Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1437732 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

01010011

  • Vendég
D4D
« Válasz #615 Dátum: 2008.02.06 16:43:58 »
Idézetet írta: "Falcon"
Idézetet írta: "01010011"
sziasztok

pénteken revízióra vittem az autómat és a munkafelvételnél közölték, hogy jó hogy éppen itt vagyok, mert "szoftvert kellene frissíteni"....
Mint kiderült, az összes 2.2 D-CAT motorral szerelt autóra érvényes ez, ha nem frisíítik a vezérlés szoftverét, akkor az alapjárat ingadozhat.
Nem volt idõm ott maradni, (plusz 40 perc lett volna) de ha tényleg így van, visszamegyek.

Mit tudtok errõl? Valakinek csináltak már ilyet?
Miért nem értesítenek telefonon?


Hali, ugyanez történt velem még január 2-án. Mondtam nosza, frissítsenek, úgyis ott hagyom a gépet egész nap. Pár óra múlva hívtak hogy valamiért nem megy a frissítés, csak ha törlik az elõzõ szoftvert - csinálják-e, annyi kockázat van benne hogy ha nem jön össze még egy napra ott kéne hagynom. Nem engedtem. Hooogyisne, format c: nem a kedvencem  :pofa:


Én megvártam, nem hagyom ott sehol....
meg is csinálták, tõlem nem kérdeztek semmit, 40 perc volt. Semmi változást nem tapasztaltam egyébként sem alapjáratban, sem semmiben.

goldeneagle

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Beteg motor?
« Válasz #616 Dátum: 2008.02.17 08:41:51 »
Kedves Topiklakók,

Segítségeteket szeretném kérni, mielõtt hétfõn beviszem a kocsit a szervízbe. Egy 60000-es szervíz utáni, Lexus IS220D tegnap elkezdett baromira füstölni, és elmondás szerint büdös van mögötte. A kocsinak mélyebb mormogó hangja lett és nem akar igazán menni. Az olajat még nem néztem, mert este történta dolog, de egy kicsit ijesztónek hangzik ez így nekem.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata D-CAT motorral?
Üdv
Zsolt

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
D4D
« Válasz #617 Dátum: 2008.02.17 08:45:29 »
Szoftverfrissítés...
 :kacsint:

goldeneagle

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
D4D
« Válasz #618 Dátum: 2008.02.17 09:14:51 »
kÖSZI A GYORS VÁLASZT, DE AZ MOST VOLT A 60000-ES SZERVÍZNÉL....
Zsolti

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
D4D
« Válasz #619 Dátum: 2008.02.17 09:26:21 »
Asszem van valami kampány az 5. befecskendezõre is. A szervízben majd pontosan megmondják.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
D4D
« Válasz #620 Dátum: 2008.02.17 18:50:18 »
Idézetet írta: "goldeneagle"
kÖSZI A GYORS VÁLASZT, DE AZ MOST VOLT A 60000-ES SZERVÍZNÉL....
Zsolti

Lehet, hogy ez a baj...
music     

01010011

  • Vendég
Re: Beteg motor?
« Válasz #621 Dátum: 2008.02.18 09:17:02 »
Idézetet írta: "goldeneagle"
Egy 60000-es szervíz utáni, Lexus IS220D tegnap elkezdett baromira füstölni, és elmondás szerint büdös van mögötte. A kocsinak mélyebb mormogó hangja lett és nem akar igazán menni.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata D-CAT motorral?


fehér a füst vagy fekete?
ez nagyon nem mindegy.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Beteg motor?
« Válasz #622 Dátum: 2008.02.18 15:19:44 »
Idézetet írta: "goldeneagle"
Kedves Topiklakók,

Segítségeteket szeretném kérni, mielõtt hétfõn beviszem a kocsit a szervízbe. Egy 60000-es szervíz utáni, Lexus IS220D tegnap elkezdett baromira füstölni, és elmondás szerint büdös van mögötte. A kocsinak mélyebb mormogó hangja lett és nem akar igazán menni. Az olajat még nem néztem, mert este történta dolog, de egy kicsit ijesztónek hangzik ez így nekem.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata D-CAT motorral?
Üdv
Zsolt

Lelökte a csövet a turbo után!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beteg motor?
« Válasz #623 Dátum: 2008.02.18 18:35:26 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "goldeneagle"
Kedves Topiklakók,

Segítségeteket szeretném kérni, mielõtt hétfõn beviszem a kocsit a szervízbe. Egy 60000-es szervíz utáni, Lexus IS220D tegnap elkezdett baromira füstölni, és elmondás szerint büdös van mögötte. A kocsinak mélyebb mormogó hangja lett és nem akar igazán menni. Az olajat még nem néztem, mert este történta dolog, de egy kicsit ijesztónek hangzik ez így nekem.
Volt már valakinek hasonló tapasztalata D-CAT motorral?
Üdv
Zsolt

Lelökte a csövet a turbo után!
:nagymosoly:  :nagymosoly:  :nagymosoly:   Szerintem, Nálad a pont!Egyszerûen és könnyen orvosolható hiba, mindössze vissza kell helyezni a bilincset, meg a csövet és JÓL meghúzni.

Legyen nekünk igazunk!!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

England

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
Diesel
« Válasz #624 Dátum: 2008.02.18 20:26:35 »
"A legjobb diesel , a benzines"
Hozzászólás a mai diesel autók meghibásodási százalékai alapján. Hivatalos Bosch és Denso márkaszerviz.( sajnos a magyarországi üzemanyag minõség miatt )

kapesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 15
D4D
« Válasz #625 Dátum: 2008.02.27 19:26:46 »
Korrábban irtatok a D4D motor lendkerék problémáról. Arra lennék kiváncsi, ezt hogyan veszed észre?  Nem megy a motor, vagy van valami más elõjele ennek?

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
D4D
« Válasz #626 Dátum: 2008.02.27 22:37:35 »
Idézetet írta: "kapesz"
Korábban irtatok a D4D motor lendkerék problémáról. Arra lennék kiváncsi, ezt hogyan veszed észre?  Nem megy a motor, vagy van valami más elõjele ennek?


Ez csak a kétliteres motoroknál fordult elõ, az 1,4-nél még nem hallottam, hogy lett volna.
music     

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #627 Dátum: 2008.02.28 08:36:58 »
Help!

Sajna az olajos topic kihalt, tehát ide is feldobnám a kérdést:

Cserés lesz az olaj az autómban. (2.0 D-4D)
Milyen olajat javallotok bele?
A Castrol ( hajlanék e márka felé) szerint a Magnatec 5W30 C3
javallott bele.
Az adatlapja szerint:
"Castrol Magnatec 5W-30 C3 ist ein Hochleistungsmotorenöl auf HC-Synthese Basis"
Ez nem full szint. Ez is jó választás lehet?
Válaszokat amegfelelõ helyre kérném.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
D4D
« Válasz #628 Dátum: 2008.02.28 13:23:30 »
Idézetet írta: "bubu"
Help!

Sajna az olajos topic kihalt, tehát ide is feldobnám a kérdést:

Cserés lesz az olaj az autómban. (2.0 D-4D)
Milyen olajat javallotok bele?
A Castrol ( hajlanék e márka felé) szerint a Magnatec 5W30 C3
javallott bele.
Az adatlapja szerint:
"Castrol Magnatec 5W-30 C3 ist ein Hochleistungsmotorenöl auf HC-Synthese Basis"
Ez nem full szint. Ez is jó választás lehet?
Válaszokat amegfelelõ helyre kérném.


Alternatíva lehet a Liqui Moly Diesel Synthoil 5 W 40, az LM német honlapja ezt ajánlja hozzá. Ez teljesen szintetikus olaj (bár önmagában véve egy rész-szintetikus olaj nem feltétlenül alacsonyabb tudású, mint egy teljesen szintetikus).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bubu

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 268
D4D
« Válasz #629 Dátum: 2008.02.28 14:29:23 »
Palaczk!

Eddig is "HC" gyártású ( GTD 5W40) volt benne, amivel teljesen jól viselkedett.
Nem ette, indításkor is tökéletes volt még hidegben is.
Csak ezt már nehéz beszerezni. Viszont ha már mást teszek bele, olyat választanék,
amit még sokáig be lehet gyûjteni és ugyanolyan v. jobb mint az elõzõ.
Nem szeretnék mindig másfajtát v. típusút bele.
Lesegettem az LM-et is. Ott csak a 10Wx-esekben van MSo2 adalék?
Amit külön lehet kapni, az ásványiból készült.
Az 5W 30 és 40 közt mi a különbség?