43:12 »
Az én kocsim Belgiumból van, a szerelőm szerint gyakorlatilag minden hibátlan ( remélem így is marad), vezetett szervízkönyv, stb.  ellenben mióta itthon van, elkezdett zörögni a szar utak miatt...

Ráadásul nem nagyon bízom a hazai márka szervízekben ( a Toyotásokat még nem próbáltam), mert könnyen előfordulhat, hogy itthon is olyat veszel amiben nem cseréltek időben olajat, vagy visszatekerték az órát...

Úgyhogy bízom a Belgákban, hogy ott rendben tartották a kocsit és nem hamísították a szervízkönyvet :D

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #95 Dátum: 2005.05.30 15:45:35 »
Idézetet írta: "Pepe"
Az én kocsim Belgiumból van, a szerelőm szerint gyakorlatilag minden hibátlan ( remélem így is marad), vezetett szervízkönyv, stb.  ellenben mióta itthon van, elkezdett zörögni a szar utak miatt...

Ráadásul nem nagyon bízom a hazai márka szervízekben ( a Toyotásokat még nem próbáltam), mert könnyen előfordulhat, hogy itthon is olyat veszel amiben nem cseréltek időben olajat, vagy visszatekerték az órát...

Úgyhogy bízom a Belgákban, hogy ott rendben tartották a kocsit és nem hamísították a szervízkönyvet :D


Magyar utak powaa. Elöl a 2 also gömbfejet már lehet cserélni, mert kopognak. :?
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1592
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
D4D
« Válasz #96 Dátum: 2005.05.30 23:12:31 »
Jah, magyar utak sucks. :(
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24865
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
D4D
« Válasz #97 Dátum: 2005.05.30 23:56:06 »
Idézetet írta: "Pepe"
Ráadásul nem nagyon bízom a hazai márka szervízekben ( a Toyotásokat még nem próbáltam), mert könnyen előfordulhat, hogy itthon is olyat veszel amiben nem cseréltek időben olajat, vagy visszatekerték az órát...

Azért van néhány, amelyekben megbízhatsz. :wink: Toyotáról beszélek.
music      

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
D4D
« Válasz #98 Dátum: 2005.05.31 09:41:41 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Pepe"
Ráadásul nem nagyon bízom a hazai márka szervízekben ( a Toyotásokat még nem próbáltam), mert könnyen előfordulhat, hogy itthon is olyat veszel amiben nem cseréltek időben olajat, vagy visszatekerték az órát...

Azért van néhány, amelyekben megbízhatsz. :wink: Toyotáról beszélek.


Jaja, főleg azokban, amikhez sok hozzászólás érkezett itt a fórumban (M+F, Super, stb).
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D4D
« Válasz #99 Dátum: 2005.06.02 19:28:03 »
Ma volt lehetőségem kipróbálni egy új Avensis 2.2 D-CAT 177 lovas Wagon kivitelű autót. Alapjáraton még hidegen is elég kultúrált. A 6 sebességes váltó nagyon eltalált: 160-as tempónál 2700-2800at forog a motor. Nagyon jól gyorsul, bár egyáltalán nem az az "ülésbeszorítós 6G-t odab**zós". Inkább kellemesnek mondanám a gyorsulását. No nem azért mert gyenge, hanem mert nem érezni benne a sebességet. A km-óra úgy kúszik felfele, mint egy ezres Swiftben a fordulatszámmérő. Csak és kizárólag 2800 és 3800 között él a motor! . Ez alatt még nem húz (de nagyon nem, gázadásra semmi nem történik), ez felett pedig már nem húz annyira. Viszont ebben a tartományban nagyon megy  :wink:   Kis kiegészítés: gyorsuláskor még hármasban is meg lehet nyikkantani a gumikat  :wink:  Szóval van azért erő, csak nem annyira feltűnő.
Összegzés: én nem adnék ki érte jó egy millával többet a 2.0 dízelhez képest. Szép és jó, de a magyar viszonyok között ennyit nem ér.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Kpeki

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1241
    • http://www.peki.hu
D4D
« Válasz #100 Dátum: 2005.06.03 00:20:20 »
Idézetet írta: "Szeke"
Ma volt lehetőségem kipróbálni egy új Avensis 2.2 D-CAT 177 lovas Wagon kivitelű autót. Alapjáraton még hidegen is elég kultúrált. A 6 sebességes váltó nagyon eltalált: 160-as tempónál 2700-2800at forog a motor. Nagyon jól gyorsul, bár egyáltalán nem az az "ülésbeszorítós 6G-t odab**zós". Inkább kellemesnek mondanám a gyorsulását. No nem azért mert gyenge, hanem mert nem érezni benne a sebességet. A km-óra úgy kúszik felfele, mint egy ezres Swiftben a fordulatszámmérő. Csak és kizárólag 2800 és 3800 között él a motor! . Ez alatt még nem húz (de nagyon nem, gázadásra semmi nem történik), ez felett pedig már nem húz annyira. Viszont ebben a tartományban nagyon megy  :wink:   Kis kiegészítés: gyorsuláskor még hármasban is meg lehet nyikkantani a gumikat  :wink:  Szóval van azért erő, csak nem annyira feltűnő.
Összegzés: én nem adnék ki érte jó egy millával többet a 2.0 dízelhez képest. Szép és jó, de a magyar viszonyok között ennyit nem ér.


Megkérik az árát az biztos
b]1998. :toy: Avensis 2.0i Automata[/b] ][ 97

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
D4D
« Válasz #101 Dátum: 2005.06.03 08:23:21 »
Idézetet írta: "Szeke"
Ma volt lehetőségem kipróbálni egy új Avensis 2.2 D-CAT 177 lovas Wagon kivitelű autót. Alapjáraton még hidegen is elég kultúrált. A 6 sebességes váltó nagyon eltalált: 160-as tempónál 2700-2800at forog a motor. Nagyon jól gyorsul, bár egyáltalán nem az az "ülésbeszorítós 6G-t odab**zós". Inkább kellemesnek mondanám a gyorsulását. No nem azért mert gyenge, hanem mert nem érezni benne a sebességet. A km-óra úgy kúszik felfele, mint egy ezres Swiftben a fordulatszámmérő. Csak és kizárólag 2800 és 3800 között él a motor! . Ez alatt még nem húz (de nagyon nem, gázadásra semmi nem történik), ez felett pedig már nem húz annyira. Viszont ebben a tartományban nagyon megy  :wink:   Kis kiegészítés: gyorsuláskor még hármasban is meg lehet nyikkantani a gumikat  :wink:  Szóval van azért erő, csak nem annyira feltűnő.
Összegzés: én nem adnék ki érte jó egy millával többet a 2.0 dízelhez képest. Szép és jó, de a magyar viszonyok között ennyit nem ér.
Na ne ba***!! Én tegnap mentem a 150 lovassal szintén Wagon változattal. Nem tudom, te mihez szoktál (ugye én D4D Yarishoz), de az a hatalmas bálna tényleg úgy mozgott, mint egy 1,3-as stift. Semmi motorhang és véleményem szerint 2000 körül már használható nagyon. Persze én már néztem az autón és 140-nél többet nem is mentünk. (Na meg az eddig  futott 199 km-el nem akartam gyilkolni, Majd más, de én nem.... :? ) Szóval 1500-as fordulaton a Yarisban több erőt érzek A TESTHEZ VISZONYTVA. (Ez fontos). Jóval magasabb tartományokba van igazán erő, mint Yarisnál. Lehet, hogy a dízel mocik is a magas fordulatszám felé tendálnak, mint a benzinesek? 2200-3500 körül forogtunk ha nagyot akartunk ugrani. SZERINTEM. Yarissal 2000-2800. A kis ufót szinte soha nem forgatom el 3500-ig, csak ha utazót veszek fel rohanós stílusba a pályán. A fogyasztás.....álom..... Egy ekkora benzines, ilyen teljesítménnyel simán bekap 8-10 lityit, míg ez???? Hihetetlen, de pill fogyi mérő 5,2-7,3 között mutogatott. A 15 km-es próba szakaszon ha jól emlékszem 6,8 volt.... és folyamatosan gyorsulgattunk, próbálgattam hatodikban hogy megy meg ilyenek. Mondjuk amit rossznak tartottam egyértelműen az a váltógomb. Nagyon szép, hogy henger vagy inkább fejjel lefelé álló csonka kúphoz hasonló, meg bőr, de hogy a kis kezembe nem illet az tuti. Rövid úton járt és pontosan, de a fogása.....katasztrófa. A váltóról még annyit, hogy német márkákkal szemben szerintem ez úgy volt hangolva, hogy normál autózásnál is legyen használva a 6. seb nem csak az eszeveszett autópályázások során. Vagy a motor volt kiba nyomatékos és simán húzta az 1520 kilós testet 6.-ban 100-nál :twisted:  :twisted: Persze nyugodt előzésnél nem kell kapcsolni, de innen 4.-be visszatolva......nehéz volt kiszálni a teszt végén..... Ja és a klíma végig ment.

Ja egy dolgot felejtettem el. Nyissátok, zárjátok, nyissátok, zárjátok az ajtókat. Valami hihetetlen...... Semmi hang, nem kell csapkodni, meg szarakodni. Ezt megnézhetik a totálkáros ***ik is. Lefossák a bokájukat az tuti.

Büszke vagyok rá, hogy :toy:-ám van. Meg arra is, hogy D4D!!
Üdv: Kishaver 74

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
D4D
« Válasz #102 Dátum: 2005.06.03 13:40:43 »
Idézetet írta: "kishaver"
Na ne ba***!! Én tegnap mentem a 150 lovassal szintén Wagon változattal. Nem tudom, te mihez szoktál (ugye én D4D Yarishoz), de az a hatalmas bálna tényleg úgy mozgott, mint egy 1,3-as stift. Semmi motorhang és véleményem szerint 2000 körül már használható nagyon.

Carinához vagyok szokva :D
Amúgy nem mondtam, hogy nem megy rosszul. Csak a 177 lóhoz és 400Nm-hez képest tűnt erőtlennek. Az igazi ereje 2800nál jön meg - a 2000 körül "használható" kifejezést a gázadás nélküli nyugodt kocsikázásra értetted szerintem  :wink:  Előzéskor viszont érdemes visszaváltani, ha a kritikus fordulatszám alatt vagyunk. Tényleg kezdenek benzinesre hasonlítani a dízelek is...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
  • Autó: Fiat Doblo 2,0 Multijet (bocs srácok)
D4D
« Válasz #103 Dátum: 2005.06.07 09:31:31 »
Idézetet írta: "Szeke"
Tényleg kezdenek benzinesre hasonlítani a dízelek is...
Gyerekek már lehet tesztelni az új erőgépet!!! Tegyétek hát, hogy ezt megvitathassuk, hogy miért van? Miért kell elpörgetni egy diesel motort 2500 fölé, hogy nagy rúgást érezzek, mikor a kis Yarisnál az erőt 2000 körül már érzem. Nyilván nem azonos erőről beszélek, de a motor csúcsot sokkal hamarabb megérzem.

....és valóbban nem szoktam elnyomni a kis Yarist 3000-ig, míg az Ave ott még javában él és kéri a fordulatot!!!
Üdv: Kishaver 74

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
D4D
« Válasz #104 Dátum: 2005.06.07 11:39:27 »
Idézetet írta: "Szeke"
Tényleg kezdenek benzinesre hasonlítani a dízelek is...

SŐT!
Valamelyik rádióműsorban hallottam (talán a Csúcsforgalomban), hogy a jövőben a benzinmotorok terén várható technológiai áttörés, már ami a dízelhez hasonló tulajdonságokat illeti (szerintem nyomaték ill. fogyasztás).
Szerintem jó is lenne, ha a két technológia közelítene egymáshoz.
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!