Szerző Téma: D-4D & D-CAT  (Megtekintve 1437729 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Falcon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
D4D
« Válasz #600 Dátum: 2007.11.28 13:18:19 »
Idézetet írta: "etzel"
Sziasztok

a népítéletben elég sokan lehúzzák a 2.2 D-CAT-ot, hogy hamar eltömõdik a katalizátor, meg sok gond van vele. Érdekelne valakinek a tapasztalata, aki már legalább 40-50e km-t tett bele. És nem utolsó sorban a fogyasztás is.
Köszi elõre is.


Hali,

Ha még érdekes: 1,5 éves, 44.000 km, nulla probléma, 8,5 körüli fogyasztás (8-9 között), igaz nem kímélem, ráérõsen (max 130km/h) hosszú távon (horvát autópálya) hoztam ki belõle 6,5-et is.
Népítéletnek nem feltétlenül kell hinni, nagyátlagban az ír be ítéletet akinek gondja van...
Üdv

Dvid9

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
D4D
« Válasz #601 Dátum: 2007.12.01 08:18:52 »
Helló fiúk és lányok!

Meg szeretném kérdezni mennyit megy 2.2 D-4D 150 6M dizel motor és a 2.0 D-4D 6M dizel moci!

 :toy:


Elõre is kösz mindenkinek!

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
D4D
« Válasz #602 Dátum: 2007.12.01 09:17:37 »
Idézetet írta: "Dvid9"
Meg szeretném kérdezni mennyit megy 2.2 D-4D 150 6M dizel motor és a 2.0 D-4D 6M dizel moci!

Hivatalosan 200, illetve 210-et. Itt többet is megtudhatsz. :kacsint:
music     

Avidus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
D4D
« Válasz #603 Dátum: 2008.01.24 05:17:24 »
sziasztok!

régebben (2005) írtam ide,de sajnos beteg lettem (2 évig), de már nincs semmi gond...
Nyilván senki sem emléxik, de avensis d4d(116le)-m van.
Nos több, mint 140000 van már benne, és tavaly nyáron kijött egy kis bibi. A hûtéssel van gond, nagy melegben, vagy nagy terheléskor melegszik a motor, a vízfokmérõ a pirosba volt már. A víz még nem forrt fel. A hidegebb idõ beálltával megszûnt a probléma. Vittem szerelõhöz, és azt mondta, minden jól mûködik (ezt én is tudtam), valószínûleg a termosztát lehet rossz. Felajánlotta, hogy kicseréli, de sajnos csak az olajcsere+vezérmûszíjcs. után mondta, mikor mentem a kocsiért. Már nem akartam otthagyni a kocsit, úgyhogy azóta is így járok vele.
Szerintetek mi lehet a probléma? Mi a legvalószínûbb?
Köszi

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
D4D
« Válasz #604 Dátum: 2008.01.24 11:36:45 »
Idézetet írta: "Avidus"
Szerintetek mi lehet a probléma? Mi a legvalószínûbb?


Szerintem jót mond a szerelõ, ez elsõre valóban termosztátnak tûnik.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
D4D
« Válasz #605 Dátum: 2008.01.25 01:23:14 »
Idézetet írta: "Avidus"
sziasztok!

régebben (2005) írtam ide,de sajnos beteg lettem (2 évig), de már nincs semmi gond...
Nyilván senki sem emléxik, de avensis d4d(116le)-m van.
Nos több, mint 140000 van már benne, és tavaly nyáron kijött egy kis bibi. A hûtéssel van gond, nagy melegben, vagy nagy terheléskor melegszik a motor, a vízfokmérõ a pirosba volt már. A víz még nem forrt fel. A hidegebb idõ beálltával megszûnt a probléma. Vittem szerelõhöz, és azt mondta, minden jól mûködik (ezt én is tudtam), valószínûleg a termosztát lehet rossz. Felajánlotta, hogy kicseréli, de sajnos csak az olajcsere+vezérmûszíjcs. után mondta, mikor mentem a kocsiért. Már nem akartam otthagyni a kocsit, úgyhogy azóta is így járok vele.
Szerintetek mi lehet a probléma? Mi a legvalószínûbb?
Köszi


Ha a termosztátod nem nyitna, akkor hidegebb idõben is fel kéne forrjon a hûtõvíz, méghozzá gyorsan. És nem csak melegedne, hanem fel is forrna. Mondjuk, lehet hogy nem nyit ki teljesen a termosztát, de valahogy elég fiatal még ez az autó ehhez :szemforgat: ... Lehet ám hogy csak vmi bagatell oka van, pl. el van koszolódva a hûtõ, tele van bogárral meg egyéb szennyezõdéssel.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Avidus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
D4D
« Válasz #606 Dátum: 2008.01.25 03:14:56 »
sztem nincs semmi baj a hûtõvel, nem koszos, nem bogaras

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
D4D
« Válasz #607 Dátum: 2008.01.25 10:24:17 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Avidus"
sziasztok!

régebben (2005) írtam ide,de sajnos beteg lettem (2 évig), de már nincs semmi gond...
Nyilván senki sem emléxik, de avensis d4d(116le)-m van.
Nos több, mint 140000 van már benne, és tavaly nyáron kijött egy kis bibi. A hûtéssel van gond, nagy melegben, vagy nagy terheléskor melegszik a motor, a vízfokmérõ a pirosba volt már. A víz még nem forrt fel. A hidegebb idõ beálltával megszûnt a probléma. Vittem szerelõhöz, és azt mondta, minden jól mûködik (ezt én is tudtam), valószínûleg a termosztát lehet rossz. Felajánlotta, hogy kicseréli, de sajnos csak az olajcsere+vezérmûszíjcs. után mondta, mikor mentem a kocsiért. Már nem akartam otthagyni a kocsit, úgyhogy azóta is így járok vele.
Szerintetek mi lehet a probléma? Mi a legvalószínûbb?
Köszi


Ha a termosztátod nem nyitna, akkor hidegebb idõben is fel kéne forrjon a hûtõvíz, méghozzá gyorsan. És nem csak melegedne, hanem fel is forrna. Mondjuk, lehet hogy nem nyit ki teljesen a termosztát, de valahogy elég fiatal még ez az autó ehhez :szemforgat: ... Lehet ám hogy csak vmi bagatell oka van, pl. el van koszolódva a hûtõ, tele van bogárral meg egyéb szennyezõdéssel.


Sorry, de ez nem teljesen így van!

Egyrészt nem kifejezetten az a gond, hogy tök zárva marad, az már nagyon durva. Nem is áll elõ ez a helyzet egyik napról a másikra, mindíg van átmenet.
szal nem nyit ki rendesen, vagy nyitva marad.
De amikor tök zárva van akkor is rajta van az utastér fûtés köre, a pillagószelep fûtésköre, illetve a motornak jó hõsugárzása van. Tehát télen egy gyengélkedõ termosztát hatása nem valószínû, hogy kijön.
Ezzel szemben nyáron, amikor eleve lényegesen nagyobb a környezeti hõmérséklet, egy hûtõfelületet kizársz, mert nyáron nem fûtesz, sõt még a klímát is rányomod, ami meg a motor hûtõje elé van rakva.
Hát nyárom meg sem áll a hõfokmérõ a normál állásnál olyan gyorsan fel tud forrni, ha rossz a termosztát, és nem tud erre a nagy hõterhelésre reagálni!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
D4D
« Válasz #608 Dátum: 2008.01.25 18:20:09 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Palaczk"
Ha a termosztátod nem nyitna, akkor hidegebb idõben is fel kéne forrjon a hûtõvíz, méghozzá gyorsan. És nem csak melegedne, hanem fel is forrna. Mondjuk, lehet hogy nem nyit ki teljesen a termosztát, de valahogy elég fiatal még ez az autó ehhez :szemforgat: ... Lehet ám hogy csak vmi bagatell oka van, pl. el van koszolódva a hûtõ, tele van bogárral meg egyéb szennyezõdéssel.


Sorry, de ez nem teljesen így van!

Egyrészt nem kifejezetten az a gond, hogy tök zárva marad, az már nagyon durva. Nem is áll elõ ez a helyzet egyik napról a másikra, mindíg van átmenet.
szal nem nyit ki rendesen, vagy nyitva marad.
De amikor tök zárva van akkor is rajta van az utastér fûtés köre, a pillagószelep fûtésköre, illetve a motornak jó hõsugárzása van. Tehát télen egy gyengélkedõ termosztát hatása nem valószínû, hogy kijön.
Ezzel szemben nyáron, amikor eleve lényegesen nagyobb a környezeti hõmérséklet, egy hûtõfelületet kizársz, mert nyáron nem fûtesz, sõt még a klímát is rányomod, ami meg a motor hûtõje elé van rakva.
Hát nyárom meg sem áll a hõfokmérõ a normál állásnál olyan gyorsan fel tud forrni, ha rossz a termosztát, és nem tud erre a nagy hõterhelésre reagálni!


Én is írtam lehetséges okként, hogy nem teljesen nyit a termosztát. Azt, hogy teljesen zárva maradna, nem tudom elképzelni; ebben az esetben, városban, dugóban, mondjuk a mostani nem túl hideg idõben, télen is fel kéne forrjon a víz. De lehet, hogy tényleg az a gond, hogy kinyit ugyan, de nem teljes mértékben.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Avidus

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
D4D
« Válasz #609 Dátum: 2008.01.25 23:24:17 »
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, és legkésõbb tavasszal kicseréltetem. Hogy aztán mi lesz, majd megírom.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
D4D
« Válasz #610 Dátum: 2008.01.28 08:39:36 »
Idézetet írta: "Avidus"
Mindenesetre köszönöm a válaszokat, és legkésõbb tavasszal kicseréltetem. Hogy aztán mi lesz, majd megírom.

 :szomoru:

01010011

  • Vendég
D4D
« Válasz #611 Dátum: 2008.01.28 09:33:51 »
sziasztok

pénteken revízióra vittem az autómat és a munkafelvételnél közölték, hogy jó hogy éppen itt vagyok, mert "szoftvert kellene frissíteni"....
Mint kiderült, az összes 2.2 D-CAT motorral szerelt autóra érvényes ez, ha nem frisíítik a vezérlés szoftverét, akkor az alapjárat ingadozhat.
Nem volt idõm ott maradni, (plusz 40 perc lett volna) de ha tényleg így van, visszamegyek.

Mit tudtok errõl? Valakinek csináltak már ilyet?
Miért nem értesítenek telefonon?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
D4D
« Válasz #612 Dátum: 2008.01.28 09:39:54 »
A Corolla Verso topicban volt errõl szó pár napja.
Nem minden kampányról kapsz kiértesítést. Van olyan hiba, ami 1000 autóból egynél jön elõ, ezért nem hívnak vissza minden autót (természetesen ez csak olyan esetekre vonatkozik, ami nem jár súlyos problémákkal).

Simi72

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
D4D
« Válasz #613 Dátum: 2008.01.29 23:08:11 »
Idézetet írta: "01010011"
sziasztok

pénteken revízióra vittem az autómat és a munkafelvételnél közölték, hogy jó hogy éppen itt vagyok, mert "szoftvert kellene frissíteni"....
Mint kiderült, az összes 2.2 D-CAT motorral szerelt autóra érvényes ez, ha nem frisíítik a vezérlés szoftverét, akkor az alapjárat ingadozhat.
Nem volt idõm ott maradni, (plusz 40 perc lett volna) de ha tényleg így van, visszamegyek.

Mit tudtok errõl? Valakinek csináltak már ilyet?
Miért nem értesítenek telefonon?


Elõtte nekem is voltak problémák az alapjárattal, többször is, érdekes módon hûvös reggeleken (hidegben (télen) és melegben (nyáron) sose, inkább összel és tavasszal), hidegindításkor pár másodpercig ingadozott az alapjárat. Kiváncsi vagyok, hogy most a szoftvercsere után a tavaszi reggeleken csinálja-e.
dv:
Simi
Az alkamadár azért repül háttal, hogy lássa, honnan jött.
Az élet szenvedés. Aki mást állít, az eladni próbál valamit. -> Pénztárgépszalag olcsón.
 :vezetes: :toy: Corolla Verso D-CAT 2006 :10:,[smilie=photo2.gif]

Falcon

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 103
D4D
« Válasz #614 Dátum: 2008.02.06 16:35:12 »
Idézetet írta: "01010011"
sziasztok

pénteken revízióra vittem az autómat és a munkafelvételnél közölték, hogy jó hogy éppen itt vagyok, mert "szoftvert kellene frissíteni"....
Mint kiderült, az összes 2.2 D-CAT motorral szerelt autóra érvényes ez, ha nem frisíítik a vezérlés szoftverét, akkor az alapjárat ingadozhat.
Nem volt idõm ott maradni, (plusz 40 perc lett volna) de ha tényleg így van, visszamegyek.

Mit tudtok errõl? Valakinek csináltak már ilyet?
Miért nem értesítenek telefonon?


Hali, ugyanez történt velem még január 2-án. Mondtam nosza, frissítsenek, úgyis ott hagyom a gépet egész nap. Pár óra múlva hívtak hogy valamiért nem megy a frissítés, csak ha törlik az elõzõ szoftvert - csinálják-e, annyi kockázat van benne hogy ha nem jön össze még egy napra ott kéne hagynom. Nem engedtem. Hooogyisne, format c: nem a kedvencem  :pofa: